Pentru că articolele din această categorie de „Joburi in Social Media” au fost bine primite, iată că revin cu încă la început de an. Vă doresc să vă ajute și să vă găsiți locul de muncă potrivit.
Social Media Manager
Contribuie la strategia si gestionarea celor mai tari branduri globale si locale de social media. Ai deja 9 colegi care vor sa te cunoasca si cu care sa faci super echipa in cel mai tare departament de social media!
Daca esti Social Media Manager cu minim 1 an de experienta in gestionarea de conturi si mega curiozitate in a descoperi noi teritorii de social media, esti ceea ce cautam, hai cu un mail pe office@tribalworldwide.ro
Social Media Specialist
Ce o să faci la/ cu noi?
• Contribui la dezvoltarea strategiilor pentru canalele de Social Media;
• Le implementezi (în funcție de specificul fiecărei platforme) sau urmărești procesul – în vederea atingerii obiectivelor clienților noștri;
• Creezi brief-uri pentru dezvoltarea de conținut vizual către departamentul de creație;
• Creezi conținut care să fie în linie cu strategia propusă și cu trendurile din industrie, urmărind atingerea lunară a obiectivelor;
• Ești la curent cu tool-urile și trendurile din domeniu;
• Acționezi ca un consultant atât pentru clienți, cât și pentru echipa agenției;
• Urmărești rezultatele, optimizezi acolo unde este nevoie și prioritizezi task-urile.
Ce anume am vrea de la tine?
• 2+ ani experiență în Social Media;
• Să fii orientat către analiză și soluții;
• Deschidere către lucrul în echipă;
• Profesionalism atât în ceea ce livrezi, cât și în consultanța oferită clienților.
Ce oferim?
• Acces la platforme internaționale de training online în diverse arii (conexe);
• Un mediu de lucru cool, în care oamenii sunt dispuși să ajute la atingerea obiectivelor sau la evoluția continuă.
Aplică aici
Community Manager
Ce o să faci la/ cu noi?
• Te vei ocupa cu responsabilitate de creșterea comunităților brandurilor;
• Urmărești rezultatele, optimizezi acolo unde este nevoie;
• Contribui la realizarea unei strategii coerente de Social Media Marketing;
• Vei avea rolul de ambasador, promovând atât interesele brandului în comunităţi, dar şi starea de spirit, preocupările, nevoile clienţilor în cadrul organizaţiei;
• Ajuți la construirea unui brand persona în Social Media.
Ce anume am vrea de la tine?
• 1 an experiență pe un post similar (Community Manager, Customer Care etc);
• Să vorbești cu lejeritate și pe limba fiecăruia;
• Deschidere către oferirea soluțiilor;
• Profesionalism în ceea ce livrezi.
Ce oferim?
• Acces la platforme internaționale de training online în diverse arii (conexe);
• Un mediu de lucru cool, în care oamenii sunt dispuși să ajute la atingerea obiectivelor sau la evoluția continuă.
Aplică aici
Digital Specialist
We are looking for a Digital Specialist to work in our Impact Hub Bucharest team in designing and implementing the digital plan both for the organization and its projects. Working from an inspiring space in Timpuri Noi Square, you will plan, execute & implement the digital side of our marketing & communication strategies.
The qualities we are looking for:
● Strong Online Marketing skills (Planning & Execution of online campaigns, website management, email marketing, social media marketing).
● Good knowledge of trends in digital marketing both on local audiences & globally
● Professional attitude and commitment to quality work
● Committed to creating impact in society and passionate about entrepreneurship
● Hands-on approach to problem-solving and able to see new, creative ways around obstacles
● A collaborative approach and meticulous attention to detail
● Project management skills
● Fluency in written and spoken English
Previous experience
• Minimum 3 years of previous experience in:
• Online Marketing, preferably in an Advertising Agency or Business Outlet
Responsibilities – working together with the Communication Coordinator, you will:
● Build, plan and implement the overall digital marketing strategy for Impact Hub Bucharest, programs and events.
