Joburi in Social Media (55)

Pentru că articolele din această categorie de „Joburi in Social Media” au fost bine primite, iată că revin cu încă la început de primăvară. Vă doresc să vă ajute și să vă găsiți locul de muncă potrivit.

Înainte de toate, aș vrea să mulțumesc comunității mele și echipei de organizare Webstock 2017 pentru ca acest proiect, care acum a ajuns la cifra de 54 de articole (4 ani și 4 luni) a fost nominalizat la secțiunea Social Media Projects. Cel mai mult mă bucură mesajele voastre prin care mă anunțați că ați angajat sau ați găsit loc de muncă în urma blogului meu. E singurul motiv pentru care continui 🙂

Content Writer Enthusiast

Dacă optimizare, blockchain, content marketing, user behaviour, customer lifetime value, machine learning sau conversion rate optimization sunt termeni strâini pentru tine, probabil nu ar trebui să citești mai departe (dar hai să mai încercăm).

Dacă, în schimb, ai auzit de ei cel puțin citind diverse bloguri sau ești super curios/curioasă să afli care e treaba cu acești termeni, ești convins/ă că din două-trei search-uri pe Google înțelegi despre ce e vorba — atunci te vrem în echipa noastră.

Căutăm un om pasionat de scris (musai să fie într-o relație foarte bună cu limba engleză) și la fel de pasionat/ă de bleeding edge technology. În fiecare zi, luăm toate cele de mai sus și le despicăm în două, în trei, în patru ca să scoatem articole de tip how to, case studies, ebooks, ghiduri, infografice.

Nu te speria! Nu ești singur/ă! Îți acordăm timpul necesar ca să înveți, să încerci, să eșuezi și avem răbdare să reușești. Avem un proces de lucru clar (Creativity is a process!) și îți dăm ownership pe proiecte. Pentru că noi… chiar vrem să crești :).

Ready to start creating? Dă-ne un semn pe gabriela@digitaltailors.agency!

Social Media Coordinator

JW Marriott Bucharest Grand Hotel is currently looking for a Social Media Coordinator

The primary responsibility of this role will be procuring and managing content for all distribution channels including social media, internal distribution, websites, and consumer emails blogs.

Job Requirements:

• Bachelor’s degree required, preferably with a concentration in advertising, marketing, or communications;

• 1-2 years of experience within a social media team for a brand or agency;

• Passion for harnessing the power of social media to drive business results;

• Strong written and oral communications skills;

• Analytical, organized, and detail-oriented approach to work;

• Ability to handle multiple, competing priorities and meet deadlines;

• Basic Graphic / Web design skills;

• Strong communication skills, able to work independently as well as part of a team;

• Flexible person, creative thinker and problem solver;

• Is familiar and comfortable with updating (non-programming related), navigating and utilizing each of the major social channels, including understanding the terms of use and best practices for each;

• Experience in integrating social media efforts into broader media and marketing strategies;

• Experience in developing content for social media channels.

Please submit your applications to emanuela.anton@marriott.com

Online marketing & content coordinator

CW Group is seeking an English-speaking team member in our Bucharest office, responsible for writing marketing materials (ranging from PR articles, newsletters, to social media posts, webinars and product brochures)  building awareness, attracting visitors to our on-line platforms and engaging with our target audiences through various channels.

The role is also responsible for SEO improvement, monitoring server “health” (e.g., mail reputation, Google Webmaster tools etc.), generating website and marketing performance reports. More details and CV’s at ai@gmiforum.com

Executive assistant

GMI Global is looking for a junior professional for the Executive Assistant role. Candidates need to have great English (both spoken and written) skills, proactive mindset, attention to details as well as a problem solving attitude.

Our future colleague will be exposed to an international work environment and will have to handle administrative tasks (bills payment, setting up wire transfers), logistics tasks (venue search and filtering, budget management), client inquiries and be an assistant to the GM. Office-based role in Bucharest, full time.

More details and CVs at ai@gmiforum.com (please do not send blank e-mails with only the CV attached, they will not be considered).

