Legatura dintre fashion si iaurturi

Nu sunt cel mai mare fan Danone. Le consum produsele, in special Cremosso si pe cele cu fructe. Dar e adevarat ca nu exagerez si mai incerc si alte branduri bio. Insa e clar ca imi place modul lor de a comunica.

Am auzit de multe ori discutii de genul: “Cum poti sa promovezi un iaurt? Ca mai departe de mic dejun, modalitati de combinare cu alte mancaruri si beneficii pentru sanatate, nu prea ai ce.”. Ba sigur ca ai ce. Pur si simplu inventezi un personaj, un prototip al clientului tau si il numeste “Femeia Activia”. De aici, sky is the limit!

Si iata cum ajungem la noua campanie Activia “Fa-ti burtica sa danseze!”. Despre ce este vorba? Daca esti o femeie moderna, iti place stilul alimentat si de viata sanatos si, in plus, esti atrasa de noile tendinte ale modei, aceasta campanie e pentru tine. Cumpara 14 produse Activia si te poti inscrie aici, pana pe 17 februarie, pentru a castiga una din cele 42 de rochii de la Rhea Costa (lucrata special, pe masura ta).

Nu am aflat de aceasta campanie printr-un comunicat de presa ci printr-un mic dejun la Van Gogh in Bucuresti, alaturi de multe bloggerite frumoase. Ne-am cunoscut, am aflat detalii despre noile tendinte de la Irina Markovits, ne-am pus creativitatea la incercare si astfel am inceput ziua cu zambetul pe buze.

Si pentru ca nu e frumos sa tin doar pentru mine, iata ce am aflat legat de moda anului 2013:

– transperanta pudica

– floral textural

– haine mai purtabile, simpliste si tocuri acceptabile

– super volane

– tinute masculinizate (costume cu pantaloni, umeri foarte clar conturati si exagerati)

– senzualitate cuminte (decoltee inalte, lenjerie foarte discret vizibila)

– contraste alb-negru

– multe imprimeuri statement, combinate cate 2-3 (carouri abstracte, florale, exotice etc)

– se renunta la mat si se opteaza pe stralucitor chiar si ziua (echilibrat cu o piesa casual)

– multe dungi optice si multicolore, la orice fel de tinuta

– culori vedeta: blue ciel si verdele smarald

Eu prefer Activia cu fructe de padure. Voi? Iar ca moda … nu am nicio treaba cu ea, dar macar incerc.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.