Pentru ca articolele din aceasta categorie au fost bine primite, iata ca revin cu inca unul, chiar in ziua in care incep facultatile. Sper sa va ajute si sa va gasiti locul de munca potrivit, asa la inceput de toamna.
PR Executive
FCB Bucharest angajeaza om de PR cu experienta de 1-2 ani in industrie.
Ambitie, pasiune pentru domeniu si dedicare sunt calitatile pe care le cautam, o relatie buna cu presa si bloggerii sunt un avantaj.
In plus, avem nevoie de creativitate si organizare. Primim CV-uri si portofolii la anamaria.pascaru@fcb.ro pana la data de 14 noiembrie, inclusiv.
Social Media Internship
TWO IN A ROW! ioana.andra@bbdo.ro is waiting for your CV!
Digital Account Manager
The Digital Account Manager is responsible for the day to day relationships with clients and the management of Digital Advertising campaigns.
You must be have amazing communication and multi tasking skills and experience dealing with clients. You must be able to understand a brief, a digital campaign and be able to offer a client excellent insight.
Essential duties and responsibilities:
• Promote the advertising solutions of the company to current and potential clients;
• Developing and maintaining excellent client relations, acting as a point of contact for existing clients. Provide best-in-market pre, during and post campaign support.
• Write briefs, hold creative debriefings. Constantly search for inspirational materials and competitive reviews for each brief.
• Manage web development projects and media campaigns for implementation and ensure successful delivery.
• Provide constant reporting updates and recommend optimization strategies to clients, use internal levers to ensure full delivery and where relevant cross sell and upsell products during and post campaign/project.
• Report constantly on budgets and ensure invoicing in time.
• Manage relationships with third party supliers.
Requirements
• At least 2 years’ experience within the Digital advertising sector.
• Experience as an account manager / sales / client service manager / client service exec.
• Experience working in a Digital Agency.
• Understanding of Digital Advertising.
Aplica aici
Junior Inbound Marketer
După doi ani de activitate a venit în sfârșit momentul să extindem echipa Vertify! Suntem în cautare de doi “Juniori”, absolvenți în 2014 de studii superioare, interesați să înceapă o carieră în Search și Inbound Marketing și să învețe despre impactul strategiilor de Digital PR și Content Marketing asupra rezultatelor SEO.
Practic, vei lucra împreună cu noi pentru a obține vizibilitate pentru business-uri online prin campanii de earned și owned media (content marketing, publicity mentions).
Alte detalii aici
Online Marketing Brasov
Dacă eşti absolvent de facultate în 2014 şi te pasionează marketingul online, hai în echipa noastră de farmacişti digitali.
Căutăm 2 persoane tinere la #Brasov dornice să se remarce în marketing digital şi vânzări.
Mai multe detalii găseşti aici
Digital Account Manager
Experienta minim 3 ani intr-o agentie de Digital, plina de succesuri.
Pasionat de online si digital, stii ultima campanie misto care a luat Webbys si Cyber Lion?
Proactiv, cu multe mecanisme si campanii livrate catre clienti fericiti.
Detalii aici
Account Manager
Trebuie sa aiba ceva experienta, sa se descurce in orice situatie delicata in care job-ul de account l-ar putea pune. Ca doar asta inseamna un account bun! Nu avem un portret-robot al celui pe care il cautam, insa trebuie sa fie facut dintr-un material bun, rezistent. Sigur o sa ne dam seama, si noi, si el (sau ea), daca ne potrivim. Asteptam CV-uri la new@papaya.ro pana la sfarsitul lunii octombrie.