Social Media Executive

We want you as our new Social Media Executive. Come work with awesome brands and have fun with us, the #OxyTeam. We’re not kidding! Check it out: #ViataDeAgentie@ Oxygen http://bitly.com/2w81Yay.

So, get this job. Use that fire inside you to change something on Social Media and get more experience doing so. Send us your resume at teodora@oxygenpr.ro until March 22nd (note: 2 years of experience in Social Media required). Hurry up!

Social Media Manager

Tribal Worldwide is looking for a Social Media Manager!

#TribalScouting: Daca esti Social Media Manager/Specialist, cu minim 2 ani experienta si vibe pozitiv, vrem sa te cunoastem.

Vei lucra pe unele dintre cele mai vizibile branduri in online-ul din RO si plusam cu o echipa ca o familie. Content creation, social media strategy, community management, new platforms & social innovation @Tribal Worldwide.

Detalii și aplică aici 

Social Media Expert

Cautam o persoana proactiva, pasionata de online. Se va ocupa de social media pentru cateva branduri, de la posting plans de Facebook, la performance, pana la raportare. Si da, va lucra cu Luminita Balaban mult, iar iar are reputatia ca e un om oribil si nu-i plac lenesii si nici cei care nu isi fac cu pasiune jobul.

Bun, daca nu v-am speriat, astept CVuri si un mail frumos pe office@godmother.ro.

Copywriter

Căutăm să ne întregim echipa cu un coleg Copywriter creativ care să ne ajute să ducem mai departe povestea Dent Estet. Ne dorim o persoană care poate să transforme ideile noastre în cuvinte pentru articole, materiale de promovare și conținut web pe site-ul nostru. Responsabilitati:

A) Copywriting:

Creare de conținut pentru platformele online ale companiei
Creare de conținut pentru materialele de comunicare internă și externă
Realizare strategie editorială pentru platformele de Social Media
Brainstorming pentru textele campaniilor de promovare online
Creare metadescrieri si alte texte SEO
Suport pentru aparițiile media
Creare conținut pentru materiale video
Research pe competitori, public țintă și tendințele pieței
B) Editor web:

Revizuirea, editarea și crearea conținutului online pentru site
Optimizare SEO
Update permanent informații din site
Urmărirea și raportarea pozițiilor concurenței în Google pe cuvinte cheie

Detalii si aplica aici

Communication Coordinator

Ce așteptăm de la viitorul/viitoarea coleg/colegă:

– Va dezvolta și implementa campanii de promovare a platformei, a resurselor
educaționale dar și a startup-urilor pe care le însoțim în drumul lor spre creștere
– Va coordona toate canalele de comunicare, de la social media la evenimente, de
la direct marketing la PR sau advertising
– Va coordona activitățile și creatorii de conținut, design, tehnologie, digital și va
raporta direct către project managerul platformei

Profilul căutat:

– Experiență de cel puțin 5 ani în comunicare, în agenții specializate sau în interiorul
unei companii sau ONG
– Copywriter talentat și creativ
– Project manager tenace și entuziast
– Bun cunoscător al mediului de business local, conectat la presa din România și
ecosistemul antreprenorial

Trimite-ne un email pe contact@startarium.ro, include CV-ul tău și pune skill-urile de
copywriter la lucru într-o scurtă scrisoare de intenție. Deadline pentru aplicații: 20 martie.

Digital Account Manager

Daca adori strategia, iar talentul creativ nu-ti da pace, daca gandesti campanii iesite din tipare, smart, implementate fara cusur in digital si care au rezultate, atunci te asteptam in echipa noastra!

Trimite pe job@justad.ro CV-ul tau si cateva exemple de campanii pe care le-ai creat.

Account Manager

Daca ai experienta de minim 3 ani in PR sau in jurnalism si vrei sa lucrezi intr-o agentie care iti va incuraja creativitatea, hai sa ne intalnim!