● Create engaging content to support campaigns, events, presentations and other projects.
● Manage all digital marketing channels (which include but are not limited to: WordPress websites, Facebook, Instagram, Linkedin, email marketing platform, Google Adwords)
● Develop, implement and optimize online advertising campaigns.
● Build awareness for Impact Hub and its programs through online channels.
● Leverage online marketing opportunities to build brand awareness externally.
● Collaborate with the Management, Community, Events and Incubation teams
● Keep updated with the latest news and trends and best-practice and explore new ways of communicating.
What we offer:
This is an excellent opportunity for a Digital Specialist to work within one of the most important & awarded Romanian organizations dedicated to entrepreneurship.
● Working in the most inspiring space dedicated to entrepreneurs
● Being part of a community of impact entrepreneurs & a fast-growing local business and global network
● A lot of responsibility and autonomy: we want you to leave your mark
● Working with a diverse, highly skilled team
● Several formal and informal opportunities for training and development
Applications will be accepted until the 15th of January. However, we will run interviews as soon
as we receive applications and may decide earlier than that – so being entrepreneurial and
applying fast is important.
How to apply? To apply, send us an e-mail at jobs@impacthub.ro with the subject Digital Specialist
containing your resume, a cover letter (English), a portfolio of at least 3 campaigns you were actively involved in, or you led them, detailing what were the result of those campaigns and what was your role.
Content Marketeri
New year, new job! 2019 vine cu planuri mari pentru care căutăm doi Content Marketeri ce le vor transforma în realitate. Ne plac creativii cu scrisul în ADN și go-getterii cu skilluri de comunicare, PR și research.
Vei crea conținut de brand pentru blogurile clienților și pentru aparițiile lor în presa online, ca rezultat al campaniilor pe care le vei face cu jurnaliști locali și internaționali
Scopul final? Branduri care cresc datorită traficului organic, mai mult conținut util pe Google citit de sute de mii de vizitatori, cât și jurnaliști fericiți că găsesc în tine o sursă continuă de subiecte
Ce skilluri îți vei hyper specializa? Writing, Media Relations, SEO, Analytics.
Engleza la nivel avansat (C1/C2) este must have.
La birou e luminos și foarte central, luăm pauze de respiro pe o terasă mare pe care savurăm cafea din toate colțurile lumii și lucrăm cu oameni talentați care fac chestii cu cap.
Scrie-ne astăzi pe careers@vertify.ro ⏳
Totul despre ce-ți pregătim vei găsi chiar aici.
PR Specialist
First – what is a zagger?
A person who can write crisp and clear texts like the one you are about to read, but can also get down and compose a satirical haiku for a colleague or fuel intranet GIF wars. A hands-on, team-oriented, continuous learner, ready to twist the classics in search for newness.
Second – what is a zagging PR Specialist supposed to do?
– effective and efficient project management.
Third – what should a zagging PR Specialist have?
– University graduate, preferably in PR, Journalism, Communications;
Certainly not least – what does a zagging PR Specialist get?
– Universul location (Ion Brezoianu 23-25), fit for after parties .
Feel that zag? Apply by sending your resume to: hr@graffitipr.ro
Senior Account Manager
Specialist Marketing
Responsabilitati:
– defineste linia strategica a brand-urilor de care raspunde in conformitate cu strategia companiei
– dezvolta si implementeaza planul de marketing pentru brand-urile alocate
– organizeaza, coordoneaza si evalueaza campaniile de promovare
– gestioneaza relatia pe parte de marketing/ promovare/ dezvoltare cu clientii cheie (distribuitori) care i-au fost alocati impreuna cu omologul din echipa de vanzari; propune, implementeaza si urmareste optimizarea portofoliului si stocurilor la acesti clienti
– propune, negociaza si implementeaza planul de actiuni de marketing la clientii cheie alocati
– propune si gestioneaza activitati promotionale pentru dezvoltarea brandurilor si a clientilor de care raspunde in baza analizei curente a rezultatelor
– monitorizeaza si analizeaza competitia si propune actiuni pentru oportunitatile/ riscurile identificate
– actualizeaza si dezvolta continutul online pentru brandurile alocate
– gestioneaza relatia cu furnizorii de materiale promotionale
– colaboreaza strans cu departamentele de vanzari, relatii cu clientii si logistica
– desfasoara diferite proiecte in functie de planurile de dezvoltare ale companiei.
