Pentru că articolele din această categorie de „Joburi in Social Media” au fost bine primite, iată că revin cu încă la început de primăvară. Vă doresc să vă ajute și să vă găsiți locul de muncă potrivit.
Marketing Superhero
In cadrul echipei H2O, rolul de Marketing Superhero (Robin) va fi foarte important, deoarece va sprijini managerul de Marketing (Batman) in activitatile de zi cu zi.
Este necesar sa ai experienta anterioara in productie publicitara si evenimente, fie la client, fie intr-o agentie de publicitate, sa ai cunostinte clare de marketing si sa intelegi dinamica mediilor de comunicare, industria de care aparţine compania noastra, dar şi nevoile interne ale acesteia.
Profilul persoanei cautate:
· Are cel putin 1 an experienta intr-o agentie de publicitate sau a mai lucrat pe un brand in campanii de marketing
· Este gata sa se implice direct in evenimentele organizate de H2O
· Este la curent cu ultimele trenduri in entertainment
· Are cunostinte bune de Microsoft Office si internet
· Are abilitati foarte bune de comunicare scrisa si vorbita in limba romana si engleza
· Este proactiv(a) in a dezvolta noi proiecte sau in a optimiza proiecte si/sau procese actuale
· Are capacitatea de a lucra sub presiune, in anumite perioade cheie pentru industria noastra
· Are capacitatea de a lucra riguros, dupa proceduri
· Are o atitudine pozitiva; este o persoana sociabila, comunicativa
· Are spirit creativ si nu ii e teama sa il foloseasca 🙂
· Cunoaste brandul H2O
· Este pasionat(a) de sporturi outdoor.
Mai multe detalii și aplică aici!
PR Specialist

Corporate Media Associate
Suntem in cautarea unei minti curajoase care sa ne completeze echipa de comunicare corporate.
Daca tu esti aceea, te anuntam ca vei lucra pe unele dintre cele mai provocatoare conturi, impreuna cu unii dintre cei mai buni specialisti.
Dacă ai 2-3 ani de experiență în comunicare, un background în științe politice și economice, fluență în limbile engleză și română, pasiune pentru scris și atenție la detalii, hai la noi! Aplică aici.
Specialist Marketing si Social Media
Fit4You își mărește în continuare echipa și dorim o persoană Specialist Marketing și Social Media! Postul este full-time.
Ca sarcini principale ar fi gandirea campaniilor in mediul online, cu scopul de a aduce cat mai multi clienti si vizibilitate.
Nu sunt eu angajatorul, asa ca va rog sa trimiteti mail pe office@fit4you.ro
Specialist Marketing
Responsabilitati:
– defineste linia strategica a brand-urilor de care raspunde in conformitate cu strategia companiei
– dezvolta si implementeaza planul de marketing pentru brand-urile alocate
– organizeaza, coordoneaza si evalueaza campaniile de promovare
– gestioneaza relatia pe parte de marketing/ promovare/ dezvoltare cu clientii cheie (distribuitori) care i-au fost alocati impreuna cu omologul din echipa de vanzari; propune, implementeaza si urmareste optimizarea portofoliului si stocurilor la acesti clienti
– propune, negociaza si implementeaza planul de actiuni de marketing la clientii cheie alocati
– propune si gestioneaza activitati promotionale pentru dezvoltarea brandurilor si a clientilor de care raspunde in baza analizei curente a rezultatelor
– monitorizeaza si analizeaza competitia si propune actiuni pentru oportunitatile/ riscurile identificate
– actualizeaza si dezvolta continutul online pentru brandurile alocate
– gestioneaza relatia cu furnizorii de materiale promotionale
– colaboreaza strans cu departamentele de vanzari, relatii cu clientii si logistica
– desfasoara diferite proiecte in functie de planurile de dezvoltare ale companiei.
Profilul candidatului:
– studii superioare (stiinte economice/ marketing de preferat)
– experienta de minim 3 ani in marketing/ trade marketing (cunoaste conceptele de piata si instrumentele de marketing; a avut responsabilitati in zona de relationare cu clientii/ implementare a unor actiuni de marketing la client)
– capacitati analitice si organizatorice
– abilitati de comunicare, negociere si capacitate de solutionare a problemelor
– spirit de initiativa, poate gestiona activitati/ proiecte independent
– se integreaza usor si poate lucra in echipa (team player)
– expunerea intr-o companie internationala constituie un avantaj
– cunostinte de limba engleza
– cunostinte solide operare PC (MS Office).
CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: elena.gorea@abchumancapital.ro
Digital Communicator
Căutăm Digital Communicator care să se alăture full-time echipei Asociației Techsoup în București.
Trimite-ne la aplic@asociatiatechsoup.ro un CV și un text/conținut scris de tine (comunicat de presă, campanie de facebook, eseu pentru facultate etc.) până pe 31 martie 2019.
Căutăm pe cineva cu:
– experiență de voluntariat sau de muncă în domeniul digital (agenții, organizații neguvernamentale) și/sau în creare de conținut (scris, video, audio),
– familiaritate cu instrumente ca Facebook (Ads and Insights), YouTube Studio, Google AdWords, Google Analytics, MailChimp, WordPress, Hootsuite,
– curiozitate să încerce mereu noi instrumente digitale și care s-a jucat puțin cu Boomerang, Quik sau alte aplicații video pentru mobil,
– înclinație naturală sau cultivată către detalii, politețe, curiozitate, inițiativă,
care să creeze și implementeze campanii digitale și de conținut cu și despre oamenii grozavi cu care lucrăm în programele noastre, pentru diferite audiențe și rețele: de la mass-media și public general la organizații și companii partenere, de la Facebook la MailChimp, de la YouTube la Google AdWords.

Marketing Specialist
Candidatul ideal
- Absolvent studii superioare, preferabil in domeniul Marketing, Comert, Studii Economice;
- Lb engleza avansat –scris si vorbit;
- Experienta in digital marketing: social media, content – minimum 3 ani;
- Cunostinte generale de webdesign, Internet, mobile world
- MS Office, Word, Excel, PowerPoint – nivel avansat;
- Excelente abilități de comunicare (verbala si scrisă);
- Capacitate de a lucra in echipă;
- Corectitudine si loialitate față de companie;
- Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual;
- Disponibilitate deplasari frecvente, permis de conducere categ. B;
- Proactivitate si gandire creative
- Atitudine orientate spre client
Descrierea jobului
- Contribuie la implementarea planului de marketing stabilit la nivelul întregii companii;
- Propune, implementeaza si coordoneaza proiecte de informare, fidelizare, suport, promovare online si offline, prin mijloace ATL (above the line”) si BTL (,,below the line”), derulate pentru publicurile de interes;
- Comunica si mentine legatura cu furnizorii de produse si servicii (agentia/iile colaboratoare – productie, publicitate, PR, cercetare de piaţă, etc) in vederea conceperii si implementarii actiunilor de care este responsabil;
- Asigura o prezenta puternica si constanta a marcii in mediul online;
- Editeaza/intretine/optimizeaza site-urile si paginile de socializare ale companiei;
- Asigura un proces de comunicare online si offline continuu cu actualii si potentialii consumatori ai serviciilor PayPoint, in vederea cresterii gradului de notorietate si de utilizare a serviciilor companiei;
- Implementeaza proiectele de branding conform standardelor companiei;
- Contribuie la gestionarea situatiei materialelor de promovare, a comenzilor si la optimizarea stocurilor;
- Participa la conceperea si editarea materialelor de promovare/ comunicare/ training pentru publicurile de interes;
- Propune, implementeaza si coordoneaza campanii ce vizeaza promovarea imaginii firmei si a serviciilor, lansarea de noi produse/servicii/promotii, stoparea vanzarii anumitor produse/servicii/promotii si dezvoltarea de noi proiecte;
- Creeaza si intretine bazele de date necesare implementarii diferitelor proiecte/promotii pentru consumatori/ Clienti/ comercianti, monitorizeaza evolutia si rezultatele acestora şi propune solutii de optimizare in functie de performantele înregistrate
- Propune programe de fidelizare si motivare (a consumatorilor, comerciantilor, publicului intern)
- Propune si realizeaza actiuni in vederea fluidizarii si imbunatatirii proceselor de Comunicare Interna
- Monitorizeaza presa scrisa si online, urmareşte modul in care este proiectata imaginea companiei si propune solutii de imbunatatire a acesteia;
- Tine legatura cu agentia de Relatii Publice pentru a asigura: sustinerea imaginii dorite in mass media, corectitudinea mesajelor transmise catre mass media, adaptarea lor in functie de audienta si canal de comunicare
Ne puteţi trimite CV – ul dumneavostră la adresa cariere@paypoint.com.