Pe scurt, iata ce ne dorim de la tine:
– Identificarea oportunitatilor de comunicare, conceperea si executia planurilor/campaniilor de PR;
– Realizarea materialelor de comunicare;
-Derularea campaniilor de promovare pe retelele sociale/bloguri;
-Negocierea si coordonarea participarii clientilor agentiei la evenimente externe de promovare;
-Organizarea evenimentelor/campaniilor speciale/conferintelor pentru clientii agentiei.

P.S: Advanced English is a must!
La fel si creativitatea, orientarea spre detalii si organizarea.
Daca ai bifat toate cerintele, asteptam CV-ul tau aici

Content marketing specialist

Cautam specialist mid level cu minim doi ani experienta in marketing

Ce vei face?
– Crearea strategiei de continut si a planurilor editoriale pentru blog, newsletter si retele sociale astfel incat acestea sa sprijine obiectivele clientului;
– Implementarea planurilor editoriale pentru blog, newsletter si retele sociale;
– Promovarea continutului creat prin Facebook Ads, LinkedIn Ads si newslettere;
– Crearea, analiza si testarea diferitelor tipuri de continut;
– Identificarea si monitorizarea concurentei pe partea de content marketing;
– Crearea de continut eficient pentru landing page-uri si pagini de site, pe baza interviurilor cu persoanele relevante din firmele clientilor;
– Scriere de articole de marketing si studii de caz in limba romana si engleza;
Pregatirea rapoartelor de performanta pentru clienti.

Ce primesti
– Program zilnic flexibil – Tu hotărăşti la ce oră vii şi cât stai la birou
– Program săptămânal flexibil – Poți alege zile în care nu vii la birou, daca ai probleme personale de rezolvat
– Poți lucra și de acasă când simți nevoia
– Fără ore suplimentare
– Deocamdată nu lucrăm cu clienți care ne solicită prezența dupa ora 17

Detalii si aplica aici

E-commerce Marketing Specialist 

Colegul sau colega pe care o cautam va fi o persoana dinamica, pozitiva, serioasa si cu un accentuat spirit de initiativa, care intelege abordarea pe care o avem de a plasa clientul in centrul tuturor activitatilor noastre. Fara cerinte stricte privind numarul de ani de experienta, cunostintele de marketing si vanzari sunt esentiale.

Descrierea jobului

Postul presupune administrarea unui magazin online, efectuarea planurilor de marketing online si operatiuni specifice de zi cu zi pentru a stimula traficul site-ului si de a genera vanzari.

• Operare in platforma de administrare a magazinului online, adaugare/modificare descrieri produse, adaugare/editare poze, creare bannere, creare funneluri, urmarirea cresterii ratei de conversie, verificare preturi; gestionarea, mentinerea si verificarea corectitudinii informatiilor afisate pe site-ul magazinului online;prezinta un avantaj cunostintele de SEO
• Promovarea magazinul in mediul online;
• Analiza unor actiuni de dezvoltare a magazinului

Cerinte:

• Abilitati de utilizare internet, email, retele de socializare;
• Nivel avansat de utilizare MS Office (in special Excel);
• Cunostinte privind promovarea si vanzarea online;
• Bune abilitati de comunicare (limbaj adecvat comunicarii telefonice/ customer service) atentie distributiva, interes pentru calitate, capacitate rapida de decizie.
• Bune abilitati de planificare, organizare si concentrare pe rezultate;
• Persoana dinamica, optimista, cu abilitati de a genera idei si solutii;
• Atitudine pragmatica si spirit comercial;
• Seriozitate, punctualitate, responsabilitate;
• Persoana orientata catre client, organizata, autodidacta, proactiva, creativa, comunicativa.
• Experienta intr-un post similar constituie un avantaj
• Implementarea si realizarea de newsletter-uri (email marketing – Aweber/Mailchimp);
• Constitutie un avantaj cunoștințele de design grafic – CorelDraw, Adobe Illustrator, PhotoShop, etc.
• Mentenanta, imbunatatirea si supervizarea continua a magazinului online;
• Colaborarea cu specialisti externi de creatie digitala si derulare a activitatii online;
• Propunerea si implementarea de modalitati de crestere a traficului pe website;
• Cunostinte de implementare si monitorizare a ratei de conversie online, precum si a evolutiei campaniilor de marketing
• Setup si administrare pentru campanii de PPC: Google Adwords si Facebook Ads
• Monitorizarea perfomantelor website-ului si campaniilor online prin Google Analytics si alte tooluri de masurare
• Cunostinte de optimizare SEO
• Experiență în content management
• Cunoștințe media WordPress
• Excelente abilități de exprimare, atât verbal cât și în scris. Trebuie să stăpânească foarte bine diversele canale de comunicare (e-mail, site, social media, telefon) – limba engleza constitutie un avantaj
• Foarte bune abilități de organizare a propriei munci
• Foarte bune cunoștințe despre e-Commerce și mecanismele acestuia (experiență de lucru relevantă în domeniul e-Business/e-Commerce, social media, online marketing este un mare avantaj);