Profilul candidatului:
– studii superioare (stiinte economice/ marketing de preferat)
– experienta de minim 3 ani in marketing/ trade marketing (cunoaste conceptele de piata si instrumentele de marketing; a avut responsabilitati in zona de relationare cu clientii/ implementare a unor actiuni de marketing la client)
– capacitati analitice si organizatorice
– abilitati de comunicare, negociere si capacitate de solutionare a problemelor
– spirit de initiativa, poate gestiona activitati/ proiecte independent
– se integreaza usor si poate lucra in echipa (team player)
– expunerea intr-o companie internationala constituie un avantaj
– cunostinte de limba engleza
– cunostinte solide operare PC (MS Office).
CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: elena.gorea@abchumancapital.ro
PPC Specialist
Cautam un PPC Specialist care sa jongleze cu campanii de Google Adwords si Facebook Ads, de la concept, creare, pana la derulare, optimizare si raportare.
Trebuie sa ai experienta in Digital Marketing la nivel inalt, sa fi creat campanii pentru clienti de top si sa fi manageriat in trecut bugete importante, cu responsabilitate si seriozitate. Experienta pe campanii de eCommerce cu focus pe conversii este, de asemenea, foarte importanta. Bineinteles, trebuie sa fii de gasca, sa fii creativ si sa ai un apetit dezvoltat pentru a produce rezultate. 🙂
Va trebui sa monitorizezi permanent campaniile publicitare si sa analizezi rezultatele pentru a putea livra rapoarte saptamanale si veni cu imbunatatiri acolo unde este cazul.
Vei redacta texte promotionale pentru campanii, atat Facebook, cat si Google si te vei implica astfel in interactiunea cu vizitatorii site-urilor sau paginilor de social media din portofoliu. Vei dezvolta strategii complexe de Digital Marketing si vei urmari implementarea acestora.
Agentia noastra are o experienta de 12 ani in furnizarea serviciilor 360 de web design si promovare online. Lucram atat cu clienti din tara, cat si cu clienti internationali, aspect ce ne-a invatat sa ne pliem foarte bine pe nevoile fiecaruia si sa obtinem rezultate excelente impreuna.
Suntem o echipa tanara, din cale-afara de ambitioasa si pusa intotdeauna pe invatat lucruri noi care, cu siguranta, iti vor folosi si tie.
Vei avea ocazia sa iti imbunatatesti cunostintele, vei beneficia de un program flexibil si vei lucra intr-un sediu ultracentral.
Covrigi de la Luca, aripioare picante de la KFC, un sandwich de la Subway sau ceva usor de la Salad Box? Da, ai ghicit, suntem chiar in Piata Unirii.
Te invitam cu incredere si entuziasm sa ne trimiti CV-ul aici! Abia asteptam sa te cunoastem. 🙂
Organizator Evenimente
Așa cum vă povesteam la finalul anului trecut, odată cu susținerea Facebook, anul acesta extinderea LaPrimulBebe va fi semnificativă din toate punctele de vedere. Avem nevoie ca alături de noi să avem colegi cu experiență, care să aducă plus valoare și nu pe care să-i formăm noi de la zero.
Ne extindem echipa și avem nevoie de un organizator de evenimente cu experiență, autonom, organizat, creativ, energic și deschis la nou. (full-time, în București)
Autonomia, capacitatea de a lua decizii rapid și asumat, comunicarea prietenoasă, organizarea, empatia, diplomația, găsirea de soluții și răbdarea sunt atribute cheie ale fiecărui membru al echipei, deci și ale noii noastre colege.