Specialist comunicare PR & Social Media
Susține implementarea strategiei de comunicare a companiei;
• Gestioneaza strategia de social media a companiei pentru brand si pentru proiectele de CSR
• Gestioneaza conturile de social media apartinand brandului (Facebook, LinkedIn, YouTube), monitorizează mediul online, propune proiecte relevante în conformitate cu strategia de comunicare online;
• Colaboreaza cu partenerii pentru campanii in social media si intocmeste rapoarte de evaluare pentru aceste campanii
• Redactează texte informative, interne și externe: comunicate de presa, materiale de prezentare, discursuri, interviuri, invitații, articole și anunțuri pentru platformele de comunicare internă, rapoarte de presă etc.;
• Cercetare, colectare, prelucrare, analiză și sinteză a informațiilor;
• Propune și dezvoltă idei creative pentru campaniile interne și externe;
• Oferă suport în organizarea diverselor evenimente interne și externe;
• Menține relații de colaborare cu alte departamente și grupuri de angajați vizând îmbunătățirea comunicării interne și crearea unei atmosfere de lucru eficiente și plăcute;
• Colaborează și răspunde cerințelor de PR ale celorlalte departamente ale organizației, lucrând în special cu departamentul de Marketing;
• Menținerea relației cu furnizorii, întocmire bugete, cereri oferte, traduceri etc.
Aplica aici
PR Junior
O poza cat o mie de cuvinte, un video cat un interviu!
In era vitezei, unde intalnirile sunt online si mancarea fast-food, agentia Creative Ideas este in cautarea unui PR Junior in marea internautica!
Stim ca nu te poti dezlipi de telefon. Nici noi. Asa ca fa o pauza de la Candy Crush sau Facebook si pune-ti creativitatea si telefonul la treaba. Trimite-ne un scurt video de prezentare in care te prezinti si iti faci PR !
Daca ne place ce vedem, auzim si aflam, poti face parte din echipa noastra! 3, 2, 1 Actiune!
Digital Account Manager
Geometry Global Bucharest cauta Digital Account Manager.
CV-uri la mihaela.zaharia@geometry.com.
Digital Marketing Manager
Candidat ideal:
– Experienta dovedita pe o pozitie de Digital/Online Marketing Manager de cel putin 3 ani;
– Experienta in marketing online de cel putin 5 ani;
– Cunostinte aprofundate de project management;
– Experienta in managementul echipelor de cel putin 3 ani;
– Experienta de cel putin 3 ani in managementul bugetelor alocate/forecast;
– Cunostinte aprofundate de online marketing si e-commerce – SEO, performance marketing, email marketing, affiliate marketing, content marketing, PPC (Google si Facebook PPC), social media, Google Analytics, Google URL Builder;
– Studii superioare – de preferinta in domeniul Marketing sau Comunicare;
– Constituie un avantaj experienta in e-commerce marketing;
– Cunostinte bune operare PC si cunostinte avansate Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
– Limbaj bine dezvoltat, competente in comunicarea scrisa si verbala;
– Cunostinte bune limba romana si limba engleza.
Persoana care da dovada de:
– gandire strategica de marketing;
– creativitate, entuziasm, proactivitate, orientare catre rezultate si gasirea de solutii;
– excelente abilitati de organizare personala si de echipa;
– excelente abilitati de lucru cu oamenii, relationare, colaborare si coordonare echipa;
– disciplina, punctualitate, autocontrol;
– buna planificare, organizare si capacitate de a lucra sub presiunea termenelor limita;
– capacitatea de a prioritiza activitati si timp;
– tip personalitate – pozitiv, prietenos, buna dispozitie, zambet;
– pasiune pentru marketing online, proactivitate, perseverenta si atentie catre detalii;
– orientare catre client si catre calitatea serviciului prestat – constituie un avantaj cunoasterea domeniului foto sau pasiunea pentru fotografie.
Descriere job:
– Contribuie la dezvoltarea strategiei de brand si marketing a F64 in mediul online;
– Managementul eficient al campaniilor F64.ro de marketing online – atat cele permanente pe branduri si categorii, cat si cele punctuale pentru o anumita oferta – avand in vedere valorificarea eficienta a bugetelor si optimizarea lor din punct de vedere ROI;
– Managementul procesului de optimizare a ratei de conversie in website F64 (UI/UX, postare produse pentru optimizarea pentru motoarele de cautare si cresterea ratei de conversie);
– Coordonarea activitatii diviziei de online marketing din cadrul departamentului de Marketing & Sales Support.
Ce iti oferim:
– mediu de lucru modern, competitiv, bazat pe solidaritate;
– oferta financiara atractiva, corelata cu performantele;
– variate programe de formare – dezvoltare, interne si externe;
– preturi speciale pentru produsele comercializate de companie;
– evolutie profesionala.