Ne mai dorim si sa poti face urmatoarele lucruri:

• Preluare comenzilor via e-mail sau telefonic, procesare comenzi, consiliere clienti, vanzare online;
• Trimiterea comenzilor catre furnizori;
• Monitorizarea fluxului operational de expediere a marfii la destinatar, asistenta post vanzare, urmarirea incasarilor de la clienti;
• Activitati de Customer Care pentru clienti: sesizari, reclamatii, incidente livrare produse, administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;
– Atitudine profesionala si orientata spre client, fidelizarea clientilor;
– Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati;
– Verificarea informatiilor postate pe site;
– Sa fii dispus sa inveti si sa te dezvolti profesional;
– Sa fii organizat;
– Sa fii harnic, nu ne place lenea.

Beneficii :

• Pachet salarial motivant + bonus in functie de performanta si contributie
• Majorari salariale periodice pe masura confirmarilor
• Mediu de lucru profesionist, competitiv
• Posibilitate de dezvoltare profesionala

Trimite CV la Andrada@smartworld.ro (recomand acest job, cunosc ownerii, super oameni)

Digital Specialist

Nu o să îți vină să crezi care este cel mai tare job din București!

Lăsând clickbait-ul la o parte, chiar este un job super tare. Știi de ce? Fiindcă tu controlezi butoanele și … emoticoanele ?. De la like și thumbs up ? la repost, de la reach la engagement, de la pin la upload … TU ești Regele. Sau Regina. Iar digital-ul e regatul tău. ?

Daca ai mai coordonat în trecut campanii de social media, dacă ai idee care este diferența dintre publishing și email marketing, dacă ai aplicațiile de Facebook, Instagram, YouTube și Pinterest direct în Home pe telefon, atunci îți meriți pe deplin coroana, iar noi îți așteptăm CV-ul. ?

All Hail The Internet & Long Live The King/Queen! CV la office@comm-on.ro

PR Executive – mid level

Dacă fiecare an de experiență din CV-ul tău înseamnă…

• … în jur de 20 de prietenii noi pe Facebook;
• … cel puțin două localuri din București în care ai intrat pentru prima dată;
• … două campanii de PR naționale sau internaționale pe care știi de ce le-ai premia;
• … că îți amintești minim 10% dintre cele 425 de Sponsored Ads apărute în feedul tău de Social Media;
• … aproape 8 cărți citite;
• … 10 bloggeri / vloggeri / influenceri cu care ai colaborat;
• … cel puțin 3 evenimente de specialitate la care ai participat;
• … în jur de 34 de articole despre tendințe sau noutăți în PR, Marketing, Advertising sau Social Media buchisite;
• … cel puțin 365 de știri sau articole din presă citite;

Atunci
… ești omul de care avem nevoie în echipa CommOn! ?

Lasă-ne CV-ul tău la adresa office@comm-on.ro și arată-ne care este bilanțul anului tău de experiență în PR, iar noi îți vom pregăti provocări pe măsură în perioada următoare.

Digital PR Assistant & Specialist

No automatic alt text available.

Manning Global is looking for persons passionate about digital PR to join a company based in Zagreb, Croatia. Remote working is also possible after the training period.

