Joburi in Social Media (47)

Pentru că articolele din această categorie de „Joburi in Social Media” au fost bine primite, iată că revin cu încă unul la început de vară sau toamnă, ce anotimp este acum, că nu mai înțeleg 🙂 Vă doresc să vă ajute și să vă găsiți locul de muncă potrivit.

 PR Account Manager 

ANUNȚ: #JOBinspirat pentru un nou PR Account Manager la 2activePR.

CEREM: client service bine făcut, organizare + atenție la detalii, bucurie în a scrie și 3 – 5 ani experiență care să le lege frumos pe toate.

OFERIM: clienți și provocări faine în beauty, FMCG și IT, un loc în mansarda noastră plină de energii bune și inspirație în fiecare zi.

Trimite-ne CV-ul la office@2activepr.ro iar lucrurile concrete le discutăm la interviu.

Senior Social Media Specialist

FashionUP cauta Senior Social Media Specialist! Daca esti pasionat de tot ce inseamna social media, cochetezi cu moda si esti un mic freak cu gramatica si scrisul corect, astept CV-ul tau pe cristina.pana@fashionup.ro!

Candidatul ideal

Studii superioare finalizate în Marketing, Comunicare & PR sau Jurnalism
Experiență anterioară în Social Media
– Cunoștințe foarte bune de gramatică a limbii române (criteriu eliminatoriu)
– Simț estetic dezvoltat
– Experiența anterioară într-un magazin online de fashion reprezintă un avantaj
– Cunoașterea limbii engleze (scris și vorbit) la nivel avansat
– Cunoștințe solide ale principalelor Rețele Sociale (Facebook, Instagram, Twitter)
– Cunoștințe foarte bune de redactare / creare conținut
– Cunoștințe solide de Google Analytics , WordPress, Microsoft Office
– Abilități excelente de organizare și planificare
– Abilități de lucru în echipă
– Simț critic, spirit de inițiativă

Descrierea jobului

– Crearea de conținut relevant pentru publicul țintă, specific pentru fiecare rețea socială
– Elaborarea textelor de campanii
– Postarea ofertelor zilnice pe pagina de Facebook a companiei și urmărirea rezultatelor în Google Analytics
– Crearea și trimiterea Newslettere în funcție de planning-ul stabilit
– Analizarea și raportarea performanțelor înregistrare de Newslettere
– Creșterea prezenței în social media a companiei
– Elaborarea articolelor pentru blogul companiei
– Moderarea comentariilor primite de la clienți
– Urmărirea, măsurarea și analizarea rezultatelor campaniilor implementate
– Monitorizarea concurenței

Descrierea companiei

– Salariu motivant
– Mediu de lucru plăcut, într-o echipă tânără și entuziastă
– Posibilitatea de a-ți pune în aplicare ideile și creativitatea
– Posibilitatea de avansare în cadrul companiei

PR Communication Specialist

Vrei să îți pui ideile în aplicare într-un mediu dinamic și plin de provocări? Ți-ar plăcea să faci parte dintr-o echipă tânără și pasionată de Changemakers, de oameni care transformă în fiecare zi România?

Căutăm un Doer pasionat, cu experiență relevantă în arta scrisului și în relația cu presa, care crede cu tărie că schimbarea începe cu el, prin puterea exemplului personal.

Dacă faci click cu valorile noastre, ai idei trăznite și ești un comunicator iscusit, te așteptăm alături de noi!

Ce vei face:

  • Vei implementa alături de coordonatorul departamentului strategia de comunicare a asociației;
  • Vei construi și vei întreține relaţiile cu posibilii parteneri media;
  • Vei păstra relația cu partenerii cheie (agenție de publicitate etc);
  • Vei realiza listele de presă, follow-up-ul pentru materialele trimise către jurnaliști și vei menține relația cu aceștia;
  • Vei redacta materialele de comunicare ale asociației – comunicate de presă, articole pe blog, prezentări;
  • Vei organiza evenimente specifice asociației (conferințe de presă, petreceri, etc.) și vei reprezenta asociația la evenimente;

Beneficii:

  • Vei face parte dintr-o echipă de oameni tineri, amuzanți și veseli, care își conduc viața după niște valori și niște principii solide. Ne respectăm reciproc, lucrăm împreună, avem curaj și vrem să contribuim la o Românie în care să ne facă plăcere să trăim;
  • Vei avea ocazia să lucrezi în niște proiecte motivante, în care vei simți că munca ta chiar contează;
  • Vei face parte din cea mai mare mișcare socială din România;
  • Vei lucra intr-un sediu prietenos, in natura, intr-un mediu flexibil. Avem o super terasa si hamace unde poti lucra din cand in cand ?
  • Vei avea constant oportunități de dezvoltare personală și profesională;
  • Vei avea un salariu și un pachet de beneficii motivante.