Energia din echipă este foarte importantă pentru noi și căutăm mereu mame care să se integreze bine în echipă, să fie pozitive, să aiba valori comune cu ale noastre și cu ale LaPrimulBebe.
Dacă vă regăsiți în această descriere și vreți să fiți parte din schimbarea pe care LaPrimulBebe o face în Romania dați-ne de veste. Dacă anunțul nu vă este potrivit vouă, dar aveți prietene cărora li s-ar potrivi, ne faceți și lor și nouă un bine dacă le distribuiți căutarea noastră .
Salariul va fi stabilit în corelație cu experiența și know-how-ul aplicantei.
Aștept CV-uri la oana@laprimulbebe.ro până vinerea viitoare, 25 ianuarie, împreună cu un mail de intenție, în care să explicați de ce aplicați la acest post și de ce considerați că voi ar trebui să fiți alese. Așteptăm cu brațele deschise noua colegă.
Social Marketing Manager
This position contributes to Microsoft’s success and inspiring your Area marketing team to make Microsoft one of the most engaging, thoughtful and innovative brands in social media. The social marketing manager is a leader versed in the commercial business to help Microsoft grow our global fan engagement for this specific geographic area.
Responsibilities
The social marketing manager leads the Social Command Center which is a single center excellence for the operations of all social channels for an Area. This includes managing the overall social channel footprint for the Area and consolidating or eliminating accounts to achieve operational efficiencies and optimize the overall impact. This leader has extensive knowledge of social platforms and how channels can work together to create best-in-class experiences that drive greater customer engagement. This role’s success and experience help teams take a customer-minded approach to social content that engages, monitors user comments, and creates reactive local content.
Besides working with your Area leadership team, your professional partnership and network extends to Microsoft’s headquarters social marketing leaders to amplify the impact of global content investments. You lead your Area to smartly maximize precious marketing investments by using global content and services to deliver a consistent customer experience.
The ideal candidate will be a quick learner and rapid adopter of leading practices from A14 peers, and a courageous leader skilled in both managing a team to execute on global strategy and champion effective marketing integration and marketing operations to drive positive business outcomes. You must enjoy ongoing challenges in our multifaceted, highly matrixed organization and the industry that requires a combination of Modern Marketing Profile, Social Marketing leadership and global programs adoption in your Area for the greater cause—all coming together to deliver the customer experience.
Scope
– Manage the Area’s Social Command Center, centralizing social channel operations. (25% of time)
– Manage the publishing content leveraging corporate content, monitoring user comments and creating reactive content. (50% of time)
– Manage local channel footprint and identify opportunities for consolidation. (5% of time)
– Manage local employee social advocacy program to activate sellers and support with relevant content. (15% of time)
– Define and develop proof of concepts to test innovative digital programs that can scale and building upon work from the A14. (5% of time)
Qualifications
– Experiences Required: Education, Key Experiences, Skills and Knowledge:
– 3-5 years of Social strategy experience for a global brand and/or digital agency.
– Proven track record taking a strategic and deeply customer-minded approach to social media.
– Strong understanding of current and emerging social platforms.
– Agency and Vendor Management: Ability to evaluate digital capabilities of agencies and vendors and manage to obtain optimal results.
– Executive presence: Ability to engage with CxO audiences, strong presenter, and recognized as a subject matter expert at the Area.
– Organizational Agility, Impact and Influence, Cross Boundary Collaboration and adept at ongoing change management.