Aplica AICI
Content writing and content marketing internship
In perioada noiembrie – decembrie 2014, ManpowerGroup Romania ofera un internship platit de content writing si content marketing. Internul va lucra in Bucuresti, alaturi de managerul de marketing si comunicare, intr-o combinatie de on site (cca 2 zile/ saptamana) si remote (cca 3 zile /saptamana), 2 ore pe zi. Responsabilitatile sunt legate de redactarea de materiale, texte, si postari pe subiecte de HR si IT. Oferim indrumarereala si profesionista, utila celor ce debuteaza in comunicare si doresc sa-si formeze si exerseze abilitatie de a scrie si vorbi in numele unei companii. Cerem in schimb dorinta de invatare si simt al raspunderii. Internship-ul se adreseaza studentilor in an terminal sau master, la facultati /specializari de PR sau marketing.
Cei interesati pot trimite CV-ul in limba romana, insotit de un text de circa 250 de cuvinte pe tema “Meseriile viitorului” la adresa romania@manpower.ro, pana la finalul zilei de 26 octombrie. Va rugam specificati “Internship content” in subiectul mesajului.
Candidatii selectati vor fi invitati la un interviu in saptamana 27 – 31 octombrie, iar activitatea propriu-zisa va incepe in 3 noiembrie. Programul internship-ului va fi stabilit de comun acord.
Account Manager
Bridge Communication cauta un Account Manager care sa faca diferenta
Viitoarea noastra colega (sau coleg) trebuie sa cunoasca micile diferente care pot complica sau simplifica viata tuturor.
Trebuie sa inteleaga clientul dar si sa-l faca sa inteleaga, atunci cand este cazul. Nu dorim un intermediar ci un catalizator, un om capabil sa sintetizeze informatia si care stie ce sa ceara de la echipa de creatie.
Te asteptam cu proiecte fierbinti. Si noi si clientii suntem nerabdatori sa facem cunostinta.
Daca esti sigur(a) ca te regasesti in cuvintele de mai sus, trimite-ne un CV si o scrisoare de intentie la afrodita.blasius@bridgecommunication.ro
Account Manager
Retargeting angajeaza account manager cu experienta in e-commerce ( creare si implementare campanii clienti, testare, mentinerea relatiei cu clientii). Necesar IQ peste medie! cv pe adresa info@retargeting.ro
Communication Consultant
•minim 3 ani experienta intr-o agentie de PR/ comunicare;
•absolvent (a) de Comunicare, PR, Jurnalism sau Marketing;
•foarte bune abilitati de comunicare scrisa si verbal;
•abilitati de project manager;
•minim Engleza nivel avansat;
•MS Office (Excel, Word, Power Point);
•dezvolta si implementeaza proiecte de comunicare de brand si comunicare corporate
•elaboreaza materiale specifice de comunicare: comunicate de presa, advertoriale, prezentari de produs/ corporate etc
•elaboreaza rapoarte de monitorizare si evaluare a campaniilor
•planifica si implementeaza evenimente pentru diferite publicuri tinta (intern, media, B2B, B2C)
•media relations
•implementeaza si monitorizeaza campanii in social media
•account management si project management
Aplica AICI
Brand Manager Revista Biz
Cerinte:
-Minim 3 ani experienta in marketing si PR;
-Capacitate foarte buna de relationare si comunicare cu clientii, atentie distributiva, capacitate rapida de decizie;
-Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
-Persoana organizata, proactiva, cu initiativa, dornica de invatare continua, orientata pe rezultate;
-Experienta in dezvoltarea si optimizarea site-urilor;
-Cunostinte avansate social media (Social Media, Affiliate marketing, E-mail marketing, Google AdWords, Facebook Ads, Google Search);
-Notiuni avansate de HTML (newsletter);
-Gestionare baze de date;
-Limba engleza fluent;
Responsabilitati:
– Dezvoltarea si supravegherea parteneriatelor media pentru revista BIZ si evenimentele asociate;
– Dezvoltarea si gestionarea site-urilor evenimentelor organizate de revista Biz (concept layout, actualizare continut, etc);
– Colectare si gestionare baza de date;
– Realizare newslettere si bannere pentru evenimente (concept layout si continut);
– Participare la conceperea mesajelor si realizarea materialelor de promovare a imaginii site-ului si revistei, prin propunerea si asistarea la realizarea grafica a acestora;
– Realizarea si implementarea campaniilor de promovare pentru evenimente;
– Realizarea si transmiterea comunicatelor de presa;
– Gestionarea inscrierilor la evenimente (facturi proforme, mentinerea legaturii cu participantii, urmarirea efectuarii platilor);
– Implicare directa in organizarea logistica a evenimentelor;
– Efectuarea rapoartelor post eveniment;
– Actualizarea periodica a continutului site-ului revistei Biz;
– Monitorizarea campaniilor desfasurate pe site-ul revistei Biz (campanii clienti BIZ);
– Realizarea si trimiterea newsletterelor pentru fiecare editie a Revistei Biz (concept layout si continut);
– Mentinerea evidentelor si inregistrarilor specifice Departamentului (contracte, furnizori, materiale promotionale etc.);
– Popunerea de layout-uri pentru logo-uri evenimente, invitatii evenimente, etc;
– Monitorizarea si analiza pietei si a competitiei.