For more info, please send your CV to gabriel.z@manningglobal.com

Junior Account Executive

We are a young and passionate CRO agency dedicated to fashion & lifestyle online stores, constantly developing and growing e-commerce projects, focusing our business activity on strategic ads on Facebook and managing and implementing Google ads campaigns. Because life without reports will be dull, (joking, but really they are necessary) we are also continuously monitoring the results in order to improve KPIs.

Who are we looking for?

Well…that`s simple. We are looking for you! So, if you are passionate about fashion industry, you have used Google AdWords, Facebook Ads and of course you know what are the most important KPIs when we`re talking about online stores, you are the right person!

We would like you to be:

• client oriented, • aware of the importance of the deadlines, • proactive, • best friend with English, • and of course, open to new and amazing challenges.

What do you have to do?

Easy peasy! Just send your CV at contact@champaigns.co.uk or contact@adelinaoprea.ro

Fun Tip: You can add some cool stuff about you, make yourself stand out of the crowd. We like people who think outside the box…but hey, who doesn’t?

Account Exec, Copywriter, Social Media Content Manager

No automatic alt text available.

Se fac angajări. La greu. Poate vă potriviți undeva în listă. CVla office@homemade.com.ro ( cum scrie și în anunț).

Online content specialist

Căutăm pe cineva cu:

  • drag de muncă
  • zâmbetul mereu pe buze
  • entuziasm și imaginație
  • gramatica la degetul mic (un grammar nazi ar fi perfect!)

Ce ar urma să faci tu:

  1. Realizarea strategiei de conținut pentru www.vreausafiustewardesa.ro: acest lucru presupune o documentare permanentă a tuturor surselor de informare din domeniul aviației, cu accent pus pe meseria de însoțitor de bord și tot ce ține de ea: de la angajare, stil de viață, interviuri, reportaje etc. În plus, este foarte important să știi cine sunt cititorii noștri, ce nevoi de informare au și, în funcție de aceste detalii, să stabilești ce informații sunt relevante pentru ei și în ce fel urmează să fie transmise.
  2. Crearea calendarului editorial pentru site: pentru a pune în practică strategia de conținut este foarte importantă implementarea unui calendar editorial care să te ajute să planifici în detaliu tot ceea ce se publică pe site, timpii de lucru și alte detalii esențiale în acest proces (ce alte departamente sunt implicate, cu cine colaborezi pentru fiecare proiect în parte, care sunt resursele de care ai nevoie)
  3. Crearea de conținut: redactare zilnica de articole pentru site, fișe cu informații utile, scripturi pentru materiale video, texte pentru newslettere sau emailuri dedicate pentru abonați. O activitate în care îți vei folosi abilitățile de storytelling cu scopul de a livra un conținut interesant și relevant pentru cititorii noștri.
  4. Distribuirea de conținut: un alt aspect important este distribuirea și promovarea conținutului pe care îl realizezi. Trebuie să îți stabilești când și către cine comunici conținutul, care sunt canalele pe care le folosești, care este modul în care transmiți informațiile mai departe. Distribuirea de conținut va presupune o prezență activă pe canalele de social media: Pagina și grupul de Facebook, Instagram, canalul de Youtube.
  5. Urmărirea și îmbunătățirea indicatorilor de performanță: este foarte important ca în activitatea ta zilnică să urmarești niște indicatori de performanță pentru a putea decide direcțiile corecte în care îți vei dezvolta muncă. Vei urmări rapoarte din Google analytics, Facebook și alți indicatori care te pot ajuta în munca ta.
  6. Coordonarea proiectelor editoriale speciale pentru Vreau să fiu Stewardesă: echipa noastră derulează în mod frecvent o serie de proiecte speciale din punct de vedere editorial precum lansări de ebookuri, sesiuni de întrebări-răspunsuri cu cititorii, proiecte mai ample de documentare pe anumite subiecte de aviație. Rolul tău va fi să coordonezi aceste proiecte și să te asiguri că sunt finalizate în intervalul de timp stablit. Mai mult, ne-am dori să te implici activ în identificarea de noi modalități de creșterea a imaginii și împlicării noastre la nivel online și să te ocupi de punerea lor în aplicare.
  7. Comunicare permanentă cu cititorii site-ului: unul din obiectivele importante ale activității tale va fi și menținerea unei comunicări active cu cititorii noștri prin monitorizarea zilnică a mesajelor pe care le primim din partea acestora (pe site sau pe canalelel de social media). Relaționarea cu cei care ne citesc, înțelegerea nevoilor lor de informare și căutarea permanentă de soluții pentru problemele/întrebările lor va fi unul din cele mai importante taskuri zilnice din agenda ta.

