Hai la SocialPedia cu Cristian China Birta și Cristian Florea

SocialPedia este un proiect educativ, pentru pasionații de digital, dezvoltat de Sabina Cornovac Online și Iulia Stănescu. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului.

SocialPedia revine cu ediția a 10-a. Te așteptăm pe 12 iunie 2019, la ora 19:00, la Artist Cafe, pentru o discuție despre despre Linkedin și comunicarea B2B. La nivel internațional, dar mai ales în România.

Cu 610 milioane de utilizatori la nivel mondial, dintre care doar 3 milioane creează conținut săptămânal, posibilitățile de creștere și promovare pe această platformă sunt enorme. Mai ales că 80% dintre lead-urile din sectorul B2B vin de pe Linkedin, conform marketerilor.

Speakerii SocialPedia 10

Care este perspectiva agenției? Dar a fotografului? Aflăm împreună de la invitații SocialPedia 10: Cristian China Birta și Cristian Florea.

De ce Linkedin trebuie să facă parte din strategia ta de social media? Aflăm împreună de la invitații SocialPedia 10: Cristian China Birta și Cristian Florea.

? Blogger și antreprenor 2.0, Cristian China Birta scrie de 13 ani pe blogul său cristianchinabirta.ro. A publicat peste 13.000 de articole în acest timp. A organizat în cei 10 ani de activitate peste 300 de campanii cu şi pentru bloggeri. În acelaşi timp, a participat ca blogger la peste 200 de campanii. A ţinut peste 100 de cursuri de social media la solicitarea companiilor şi agenţiilor, fiind speaker la mai mult de 100 de evenimente în care subiectul principal a fost social media şi comunicarea digitală. Iar din 2013 este asociat în agenţia digitală Kooperativa 2.0.

? Cristian Florea este blogger la www.cristianflorea.ro de peste 10 ani. A fondat proiectul #casastiti, câștigător la Webstock Awards la categoria Utility. Ocupă poziția de Social Media Manager la Kooperativa 2.0 unde a organizat și coordonat peste 200 de campanii online.

Înscrie-te la SocialPedia 10

SOLD OUT – toate locurile s-au ocupat, ne vedem la următoarea ediție 🙂

Atenție: acest eveniment nu este unul tehnic, nu este un workshop de social media, nu este un curs.

Eveniment organizat de: Sabina Cornovac Online

Începând cu luna mai 2019, Iulia Stănescu, om de comunicare și social media, cu experiență de 11 ani in online, se alătură proiectului în calitate de co-organizator. Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline.

Sponsor principal: ANSWEAR

Partener colorat: FataCuBaloane

Locație: Diverta Lipscani, la Artist Cafe, Strada Lipscani 30-34, etajul 2

Fotograf oficial: Bogdan Zop

Partener dulce: Bomboanele Bucuria

Parteneri media: EuropaFM, IQads, SMARK și IQool

Vă mulțumim în avans pentru share-uri și pentru participarea alături de prieteni interesați de acest domeniu. Împreună putem învăța să iubim frumos social media 🙂

P.S. nu uitați să urmăriți pe Facebook Event toate noutățile!

…………………………………

ANSWEAR este magazinul online originar din Polonia. Cu o istorie de 8 ani în piața de eCommerce europeană, grupul este prezent în țări precum Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia, Bulgaria și România. În România, ANSWEAR.ro oferă peste 300 de branduri de haine, încălțăminte și accesorii de la branduri sonore precum Nike, Adidas, Under Armour, Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Diesel, US Polo, Guess, Trussardi, Calvin Klein sau Michael Kors, DKNY și New Balance.

…………………………………

Diverta Lipscani este mai mult decât un magazin sau o librărie, este un concept store care le oferă oamenilor încă un motiv să viziteze Centrul Vechi. Pe lângă zonele deja consacrate, cum ar fi Carte, Papetărie, Cadouri, Jocuri și Jucării, Diverta Lipscani mai cuprinde și zone noi dedicate experiențelor senzoriale.

Este o destinație de cadouri și un loc în care îți poți petrece timpul liber, fie că preferi să citești, să savurezi o cafea, sau să urmărești un eveniment cultural sau un spectacol de teatru. Pentru mai mult dinamism, spațiul include și zone dedicate experiențelor, cum ar fi cea de testare a dronelor, de mixed reality, un loc în care vizitatorii pot pătrunde în lumea realității virtuale, DJ Booth – un loc în care tinerii DJi sunt așteptați să pună muzică, o zonă de boardgames – cu cele mai populare jocuri de societate.

Mixul între grafica dinamică, prin culorile îndrăznețe, mobilierul minimalist și aranjarea cromatică a produselor creează spațiul ideal în care să trăiești experiențe multisenzoriale.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.