Junior Marketing Specialist
Esti #pasionat de marketing, dar ti se spune ca nu ai suficienta experienta sa accesezi un job in acest domeniu?
Ai #studii superioare relevante in marketing si potential sa dezvolti o cariera, dar ai nevoie de cineva sa observe acest lucru?
Esti #smart, iti place sa gasesti solutii la orice problema, vii cu idei #creative, out- of- the- box?
Nu mai sta pe ganduri si aplica pentru un job de #Junior #Marketing #Specialist in cadrul unei companii in crestere din domeniul #FMCG din #Otopeni.
Povesteste-ne putin despre tine si despre planurile tale de viitor la andreea.nistor@ivaluehr.com, pentru ca dorim sa te cunoastem
PR Specialist
Avem un loc nou in echipa pentru o colega sau un coleg care pune pasiune in ceea ce face si in relatiile pe care le cultiva. Este confortabil atat in zona media, cat si social media si va avea ocazia sa dezvolte campanii integrate de comunicare pentru unele dintre cele mai mari branduri din lume.
Cerinte:
Experienta in media relations
Know how in continut
Engleza fluent
SmartPoint este cea mai mare agentie independenta din Romania si acopera 5 tari din regiunea Europei de SE. Clientii agentiei deruleaza atat proiecte locale cat si regionale, coordonate din Bucuresti, Belgrad, Sofia si Zagreb.
CV catre office@smartpoint.ro
Corporate PR Account Manager
A venit din nou momentul să ne mărim echipa, de această dată cu un Corporate PR Account Manager. Cum ne-am descrie viitorul coleg sau colegă?
• Are cel puțin 3 ani de experiență de lucru în domeniul comunicării corporate, fie că a lucrat într-o agenție, fie în companie.
• Este stăpân pe condei și caută întotdeauna un unghi interesant din care să abordeze un text
• Are experiență în crearea de conținut pentru canale de social media (Facebook/ LinkedIn)
• Cunoaște bine limba engleză
• Este proactiv și nu se teme să îi propună clientului idei noi
• Nu se sfiește să fie consultant pentru client, dar știe să o facă cu diplomație
• Este suficient de organizat ca să își urmărească proiectele de la cap la coadă
• Nu se ia foarte tare în serios și lucrează cu plăcere în echipă
Dacă te regăsești în acest portret, dă-ne un semn la e.karabelas@chapter4.ro până pe 15 martie 2019. Abia așteptăm să te cunoaștem și să îți oferim un birou alături de noi.
Social Media & Content Writer
Departamentul nostru de creație este în căutarea unui social media & content writer intern, creativ!
Dacă îți place să scrii și îți dorești să îți transpui super ideile în cadrul planurilor editoriale lunare și a campaniilor inedite, dar și să înveți cum funcționează departamentul nostru, hai la noi în echipă! Îți promitem un colectiv prietenos, o atmosferă fun și proiecte cool.
Trimite CV-ul aici learn@omniperform.com
P.S: Cea mai cool pisică din lumea abia așteaptă să te cunoască
Account Executive
Daca ai experienta intr-o agentie de PR si intelegi domeniul Tech, te-ai intalnit deja cu BTL-ul si ai experienta in media relationship si daca crezi ca alaturi de noi vei deveni si mai bun(a) decat esti, noi suntem convinsi ca locul tau este in echipa McCann PR.
Te invitam la o cafea, sa iti povestim mai multe. Aplica aici.
Cum mai găsesc joburi în social media fac update aici. Dacă aveți, stiți unde să mă găsiți. Și dacă nu vă căutați, un share la acest articol poate să vă ajute prietenii aflați în căutare Mulțumesc!