CV la giuseppinab@revistabiz.ro
Redactor
Avem un job full-time pentru un om care s-a născut cu pixul în mână sau cu tastatura în brațe. Ne trebuie un/o coleg/ă care să scrie. Să scrie bine, mult, repede și să fie foarte creativ/ă. Să scrie articole, prezentări, comunicate de presă, invitații. Să scrie tot. Dacă îl/o cunoști, sau dacă ești chiar tu, trimite-ne un CV la ruxandra.palade@asociatiareact.ro, până pe 17 octombrie.
Advanced Ideas angajeaza Content Editor
Ce ne intereseaza concret:
1. sa scrie corect in romana;
2. sa fie organizat
3. sa constientizeze ca intr-o agentie performanta nu exista program de bugetar
CV-uri la office [at] advancedideas [punct] ro.
Junior Social Media Specialist – nu mai e valabil
Căutăm Junior Social Media Specialist! Musai să aibă poftă de provocări şi să lucreze cu drag pentru clienţi faini. Opţional: aptitudini de karaoke şi chef de ciocolată în fiecare zi
Specialist Relatii Publice
Cautam Specialist Relatii Publice la Business Angels. Conditii: absolvent 2014, fara relatii CONTRACTUALE de munca anterioare, dinamic, cu spirit de initiativa. Trimite CV-ul tau la adresa contact@businessangels.ro sau contacteaza-ne la numarul de telefon 0756-531.788.
Client Service
The Concept cauta coleg pentru departamentul de Client Service
Cu abilitati de organizare, comunicare si relationare;
Orientat catre rezultate si respectarea termenelor; Capacitate de organizare si prioritizare;
Atent la detalii, rabdare si putere de concentrare;
Permisul categoria B reprezinta un avantaj.
Cei interesati sa trimita un CV pe alexandra.iablonschi@theconcept.ro
Internship Social Media
Toamna se numara bobocii! Freya Productions da startul unui Internship pentru pasionatii de social media! Asteptam CV-urile voastre si o descriere personala creativa si convingatoare la office@freyaproductions.com
Bucuresti, trei luni, neplatit dar cu posibilitate de angajare
Copywriter
Suntem Bridge Communication si cautam un copywriter bun….adica un copywriter care stie ce sa scrie si cum sa scrie. Ne intereseaza, deci, atat talentul cat si experienta. “Talentele”, in schimb, ne lasa reci.
Avem clienti stabili si importanti, dar si potential de crestere.
Oferim acces liber la toate conturile, proiectele si pitch-urile, idei sa fie.
Scrie-ne la afrodita.blasius@bridgecommunication.ro si te anuntam noi daca ai facut impresie.
PR Consultant
Bright, creativ, indraznet si sa fii convins ca nu exista probleme, ci doar situatii care se pot rezolva. Exact asa suntem si noi, deci ne vom intelege perfect!
