Joburi in Social Media (57)

Pentru că articolele din această categorie de „Joburi in Social Media” au fost bine primite, iată că revin cu încă la început de primăvară. Vă doresc să vă ajute și să vă găsiți locul de muncă potrivit.

Înainte de toate, aș vrea să mulțumesc comunității mele și echipei de organizare Webstock 2017 pentru ca acest proiect, care acum a ajuns la cifra de 56 de articole (4 ani și 6 luni) a fost nominalizat la secțiunea Social Media Projects. Cel mai mult mă bucură mesajele voastre prin care mă anunțați că ați angajat sau ați găsit loc de muncă în urma blogului meu. E singurul motiv pentru care continui 🙂

Email Marketing

The Email Marketing Specialist we are looking for at Vola.ro will be responsible for the day-to-day, hands-on execution of email marketing programs in support of company and business unit objectives and applies that knowledge to the execution of our email campaigns in collaboration with the Email and Automation Marketing Manager and the local Head of Marketing.

Responsibilities:

  • Promoting Vola.ro services
  • Designing email campaigns
  • Provide creative input over messages and templates
  • Ownership of the setup, maintenance
  • Weekly and specific reporting

Details and apply here.

Junior Communication Specialist in ING Tech (temporar, part time)

Ce vei face in acest rol? Iata responsabilitatile :

• oferi suport in organizarea de evenimente interne si externe, dedicate comunitatii IT;
• sprijini implementarea campaniilor de comunicare;
• ajuta la editarea stirilor, mesajelor si a altor materiale de comunicare interna si externa;
• contribui la administrarea canalelor de comunicare interne si externe;
• documenta proiecte si a oferi suport administrativ.

Detalii și aplică aici

Senior Social Media Specialist

You will be responsible for executing social media strategies that provide content as well as information, engagement and assistance to our social media channels. You are also responsible for the ongoing management and growth of the ING Romania social media presence in alignment with business strategies and direction. You will work closely with the Marketing, Corporate Communication, CSR, HR, Customer Support teams and designated agencies in order to reach the agreed objectives.

In this roles you will be a focal point for all the social media and content marketing campaigns inside the marketing department and also serve as the lead point of contact for inbound requests from the marketing, CRM and sales departments.

Details and apply here

Social Media Manager

Social media nu e ca fotbalul și politica la care se pricepe oricine. Deși toată lumea postează, doar unii o fac așa cum trebuie.

Ce-ai zice să-ți dai check-in din curtea noastră plină de verdeață și flori în fiecare zi? Să-ți creezi ”your Minio story” care să țină infinit mai mult de 24 de ore. Desigur, trebuie să ai un profil care să ne facă să-ți dăm like.

  • Să știi să dezvolți conținut de brand pentru platforme sociale (în special Facebook și Instagram).
  • Să faci analiză și raportare.
  • Să cunoști lumea influențatorilor și să colaborezi cu ei pe diverse campanii punctuale.
  • Să ai experiență de minimum 3 ani în domeniu, indiferent dacă ai lucrat ca freelancer, la client sau într-o agenție de publicitate.

Și, dacă îndeplinești toate criteriile, ai șanse bune să primești un mare ”Wow” de la noi.
Aplică aici, te așteptăm cu drag!

PR Executive

Agenție mică din București angajează PR Executive. De preferat, foarte isteață/isteț și foarte veselă/vesel.

Ce vrem noi:

  • să ai experiență în PR de minim 2-3 ani, la agenție sau la client
  • să ai skills cel puțin bune în materie de creare de conținut
  • să ai skills organizatorice bunicele
  • să știi binișor cu instrumentele sociale- ce sunt ele și la ce ne-ajută pe noi, ca oameni
  • să vorbești/scrii în engleză suficient de bine cât să te înțelegi cu oameni din 9 țări / 2 continente
  • sper că e de la sine înțeles că trebuie să te descurci bine de tot în word, powerpoint, excel – așa că de astea nu mai zic.
  • să-ți placă usturoiul, că nouă ne place și n-am vrea să te facem să te simți nașpa 🙂

Detalii și aplică aici

PR Executive

Ce are de făcut un PR Exec:

  • Face echipă cu managerul de comunicare și marketing și pune în practică acțiunile incluse în strategia de comunicare a brandului Mindblower.ro
  • Implementează task-urile săptămânale și lunare și raportează bilunar rezultatele activității.
  • Implementează campaniile derulate de mindblower.ro cu influenceri în mediul online.
  • Aplică strategia de social-media a mindblower.ro și asigura managementul comunității social-media a firmei.
  • Dezvoltă comunitatea digitală a mindblower.ro
  • Redactează texte pentru blogul si site-ul mindblower.ro.
  • Creează și transmite newsletter-ul săptămânal către comunitatea mindblower.ro.
  • Pregătește rapoarte de monitorizare pentru Google Analitycs, Facebook ads, Newslettere, Afiliati,
  • Este deschis sa lucreze cu Tool-uri de Marketing Automation.

