fbpx

Joburi în Digital (76)

Pentru că articolele din această categorie de „Joburi in Social Media” au fost bine primite, iată că revin cu încă la început de an. Vă doresc să vă ajute și să vă găsiți locul de muncă potrivit.

PR Executive

Căutăm omul Caracteristic pentru jobul potrivit!

Sărbătorim curând primii 5 ani de activitate pe piața din România, ocazie numai bună să ne extindem echipa. Ești omul potrivit? Suntem încântați să te cunoaștem dacă îți plac provocările profesionale și task-urile ce-ți vor pune creativitatea și experiența în valoare.

Poziție: PR Executive
Experiență: 1-2 ani într-o agenție/companie, pe o poziție similară.
Nivel: middle.

Noi venim cu portofoliul de clienți. Tu vino cu mintea deschisă.

Cerințe pentru job:
– înțelegi comunicarea strategică,
– poți redacta materiale de presă/PR (comunicate, interviuri, advertoriale, discursuri etc.) făcând diferența dintre ele,
– cunoști presa din România, dar și bloggerii, influencerii și vloggerii,
– ai interacționat anterior cu clientul, mai mult decât pe email, și poți menține o relație bună cu acesta,
– vrei să construiești relații de termen lung cu jurnaliștii pentru clienții din portofoliu, dar și cu KOL,
– vii cu idei și propuneri pentru proiectele fiecărui client, adaptate în funcție de domeniu și obiective,
– te poți implica activ în organizarea de eveniment până la a coordona implementarea unuia.

Skills:
Absolvent de Comunicare și Relații Publice sau domeniu conex
Cunoștințe avansate în folosirea pachetului Microsoft Office
Creativitate, deschidere la nou, dar și cu un ochi analitic

Dacă suntem ceea ce căutai, dar și dacă ești încântat(ă) de provocare, scrie-ne și hai să bem prima cafea împreună!

Trimite o scrisoare de intenție și un CV la: mihaela@caracteristic.ro

PR Manager

Cerințe:
• Studii superioare finalizate cu licență în Comunicare și PR sau domenii conexe;
• Experiență de minimum 4 ani pe un post similar;
• Experienta în domeniul Comunicării Corporate constituie avantaj
• Relații cu presa
• Abilități excelente de comunicare orală și scrisă;
• Limba engleză nivel avansat;

Responsabilități:
• Conceperea, dezvoltarea și implementarea proiectelor de PR în conformitate cu strategia de comunicare a fiecărui brand;
• Participarea la acțiunile specifice Comunicării Corporate, inclusiv bugetele aferente acestora;
• Implicarea în organizarea evenimentelor;
• Menținerea relațiilor cu presa

Așteptăm CV-ul tău și câteva cuvinte despre tine, pe office@2activepr.ro

Digital Planner

Daca eşti fluent în marketing digital, ai abilităţi analitice dezvoltate şi eşti mereu la curent cu cele mai noi tool-uri şi tehnologii, atunci vrem să te cunoaştem!

Responsabilități:
– Conceperea şi planificarea campaniilor de digital, pornind de la concept și incluzând componetele SEM, email marketing, social media, display advertising etc;
– Identificarea trendurilor și a celor mai noi instrumente și tehnologii, precum și a modului în care pot fi integrate in beneficiul clienților;
– Optimizarea investiţiilor şi bugetelor de media, precum şi a ratelor de conversie, analiza KPi-ilor versus obiectivele setate;
– Măsurarea şi raportarea rezultatelor campaniilor desfăşurate.

Mai multe informații găsiți aici

PR Manager

Dare Digital caută un coleg ce-și dorește să lucreze cu o agenție ce-l pune în valoare pentru competențele sale. Agenția noastră oferă un mix unic de soluții și resurse de marketing și comunicare, personalizat pe nevoile fiecărui client. Astfel încât tu și expertiza ta veți fi mereu acolo unde este nevoie, la momentul potrivit, pentru clientul potrivit.

Să faci parte din echipa Dare Digital înseamnă să faci parte dintr-un sistem unic pe piața locală. Construit nu din angajați, colaboratori sau freelanceri, ci din parteneri.

Acest partener va avea rolul de a derula campanii și acțiuni de PR pentru companiile din portofoliul agenției, iar dacă tu ești acela, cu siguranță te vei regăsi în descrierea de mai jos.

Mai multe informații găsiți aici

Marketing Specialist

Join in dacă:

  • Ai 1-2 ani de experiență și power point-ul este cel mai bun prieten al tău;
  • Ești organizat, nu ratezi deadline-uri și cunoști limba engleză la un nivel avansat;
  • Ești la curent cu tot ce mișcă în comunicare și curios să inveți mai multe despre domeniul de legal;
  • Vrei să te implici în proiecte mari și ești în căutarea locului care să iți pună resursele necesare la dispoziție.