Detalii complete aici

Online specialist

– Vei realiza împreună cu Coordonatorul echipei de comunicare strategia departamentului;

– Vei planifica săptămânal calendarul de postări pentru pagina de Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram, vei scrie postările și vei realiza vizualurile necesare;

– Vei realiza cercetări utile  (subiecte de interes pentru Facebook, trenduri etc.);

– Vei planifica și vei implementa campanii online de promovare (Facebook Ads, Google Ads, Instagram Ads);

– Vei realiza articole pentru blogul Let`s Do It, Romania!;

– Vei analiza impactul implementării diverselor campanii online de promovare a proiectelor existente.

Detalii complete aici

Community Manager App

Proactivitate pe bune pentru o lume mai curată în era digitală. Așa se rezumă în câteva cuvinte aplicația LDIR. În spatele ei, voluntari din toată țara gestionează sesizările primite și le transmit către autorități, pentru curățarea mediului.

Avem nevoie de un om cu experiență de coordonare, care să fie un lider cu lipici pentru echipa de voluntari și care să acționeze cu diplomație și dorință de schimbare în relația cu autoritățile.

Suntem în continuă creștere și ne plac lucrurile nemaivăzute, de aceea avem încredere în oamenii proactivi care vor să aibă impact atât în societate, cât și în interiorul asociației.

Dacă ești acel Doer pasionat care îi pune în mișcare și pe cei din jurul tău și ești pasionat de tehnologie, te așteptăm alături de noi în dezvoltarea celui mai ambițios proiect de mediu care aduce în prim plan voluntariatul digital.

Detalii complete aici

Social media Jedi 

We’re a small and enthusiastic team that managed to shape the Romanian streetwear landscape. Since we started in 2012, we worked hard to get to the top and we need you to help us stay there.

We’re looking for someone with:

  • A passion for streetwear and urban culture.
  • A demonstrated understanding of social media platforms (Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat etc.) and restless curiosity in emerging digital technologies.
  • Familiarity with online communities and passion for reader engagement.
  • Excellent writing and communication skills.
  • Creativity and ability to deliver on time.
  • Familiarity with PORC brand and our products.
  • Knowledge of advertising and branding principles.

You’d be in charge with:

  • Shape and promote our image across the almighty online realm.
  • Daily manage our online shop communication (social media customer service included).
  • Create original content for platforms like Facebook, Instagram, Twitter and Snapchat.
  • Distribute content across platforms in a way that’s consistent with PORC’s voice and style.
  • Participate in Creative Development brainstorms and contribute to overall brand strategy.
  • Be the grammar nazi we all need and hate (Romanian and English).
  • Work closely with the team on day-to-day tasks and needs, including scheduling and communicating new releases, administrative work, sales campaigns.

Keep in mind:

  • We’re open to both part time and full time applications.
  • Working remote is not an option. Our headquarters is located in downtown Bucharest (next to Unirea Shopping Center).
  • Experience is not mandatory, we’re more interested in your work ethics, curiosity and thirst for knowledge.

If you think you are the right Jane (or Joe) for us, please drop us a few lines about you and your CV at manager@porcporc.com .

Deadline for submission: 23rd July 2017.

Digital Specialist

Cautam un om bun & nebun (because all the best people are), potrivit echipei The Bridge, cu aproximativ 2-3 ani experienta in digital PR, cu competente clare in social media management, client handling, cat si in campanii cu online influencers.

Avem nevoie de un priceput in project management, un om orientat spre gandire strategica si un posesor de acelasi ADN de #goallin al echipei noastre.

Oferim la schimb:

  • Conturi cu proiecte frumoase, pe care le poti creste ca in basme;
  • Birouri inspirate din povesti – spre exemplu, ne tinem brainstorming-urile in vizuina iepurelui si luam masa la lumina cestilor;
  • Oportunitatea de a lucra pentru agentia de PR nr. 1 si de a avea alaturi unii dintre cei mai buni specialisti in PR si digital PR;
  • O echipa mereu pusa pe fapte mari si glume bune, care te va initia in cele mai tari party-uri si manifestari urban-culturale :).