Detalii mai multe găsiți aici

Digital Specialist

We are looking for a Digital Specialist for our Bucharest Office, expecting the following qualities:

Hard Skills:
– BA in Marketing or related (Communication/Public Relations/Economics);
– Minimum 5 years of experience in a similar position or related;
– Advanced English level;
– Advanced MS Office (Word, Excel, PPT);
– PPC campaign management;
– Social media management.

Details here

PR Manager + Senior Account Executive

No automatic alt text available.

Senior Digital Project Manager
  • Minimum 4 years of experience in managing DIGITAL PROJECTS DELIVERY for web/mobile.
  • Strong technical background & applied knowledge (preferable, but not mandatory – former full stack developer).
  • Strong project management background.
  • Experience working with multiple internal and external stakeholders.
  • Entrepreneurial thinking and approach.
  • Good English skills.

Apply here

Content Writer

Esti o persoana creativa si reusesti sa te exprimi cu usurinta indiferent de provocare? Atunci avem nevoie de tine in echipa noastra ca sa ocupi postul de Content Writer!

Cerinte:
• Corectitudine in exprimare, din punct de vedere gramatical si ortografic;
• Capacitate de research si elaborare a textelor in functie de cercetarea facuta;
• Versatilitate in abordarea subiectelor, pentru elaborarea unui continut original in permanenta.
Iata ce iti promitem noi:
• Ca vei face parte dintr-o echipa tanara, dinamica;
• Training de specialitate;
• Noi provocari la fiecare pas.

Asteptam CV-ul tau pe thenextcupcake@seocupcake.ro

PR Specialist

Candidatul ideal

  • Experienta de 4-5 ani in comunicare de marketing pe segmentul B2B
  • Background in industrii, preferabil, fara a se limita la: real estate, IT&C, financiar, energie, consultanta, medical, servicii
  • Experienta anterioara in agentie butic/ONG de business/firma de consultanta/presa de business
  • Reprezinta un atu interesul in clienti B2C de nisa (FMCG, servicii, medical)

Descrierea jobului

  • Calitati excelente de documentare si redactare a materialelor de continut: comunicate de presa, social media, articole de blog, articole SEO, prezentari, articole de newsletter
  • Contacte in presa de business & capacitatea de a identifica si de a relationa cu jurnalisti cheie, in functie de profilul clientului
  • Capacitatea de a intelege industria din care face parte clientul
  • Cunoasterea si utilizarea tool-urilor de social media
  • Bune capacitati de research
  • Capacitati de project management
  • Limba engleza – CAE/CPE
  • Capacitatea de a implementa proiecte punctuale pentru clienti din B2C
  • Spirit de initiativa
  • Creativitate

Detalii și aplică aici 

Facebook Ads Advertiser

Image may contain: indoor

We are looking for a Facebook ads advertiser, who can post campaigns, updates on social media platforms and track analytics. A socially savvy, organized marketer with analytical capabilities, and at least one year experience in marketing, English proficiency, to keep up-to-date with all updates on social media platforms.

Is that you? Then send your application at: officero@munchado.com
Job Duties and Tasks :
-Media planning, buying and analytics
-Leveraging digital and social media platforms
-Working collaboratively with various organizational levels
-Interpreting and utilizing media planning and research data

Cum mai găsesc joburi în social media fac update aici. Dacă aveți, stiți unde să mă găsiți. Și dacă nu vă căutați, un share la acest articol poate să vă ajute prietenii aflați în căutare icon smile Joburi in Social Media (15) Mulțumesc!

 

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.