Cautam o persoana cu experienta minim 3 ani, dar daca atitudinea si abordarea ta ne vor impresiona, vom fi deschisi sa te cunoastem (chiar si cu mai putina experienta).
Iata doar cateva activitati si responsabilitati:
- Dezvoltarea strategiei, planificarea si implementarea proiectelor de marketing si PR pentru agentie si clienti.
- Organizarea de evenimente, cursuri, traininguri, toate livrand doza obligatorie de experienta pastel.
- Managementul reputatiei pentru agentie si clienti.
- Identificarea oportunitatilor de comunicare.
- Analiza permanenta a rezultatelor campaniilor si monitorizarea competitiei.
Aplica aici
Junior Account Executive
INSUS este un boutique de creatie care isi cauta Junior Account Executive. Aici e locul ideal in care sa inveti si sa cresti o data cu echipa.
Conditii: sa fii la primul job si sa fii absolvent promotia 2014 (licenta/masterat). Trimite CV la poarta@insus.ro
Internship la 2ActivePR
Referent de Marketing
Pentru una dintre companiile aflate in portofoliul nostru angajam referent de marketing. Compania respectiva detine o fabrica de medicamente 100% naturale aflata in zona Sibiului. Activitatea referentului se va desfasura la sediul Reinvent Consulting din Bucuresti. Job-ul este disponibil pana la 15.10.2014.
Responsabilitati:
– informeaza potentialii clienti despre activitatea companiei;
– extinde si administreaza portofoliul de clienti;
– redacteaza comunicatele, stirile, materialele publicitare;
– propune si dezvolta initiative de promovare a brand-ului in acord cu asteptarile precizate de companie;
– propune si participa la implementarea diferitelor strategii si planuri de marketing;
– raporteaza conducerii statusul actiunilor de marketing aflate in derulare;
– efectueaza studii si analize ale pietei tinand cont de obiectivele comunicate de companie;
– organizeaza evenimente, campanii de promovare;
– se documenteaza, face cercetari pe diverse teme si raportari;
– relationeaza cu diverse institutii, companii;
– monitorizeaza piata.
Competente:
* Studii superioare de specialitate absolvite (Marketing, Comunicare, Relatii Publice), promotia 2014
* Abilitati foarte bune de comunicare (verbala si scrisa), precum si de organizare, relationare si socializare;
* Comportament proactiv, atitudine orientata spre performanta, persoana creativa si entuziasmata fata de meseria pe care o exercita;
* Cunostinte SEO
* Identifica potentiali clienti si initiaza colaborari
* Limba engleza nivel mediu/avansat
* Capacitate de intelegere referitoare la comportamentul clientului, la dinamica si cerintele pietei;
* Cunoasterea avansata a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express);
* Capacitate de analiza si sinteza;
* Atentie la detalii;
* Capacitati organizatorice;
* Abilitati de negociere si consultanta;
* Aspect fizic placut, tinuta office;
* Punctual, prompt, amabil;
* Spirit de echipa.
Asteptam CV-uri insotite de fotografie, cu subiectul “referent de marketing”, la adresa: hr@reinventconsulting.ro
Specialist Social Media si Specialist Marketing
Cloud Research Studio cauta noi colegi pentru departamentul de comunicare. Aplicatia Maxio are nevoie de un Specialist Social Media + Specialist Marketing, pentru ambele posturi fiind necesara o experienta de minim 5 ani. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV pe adresa diana.radulescu@essentials.ro. Aflati mai multe despre Maxio aici: http://maxio.ro/
www.cloud.ro
Cum mai gasesc joburi fac update aici. Daca aveti, stiti unde sa ma gasiti. Si daca nu va cautati, un share la acest articol poate sa va ajute prietenii aflati in cautare Multumesc!
Geniala idee ai tu cu job-urile astea. Poate imi surade si mie norocul 😀
De 14 luni ma tot tine si faptul ca ajut minim 1-2 oameni pe luna ma motiveaza 🙂 Succes!
sabina, sa nu ii dai idei lui doby … ca daca ajunge asta in vreo functie din cele recomandate … da faliment societatile comerciale.
fara suparare,
Vezi ca adresa de email de la Bridge Comm nu e scris corect (dupa @)
Am corectat, multumesc 🙂