Aplica aici

Social Media si Digital Marketing

Cautam un Social Media Specialist cu experienta de 1-3 ani in Social Media si Digital Marketing. Noul nostru coleg(a) va prelua strategia de comunicare a brandului si va avea in grija implementarea acesteia pe canalele interne: social media (Facebook, Instagram, Youtube), e-mail marketing, website. Periodic, va revizui si updata strategia de comunicare impreuna cu Marketing Managerul.

Cum trebuie sa fie candidatul ideal:

– Stie sa conceapa o strategie multi-channel de content marketing, pe care o va folosi ca reper in comunicarea de zi cu zi.
– Comunica creativ si cu pasiune. Nu doar informeaza, ci si inspira. Poate face copy-writing cu impact atunci cand realizeaza un status update, un articol, infografic, prezentare etc.

– Ii place sa faca lucruri cu adevarat frumoase. Intelege importanta designului in orice creative. Poate realiza vizualuri folosite pentru updates, fara ajutorul extern al unui designer/grafician.

– Monitorizeaza performanta campaniilor si sugereaza permanent solutii de imbunatatire.

Key skills and competences: Copywriting, Social Media, Basic Design (Photoshop / AI / Canva)

Daca te regasesti in descrierea de mai sus si iti doresti sa te alaturi la dezvoltarea unui brand deja aflat in crestere, trimite-mi un e-mail la v.teodorescu@donna-medicalcenter.ro cu CV-ul tau si raspunsuri (de preferat cat mai detaliate) la urmatoarele intrebari:

Care sunt experientele sau abilitatile tale care vor contribui la dezvoltarea brandului Donna Medical Center?
What’s in it for you? Care sunt motivele pentru care iti doresti acest job?
What’s in it for us? De ce te-am alege pe tine dintre 100 de aplicanti?
Daca te-ai pune in locul angajatorului, ce salariu minim/de inceput ti-ai oferi pentru acest job? (spoiler: ne place sa recompensam cat mai repede implicarea noilor colegi.)
Noi te asteptam intr-o echipa tanara si dinamica si intr-un mediu de lucru orientat catre performanta si dezvoltare.

FAQ

– Jobul este Full-Time. Programul se discuta la interviu, astfel incat sa fie convenabil pentru ambele parti.

– Nu se lucreaza remote. Adresa clinicii este Bucuresti, str. Traian, nr. 234 si acesta este locul de unde vei lucra si tu 🙂

– Pachetul salarial este flexibil si se discuta la interviu.

Specialist Comunicare

Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României caută un Specialist în Comunicare pentru a întregi echipa.

Poziție: Full time
Locație: București

Candidatul ideal:
• Studii superioare finalizate;
• Experiență 1-3 ani pe o poziție similară.
• Cunoştinţe foarte bune de limba engleză;
• Cunoştinţe solide de MS Office (Powerpoint, Word, Excel);
• Capacitate excelentă de comunicare verbală și scrisă;
• Abilități de organizare, planificare și prezentare;
• Creativitate si inițiativă;
• Capacitate de lucru în echipă;

Responsabilități:
• Planificarea, dezvoltarea, implementarea strategiei de PR și comunicare;
• Stabilirea programelor și campaniilor anuale de PR și a bugetului necesar;
• Colaborarea cu toate departamentele fundației pentru stabilirea temelor care trebuie comunicate în cadrul comunității,
• Cultivarea și menținerea unor relații bune de colaborare cu mass-media și cu organizații nonguvernamentale;
• Scrierea și editarea de comunicate de presă și plasarea lor pr7in intermediul agențiilor media;
• Organizarea de evenimente, inclusiv conferințe de presă și realizarea de prezentări în cadrul unor evenimente dedicate;
• Elaborarea strategiilor de conţinut pentru mediile offline şi online (site, blog,newsletter, Facebook, Twitter,Youtube etc), stabilirea tipului şi frecvenţei mesajelor publicate în mediul online;
• Analiza buletinelor informative despre aparițiile fundației în mass media și stabilirea modului de reacție al acesteia;

Pentru a aplica trimiteți CV-ul însoțit de o scrisoare de motivare, împreună cu două recomandări de la locurile de muncă anterioare la adresa de email trisi.cristea@gmail.com. Salariul este acordat în conformitate cu mediul ONG și nivelul de pregătire și experiență a candidatului.

Social Media Executive

Căutăm un social media executive pentru a consolida Departamentul PR&Comunicare cu rolul de a edita și scrie materialele companiei. În acest rol, ar trebui să fii un comunicator excelent, cu o atenție deosebită pentru detalii. Dacă ai experienta și in administrarea social media, ne-ar plăcea să te întâlnim.