Mai multe detalii si aplica aici

Social Media Marketing Junior

Iti place marketingul si esti la curent cu retelele sociale? Atunci tu esti persoana potrivita pentru postul de Social Media Marketing Junior.

Ce cautam?  O persoana sociabila, ordonata, serioasa, cu experienta de minim 1 an in domeniul marketingului. Experienta in programele de editare foto constituie un avantaj.

Ce trebuie sa faci:
– Sa mentii active paginile de socializare Oxigen
– Sa editezi poze (daca nu stii tu, te invatam noi)
– Sa creezi continut

Cerinte:
– Studii medii
– Experienta minim 1 an in domeniul marketingului (sau
social media)
– Limba engleza – nivel mediu;
– Cunostinte MS Office;
– Abilitati bune de comunicare;
– Organizare si atentie la detalii;

Ce oferim:
-Salariu fix, bonusuri si excursii frumoase;
-Atmosfera prietenoasa, echipa tanara, ambitioasa si pozitiva;

Vrei sa faci parte din echipa noastra? Trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : Diana@oxigentour.ro

 

Employer Branding Creative Writer

Are you a part of the changing digital landscape? Do you think of communications in terms of mobile, social and digital first? Are you always exploring the latest and greatest ways to communicate via digital trends to break through the clutter? If this sounds like you and you love to tell stories and flex your story telling and creative writing muscles then we may have a role for you.

This is a unique opportunity to join an established, high-performing team of Employer Branding specialists

Responsibilities:

• Develop content as needed for a variety of channels including social, web, blog, collateral, job descriptions etc.

• Ensure consistency of writing tone and style as appropriate

• Work with other creative team recourse to plan and strategize marketing solutions to complex business needs

• Proof and ensure accuracy of all candidate facing written content

• Help develop and maintain a clear voice and presentation approach for all of recruiting’s communications

• Monitor social media/digital industry trends to ensure Oracles writing style embodies the latest and greatest digital trends

Details here

Social Media Specialist

Ce ne dorim de la tine :

  • să ai experiență în gestionarea unor conturi Social Media de minim 1.5 ani în cadrul unei agenții sau să fi gestionat campanii Social Media pentru magazine online de top
  • să nu te sperii când te vom întreba despre pixeli, ads manager, business manager, conversii, leaduri, caruseluri, etc
  • să vii cu propuneri și strategii de campanii pentru implementare
  • să nu-ți fie frica să inovezi și să ai resurse de creativitate zilnică pentru postările organice
  • să râzi la glumele colegilor și să ajuți la crearea unei atmosfere bune la birou
  • să ai abilitati excelente de comunicare orală și scrisă (limba română nu trebuie să aibă secrete față de tine)
  • să bifezi cat mai multe din următoarele calități: proactivitate, organizare, precizie, responsabilitate, loialitate și încredere în sine, să cunoști limba engleză
  • să ai dorința permanentă de a ramane conectat la noutăți
  • să îți placă să lucrezi în echipă și să ai capacitatea de a te integra, dar sa te poți descurca și fără ajutor

Ce va trebui să faci:

  • să gestionezi campanii Social Media pentru clienții agenției: vei lucra cu magazine online de pe foarte multe nise, cu site-uri de prezentare, servicii financiare, etc. În topul activităților tale se vor regăsi campaniile de Facebook & Instagram Ads și postările organice pentru brandurile cu care vei lucra.
  • să discuți direct cu clienții pentru a oferi detalii despre campaniile gestionate și să implementezi cerințele lor
  • să respecți deadline-urile și să tratezi cu seriozitate și proactivitate conturile de care te vei ocupa
  • să realizezi rapoarte lunare cu rezultatele campaniilor administrate
  • să colaborezi cu celelalte departemente și cu managerii de proiect pentru a livra campanii intergrate.
  • să ajuți echipa de vânzări cu audituri pe campaniile prospecților și să participi la unele întâlniri: vei analiza pe scurt campanii active, vei descoperi plusuri și minusuri și vei oferi propuneri generale de îmbunătățire

Crezi că ai tot ce trebuie pentru a fi un bun specialist Social Media? Trimite un mail la contact@gun.ro, specifică poziția pentru care aplici, și vino să povestim despre viitorul nostru împreună

Content Master

Responsabilitatile tale vor fi:

    • Vei ajuta la punerea in aplicare a tehnicilor de SEO concepute de specialistii seniori.
    • Vei invata noi tehnici de promovare online si vei ajuta la implementarea strategiilor!
    • Continut pentru parteneri: ziare, bloguri sau portaluri + continut intern pentru site-urile clientilor nostri

Ce cautam?