Details and apply here
Marketing Communications Specialist
Responsabilitati:
• Pune in practica si urmareste planul de marketing si de comunicare comerciala;
• Stabileste indicatori de performanta pentru fiecare dintre campaniile derulate si evaluaza la final performanta obtinuta comparativ cu obiectivele. Propune, daca este cazul, masuri pentru imbunatatirea acestora;
• Stabileste o comunicare integrata ca ton of voice si continut pe toate canalele de comunicare online (website, aplicatie mobila, agentia online, canale social media), cat si pe orice alte canale externe de adresare catre clienti (TV, OOH, presa, radio, etc);
• Coordoneaza comunicarea si interactiunea cu agentiile de creatie si de media in domeniul strategiei digitale;
• Coordoneaza realizarea rapoartelor de analiza a prezentei competitiei in mediul digital si mass media propunand actiuni/ masuri de contracarare a acestora;
Cerinte:
• Studii superioare finalizate cu diploma de licenta, de preferat in urmatoarele domenii: Marketing, Comunicare, Economic;
• Minimum 3 ani experienta in domeniul marketingului sau al comunicarii comerciale, sferei digitale, agentilor de strategie si creatie;
• Foarte bune cunostinte operare MC Office si sistem CRM;
• Cunostinte de planificare, bugetare;
• Cunostinte despre masurarea rezultatelor actiunilor de comunicare;
• Cunostinte de comunicare comerciala cu accent pe identitate de brand, mediul digital si canale media;
• Foarte bune abilitati de comunicare si prezentare;
• Abilitatea de a gandi creativ si inovativ.
Detalii si aplica aici
Social Media Marketing Senior Specialist
The Senior Social Media (SM) Marketing Specialist is responsible for leading global SM activities across the company and orchestration of work of regional SM marketers
Responsibilities
- Lead global SM activities across the company and orchestrate the work of regional Social Media marketers (NA, ANZ, LATAM, EM, Asia and other);
- Build internal processes around Social Media on a global level and prepare supportive docs;
- Manage big global social media (SM) projects across the company such as selection and deployment of new SM platforms and analytical tools, creation of corporate educational tracks about SM and more;
- Build and develop relationships with key internal stakeholders via meetings / internal forums / etc.
- Plan and execute global marketing campaigns in social media (SM), work with other teams on campaign items.
- Post about Veeam news on a day to day basis in global SM (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Instagram, Pinterest, YouTube and other);
- Monitor Social Media posts mentioning Veeam and response timely if it’s needed;
- Analyze the performance (Google Analytics, Hootsuite reports, Moz.com, Twitter Analytics, and many other tools);
- Expand the range of SM where Veeam should be represented;
- Support Social Media calendar on Hootsuite;
- Listen Social Media communities and help Veeam marketing to create engaging content for further promotion in SM;
- Stay current on new technologies, best practices and trends in Social Media sphere;
- Maintaining and promoting a successful and positive work environment;
- The obligation to fulfill professional goals and targets based on the performance indicators at the individual, department, company;
- The obligation to report and register on time, complete and correct data required on applications and tools / applications specific internal systems;
Qualifications
- Good knowledge of digital marketing: tools, sources, systems as well as good understanding of key web and SM performance metrics. At least 1 year of work experience in social media marketing
- Self-education on marketing and technical related matters;
- Capacity for innovative thinking and problem-solving ;
- Good communication skills ;
- Capacity to self-improve;
- Ability to meet deadlines;
- Capacity to understand clients’ needs;
- Negotiation skills;
- Responsible;
- Sense of initiative .We offer
- Modern, energetic, global working environment
- Opportunities for professional growth and promotion
- Work in a stable, dynamic company
- Competitive salary, depending on skills and experience
- Comprehensive healthcare
Details and apply here
Specialist comunicare
Căutăm coleg/ă pentru comunicare în echipa Ajungem MARI! Împreună vrem să găsim cât mai mulți voluntari pentru copiii noștri minunați din centre de plasament! Așteptăm CV-urile și scrisorile de intenție până pe 20 ianuarie pentru full time, part time sau colaborare. Detalii aici.
Cum mai găsesc joburi în social media fac update aici. Dacă aveți, stiți unde să mă găsiți. Și dacă nu vă căutați, un share la acest articol poate să vă ajute prietenii aflați în căutare Mulțumesc!