În cele din urmă, obiectivul tau va fi să asiguri comunicarea clară a mesajului companiei noastre pe toate canalele.

Studii : superioare
Experienta in domeniul Social media, minim 1 an
Cunostinte de limba engleza nivel avansat
Cunostinte solide PC (Office: Word, Excel, Powerpoint, Outlook).
Experienta in implementarea strategiilor de comunicare
Capacitatea dovedită de a gestiona mai multe proiecte acordând o atenție deosebită detaliilor
Pasiune și cunoștințe despre mediul digital și canalele de comunicare

Detalii si aplica aici

Internship PR

Dacă îți place să scrii despre modă și frumusețe și vrei să înveți PR de la o echipă plină de entuziasm, înconjurată în fiecare zi de produse de beauty și trenduri în fashion, trimite-ne un CV pe andreea.lada@anandapr.ro

Deschidem sesiunea de internship de vară, timp de 3 săptămâni, 4 ore pe zi la biroul ANANDA PR. Vei avea ocazia să înveți cum să scrii texte creative care să convertească vânzări, cum să gestionezi eficient o campanie de social media și să participi activ în organizarea de evenimente, totul într-o atmosferă relaxantă și zen.

Image may contain: 1 person, sunglasses and text

Internship platit – Social Media Marketing

Ogooga is an Online Marketing company active in the affiliate field. We are seeking a Social Media Marketer
You will develop and implement social media marketing plans, develop our brands and identify target
customers. The goal is to gradually achieve superior customer engagement and intimacy, website
traffic and revenue by strategically exploiting all aspects of the social media marketing roadmap.

You are a motivated, creative individual that takes pride in thinking outside the box. You continuously
strive to find innovative ways to promote our brands and you have a passion for connecting with current
and future customers.

Loves a Challenge – Virtually Social – Creative – Self-going – Innovative – Motivated – Team player

 Build and execute social media strategy through competitive research and audience
identification
 Generate, edit, publish and share daily content (original text, images, video or HTML)
 Set up and optimize company pages within each platform to increase the visibility of
company’s social content
 Create editorial calendars and syndication schedules
 Continuously improve social media matrixes by capturing and analyzing the appropriate
social data/metrics, insights and best practices
 Collaborate with coworkers to manage reputation, identify key players and coordinate actions

You will need:
 Strong English and fluency in Romanian
 Social media knowledge
 Customer service specialist
 Social media management tool knowledge
 Creative thinker
 Visual intelligence
 Photoshop Skills
 Knowledge in Facebook, Twitter and Google Plus

Think you are a good fit? Send your CV in English to: thomas@ogooga.com

Junior Social Media Executive

Vrea cineva sa faca parte din proaspata echipa de online de la Fares? Este un job de junior social media executive liber. CV-uri si mesaje dragute pe online@fares.ro.
Va asteptam cu drag 🙂 (full time, la biroul din Bucuresti)
Marketing Junior

Bookster caută un Marketing Junior pentru sediul lor din Bucureşti.

Ce căutăm?

Căutăm un Junior isteţ şi curios pentru echipa de Marketing care să ne ajute să promovăm obiceiul lecturii în comunitatea celor 35.000 de abonaţi Bookster.

Cum eşti tu?

  • Singurul motiv pentru care încă te mai uiţi la TV este pentru a fi la curent cu reclamele noi apărute;
  • Îţi place să analizezi materiale promoţionale (flyere, afişe, newslettere) şi ai mereu idei despre cum le-ai face tu să fie mai faine şi mai de impact;
  • Eşti atent la detalii şi super organizat;
  • Te poţi adapta în scurt timp schimbărilor, fără prea mult efort irosit şi concentrându-te pe rezultate;
  • Eşti comunicativ şi prietenos, finalizezi orice proiect cu zâmbetul pe buze.

Detalii si aplica aici

Social Media Specialist – Iasi

Se caută un om care să fie:

• Îndrăgostit până peste cap de marketing online și Social Media;
• Proactiv, entuziast și analitic;
• Abilități de scriere creativă, la pachet cu o gramatică impecabilă;
• La curent cu schimbările din rețelele sociale;

… și să dea dovadă de:

• Comunicare adaptată la diferite tipuri de public;
• Abilitatea de administrare a unei pagini de Facebook;
• Capacitatea de a veni cu idei de campanii pentru Facebook Ads.

Ce ți se oferă?

• Un mediu prietenos şi bună-dispoziţie. Avem mereu glume potrivite şi cafea proaspătă;
• Suport pentru dezvoltarea cunoştinţelor tale în domeniu;
• Salariu ce va creşte odată cu evoluţia ta.

