SocialPedia este un proiect educativ, pentru pasionații de digital, dezvoltat de Sabina Cornovac Online și Iulia Stănescu. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului.
SocialPedia revine cu ediția a 11-a. Te așteptăm pe 2 iulie 2019, la ora 19:00, la Artist Cafe, pentru o discuție despre vlogging, cu sfaturi atât pentru începători, cât și pentru avansați, precum și despre acest drum pe care prea puțini au răbdare să îl parcurgă. Va fi un dialog sincer, în care invitații noștri vor împărtăși experiențele care le-au marcat parcursul în vlogging.
Speakerii SocialPedia 11
Cât de greu este să ai un vlog de succes? Cum poți colabora cu brandurile? Cât de mult contează echipamentele? Există secrete care te propulsează mai repede spre vârf? Aflăm împreună de la invitații SocialPedia 11: Laura Mușuroaea și Bogdan Pricope.
? Laura Mușuroaea este vlogger de lifestyle și tehnologie, antreprenor și mămică de băiat . Cu o experiență de peste 10 ani în vlogging și filmmaking, ne va vorbi despre consecvență, reinventare, adaptare la noile canale social media și creativitate.
? Bogdan Pricope este vlogger de peste 3 ani, pasionat de automobile și tehnologie. Pasiunea pentru video l-a determinat în 2015 să lanseze pe youtube primul canal de daily vlogging din România, iar pentru următoarele 365 de zile, a postat câte un video în absolut fiecare zi. Canalul este bazat pe întâmplări din viața lui și orientat înspre pasiunile cele mai mari: automobilismul, tehnologia și călătoritul.
Înscrie-te la SocialPedia 11
Ca de fiecare dată, înscrierile sunt GRATUITE. Acest eveniment nu se va transmite live, deci e important să fiți acolo, pentru socializare!
Vrei să vii alături de noi? Locurile sunt limitate, așa că înscrie-te repede în formularul de AICI.
Participarea este gratuită și condiționată de completarea acestui formular 🙂 Vei primi confirmare pe mail maxim luni, 01 iulie 2019!
Atenție: acest eveniment nu este unul tehnic, nu este un workshop de social media, nu este un curs.
Eveniment organizat de: Sabina Cornovac Online
Începând cu luna mai 2019, Iulia Stănescu, om de comunicare și social media, cu experiență de 11 ani in online, se alătură proiectului în calitate de co-organizator. Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline.
Sponsor principal: ANSWEAR
Partener colorat: FataCuBaloane
Locație: Diverta Lipscani, la Artist Cafe, Strada Lipscani 30-34, etajul 2
Fotograf oficial: Bogdan Zop
Partener dulce: Bomboanele Bucuria
Parteneri media: EuropaFM, IQads, SMARK și IQool
Vă mulțumim în avans pentru share-uri și pentru participarea alături de prieteni interesați de acest domeniu. Împreună putem învăța să iubim frumos social media 🙂
P.S. nu uitați să urmăriți pe Facebook Event toate noutățile!
…………………………………
ANSWEAR este magazinul online originar din Polonia. Cu o istorie de 8 ani în piața de eCommerce europeană, grupul este prezent în țări precum Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia, Bulgaria și România. În România, ANSWEAR.ro oferă peste 300 de branduri de haine, încălțăminte și accesorii de la branduri sonore precum Nike, Adidas, Under Armour, Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Diesel, US Polo, Guess, Trussardi, Calvin Klein sau Michael Kors, DKNY și New Balance.
…………………………………
Diverta Lipscani este mai mult decât un magazin sau o librărie, este un concept store care le oferă oamenilor încă un motiv să viziteze Centrul Vechi. Pe lângă zonele deja consacrate, cum ar fi Carte, Papetărie, Cadouri, Jocuri și Jucării, Diverta Lipscani mai cuprinde și zone noi dedicate experiențelor senzoriale.
Este o destinație de cadouri și un loc în care îți poți petrece timpul liber, fie că preferi să citești, să savurezi o cafea, sau să urmărești un eveniment cultural sau un spectacol de teatru. Pentru mai mult dinamism, spațiul include și zone dedicate experiențelor, cum ar fi cea de testare a dronelor, de mixed reality, un loc în care vizitatorii pot pătrunde în lumea realității virtuale, DJ Booth – un loc în care tinerii DJi sunt așteptați să pună muzică, o zonă de boardgames – cu cele mai populare jocuri de societate.
Mixul între grafica dinamică, prin culorile îndrăznețe, mobilierul minimalist și aranjarea cromatică a produselor creează spațiul ideal în care să trăiești experiențe multisenzoriale.
Abonează-te la newsletter-ul meu pentru a primi săptămânal
resurse din social media!