  • Experienta medie in content writing – redactare de articole, descrieri de produse, comunicate de presa, samd.
  • Capacitatea de a opera cu pachetul de aplicatii Microsoft Office (Word, Power Point & Excel).
  • Excelente abilitati de comunicare orala si scrisa, atat in limba romana cat si in limba engleza.
  • Persoana motivata, capabila sa lucreze atat independent cat si ca parte a unei echipe.
  • Abilitatea de a se conforma termenelor si prioritatilor.
  • Cunostinte de baza asupra motoarelor de cautare si a algoritmilor Google.
  • Gestionarea mai multor sarcini si proiecte.
  • Organizare foarte buna si atentie la detalii.
  • Dorinta de a invata noile tendinte privind construirea unui site si promovarea afacerilor pe internet.

Ce iti oferim?

  • Program full time sau part time cu posibilitatea de a-ti alege intervalul orar de lucru.
  • Un pachet salarial atractiv, pe care il vei primi intotdeauna la timp pentru a te bucura de el.
  • Ne dorim sa progresezi si sa ne ajuti cat mai mult, tocmai din acest motiv rasplatim randamentul.
  • Nu ai experienta? Suntem o echipa si te vom ajuta sa inveti toate detaliile activitatii noastre.
  • Suntem gata sa te ajutam in procesul de dezvoltare personala si profesionala, profita de noi 🙂
  • Ti-am pregatit deja un birou modern, dotat cu un calculator performant si echipat corespunzator.
  • Suntem ca o familie, mediul in care vei lucra fiind unul placut si intotdeauna dinamic.
  • Suntem doar o etapa a carierei tale si din agentia noastra speram sa ajungi la nivelul protesional dorit!
  • Biroul nostru se afla in zona Crangasi, la doar 200 de metri de statia de metrou si linia tramvaiului 41.

Iti doresti acest job? Te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la adresa de email: office@webdesk.ro sau sa aplici folosind formularul de mai jos.

Internship plătit Social media

Image may contain: shoes

Dacă-ți place să-ți începi ziua printre notificări și postări din rețelele sociale, află că pregătim un stagiu de internship plătit cu durata de o lună la Kooperativa 2.0.

Dacă:
– stăpânești foarte bine limba română;
– înțelegi contextul social media;
– știi să scrii;
– știi să interpretezi date analitice (Google Analytics, Facebook Insights).

Trimite-ne un e-mail la jobs@kooperativa.ro cu un CV sau o descriere a experienței tale online.

Avem trei locuri disponibile pentru acest internship plătit cu câte 150 Euro, iar la sfârșitul perioadei sunt șanse mari să rămânem colegi. Depinde doar de tine!

Marketing Manager – Iasi

Responsabilitati:

– Coordoneaza intreaga activitate a departamentului de marketing;

-Analizeaza piata de profil, extrage informatii din piata si propune permanent campanii generale ori punctuale bazate pe strategii Push & Pull;

-Propunerea si efectuarea diverselor evenimente de promovare a produselor in vederea sustinerii strategiei de marketing, cu acordul Directorului General;

-Implementarea si dezvoltarea campaniilor de marketing si comunicare prin intermediul infrastructurii proprii (FB, Instagram, Youtube);

-Controlul si analiza bugetului de marketing pentru toate liniile de business ;

-Intelegerea profilului clientilor existenti si continua dezvoltare a serviciilor de Customer Experience;

-Monitorizarea continua a propriului brand, dar si a dezvoltarii pietei locale de profil – mai ales anticiparea strategiei si potentialelor miscari ale competitiei.

Cerintele Postului:

– Experienta profesionala de minim 3 ani pe un post similar;

– Studii superioare în domeniul marketing – turism, psihologie sau economie;

– Cunostinte solide de managementul marketingului si legislatia privind domeniul Horeca;

– Capacitate de analiza si previziune a pietei de profil;

– Capacitate de creatie si implementare a unor strategii de marketing pe liniile de business existente;

– Cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint);

– Foarte buna cunoastere a limbii romane si a limbii engleze;

– Permis conducere categoria B.

Beneficii Oferite:

– Se ofera pachet salarial atractiv;

– Posibilitatea dezvoltării și avansării profesionale într-un mediu de lucru dinamic și eficient;

– O echipă de colegi pasionați de munca lor;

– Posibilitatea de a lucra intr-o organizatie de top din domeniul HoReCa din Iasi.

Cei interesati, pot trimite CV-ul pe mail la dragos.panainte@bdo.ro.

Junior Account Manager and Junior Blogger

If you are:

– fluent in English
– neat and organized
– excellent in written and oral communication
– a team player

…then you should give it a shot and send us your CV.

Experience in content writing or social media is an advantage.

We are offering an advantageous salary package, medical insurance and meal tickets.

BTW we have the best coffee and a chill room where you can test your skills on video games by playing on our PS4.

If you think you are up for this challenge, send us your CV at ana-maria@gtmarketing.ro

 

Cum mai găsesc joburi în social media fac update aici. Dacă aveți, stiți unde să mă găsiți. Și dacă nu vă căutați, un share la acest articol poate să vă ajute prietenii aflați în căutare icon smile Joburi in Social Media (15) Mulțumesc!

 

2 Comments

  1. Ionela

    Pentru orasul Sibiu? Nimic?

    • Sabina

      Daca gasesc, pun aici cu siguranta 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.