Aplica aici

Marketing Manager

Descrierea jobului

  • Defineste, dezvolta si implementeaza planul anual de marketing;
  • Creaza si implementeaza proiecte de marketing direct si interactiv;
  • Monitorizeaza respectarea politicilor de branding si comunicare a companiei;
  • Redacteaza prezentari, discursuri si alte materiale necesare comunicarii interne si externe;
  • Se implica in organizarea si coordonarea evenimentelor interne ale companiei;
  • Monitorizeaza si analizeaza activitatea companiei/ competitorilor, pe baza studiilor proprii;
  • Analizeaza chestionarele pentru studiul pietei si/sau de satisfactie a clientilor si propune si implementeaza masuri pentru imbunatatirea continua a rezultatelor;
  • Face recomandari pentru reformularea/ lansarea de noi produse/ servicii sau de dezvoltare unor noi linii de afaceri, in functie de opiniile consumatorilor;
  • Propune, elaboreaza ai supravegheaza politici de fidelizare a clientilor;
  • Colaboreaza cu terte parti implicate in procesul de marketing (furnizori, parteneri, agentii de publicitate, agentii media, etc) in scopul de a se asigura de organizarea campaniilor sau a evenimentelor, cat si de coordonarea procesului de realizare a diverselor materiale de marketing;
  • Intreprinde actiuni de promovare si imbunatatire a imaginii si profilului companiei si de crestere a notorietatii brandului, in conformitate cu strategia de marketing;
  • Este responsabil de elaborarea continutului si de actualizarea permanenta a informatiilor aflate pe site-urile companiei/ platformele online;
  • Face propuneri cu privire la cheltuielile din bugetul de marketing al companiei si le aproba cu superiorul direct;
  • Analizeaza cheltuielile efectuate in departament si asigura incadrarea in bugetul prestabilit

Detalii si aplica aici

Digital Marketing Specialist

Responsabilitati

– stabileste impreuna cu echipa de marketing obiectivele canalului digital
– monitorizeaza implementarea campaniilor pe toate canalele (SEO, SEM, Social Media, Display etc)
– este responsabil cu monitorizarea indicatorilor de performanta atat ai site-ului cat si ai agentiilor partenere si departamentului
– lucreza indeaproape cu agentiile de digital advertising si asigura implementarea eficienta (din punct de vedere cost si timp) a tuturor initiativelor stabilite
– responsabil cu monitorizarea implementarii strategiei de Digital pe toate canalele
– analizeaza indicatorii de performanta din toate canalele Digitale si stabileste planuri de actiune pentru optimizarea lor
– este responsabil cu intocmirea rapoartelor periodice (lunare, trimestriale, anuale) si prezentarea lor managementului companiei
– CRO.

Cerinte

– intelege mediul online din Romania si are experienta in crearea de strategii pentru campaniile online pe toate canalele digitale;
– are experienta de lucru cu agentii externe de creatie, social media, SEO si PPC
– are cunostinte solide de Google Analytics, stie sa intocmeasca rapoarte custom, intelege datele si are apetit pentru analize de date de business, user journey, conversion funnels, rezultate experimente, etc.
– a lucrat cu platforme ca: Google Tag Manager, Google Search Console, Hotjar, Facebook Ads Manager, MailChimp
– intelege HTML;
– are cunostinte solide de lucru cu P&L si rapoarte complexe
– are experienta in analiza datelor din multimple sisteme de raportare (ERP Vs. CRM Vs. WebAnalytics)
– are cunostinte solide de lucru cu produsele Google (in special Analytics, AdWords si Tag Manager)
– intelege scopul experimentelor de tip A/ B si poate concepe teste de la ipoteza pana la determinarea variantei castigatoare
– are experienta in coordonarea de proiecte de performance
– cunostinte avansate de Excel.

CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: corina.diaconu@abchumancapital.ro

Cum mai găsesc joburi în social media fac update aici. Dacă aveți, stiți unde să mă găsiți. Și dacă nu vă căutați, un share la acest articol poate să vă ajute prietenii aflați în căutare icon smile Joburi in Social Media (15) Mulțumesc!

2 Comments

  1. Sorina

    Buna, Cand dai click pe link-ul de la jobul de Marketing Manager, te duce in ejobs.ro si scrie anunt expirat 🙂 P0ate e o mica greseala si se poate repara 🙂

    • Sabina

      Buna. E link corect insa eu nu intru apoi sa le si sterg sau verific daca au expirat. E o munca in plus care nu isi are sensul 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.