Responsabilități:

  • Ajuți la implementarea strategiei de marketing și comunicare;
  • Identifici cele mai bune canale și instrumente de comunicare pentru a atinge obiectivele propuse;
  • Creezi conținut pentru evenimentele interne și externe, broșuri, newslettere, invitații, pagina de LinkedIN a companiei;

Pentru aplicatii, asteptam CV-ul tau AICI pana pe 10 februarie

Junior în Marketing/Comunicare

Ingram Micro Distribution – Romania este în căutarea unui junior în Marketing/Comunicare. Activitățile zilnice presupun: implicarea în organizarea de evenimente, lansări de campanii de Marketing și PR, redactarea comunicatelor de presă, gestionarea conturilor de Social Media și crearea unor newslettere dedicate partenerilor Ingram Micro.

Poziția este full-time, cu contract de muncă.

Dacă aveți recomandări sau cunoașteți persoane care ar fi interesate, aștept CV-urile lor la adresa de e-mail marketing-ro@ingrammicro.com.

Social Media Manager

Dacă poți bifa câmpurile de mai jos, dă sign up și hai să ne cunoaștem:

  • account digital
  • minim un an experiență într-o agenție de digital
  • pasiune pentru digital
  • îți dorești proiecte de content și cu influenceri.

Aplică aici la acest job

Marketing & Development Manager

Marketing & Development Manager-ul va gestioana intreaga strategie de marketing, de la definirea portofoliului si serviciilor pe care compania le promoveaza, pana la dezvoltarea acestora, negocierea si inchiderea relatiilor de business cu partenerii, precum si ofererirea de suport departamentului de vanzari pe zona de proiecte speciale si strategice.

Responsabilitati

  • Identifica ultimele trenduri prin analiza constanta a industriei de parenting, a evenimentelor, site-urilor, blogurilor, vedetelor, agentiilor de media si a pietei de advertising in general;
  • Construieste o imagine clara, coerenta si credibila pentru fiecare dintre brandurile companiei;
  • Identifica funelurile optime de marketing si vanzari;
  • Stabileste politica de maketing si comunicare pentru fiecare dintre brandurile companiei;
  • Identifica si propune potentiale parteneriate strategice prin contactarea de noi furnizori;
  • Identifica sau propune potentiale parteneriate cu site-uri, bloguri si vedete de parenting care ar aduce valoare portofoliului companiei;
  • Descopera si exploreaza noi oportunitati de dezvoltare;
  • Are grija ca imaginea si reputatia companiei sa fie tot timpul fresh prin update-ul permanent al website-ului, prezentarilor corporate si de vanzari si canalelor de social media ale companiei;
  • Gandeste strategii si proiecte speciale menite sa atraga noi clienti, oferind astfel suport departamentului de vanzari;

Aplica AICI pentru acest job

Account Executive

Image may contain: 1 person, text

Cautam un Account Executive pentru o echipa la una dintre cele mai mari Agenții de publicitate si comunicare.

Descriere Responsabilități:

  • Mentine relatia intre agentie si client;
  • Centralizează comenzile de la clienti;
  • Redacteaza brief-urile;
  • Transmite devizul estimativ catre client pentru proiectele in lucru;
  • Asigura comunicarea permanenta intre departamentele de productie/DTP si client/marketing;
  • Este responsabil de ducerea la bun sfarsit a proiectului in interiorul agentiei si predarea lui catre client in conditiile de calitate si la standardele cerute de client;
  • Raporteaza catre Client Service Director in legatura cu statusul clientului, probleme si oportunitati; intocmeste rapoarte periodice (de status si financiare).
  • Dezvolta si mentine o comunicare buna si stransa cu reprezentantii clientului (departamentul de marketing de regula);
  • Raspunde de calitatea produsului agentiei livrat clientului;
  • Stabileste prioritatile contului si recomanda alocarea resurselor;
  • Supravegheaza si este responsabil pentru activitatea desfasurata (comenzi interne de implementare si executie, contact report si alte rapoarte financiare, etc.)
  • Se asigura ca guideline – urile de brand sunt respectate
  • Raspunde de veniturile si profitul conturilor gestionate si de informatiile financiare legate de acestea;
  • Demonstreaza proactivitate in aducerea de New Business;

Cerințe:

  • experienta intr-o Agentie de Comunicare si Publicitate
  • experienta profesionala pe conturi
  • bune abilități de management de proiect (comunicare, planificare, execuție);
  • abilitati foarte bune de comunicare
  • abilități de bază de vânzare și negociere
  • persoana organizata
  • proactivitate
  • persoana empatica
  • atentie la detalii
  • comunicare persuasiva
  • conectat cu tot ce este nou in tendintele industriei
  • engleza

Ofertă (bonusuri, beneficii):

Daca alegi sa aplici pentru acest job este bine de stiut ca vei avea parte de:

  • Mediu de lucru placut intr-o super echipa
  • Posibilitatea de a-ti pune in practica propriile idei
  • Pachet salarial avantajos

Aplică la acest job trimite CV-ul tău la contact@targethr.ro

Cum mai găsesc joburi în social media fac update aici. Dacă aveți, stiți unde să mă găsiți. Și dacă nu vă căutați, un share la acest articol poate să vă ajute prietenii aflați în căutare  Mulțumesc!

Sabina Cornovac

Content Creator & Social Media Manager din 2008

View all posts by Sabina Cornovac →

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.