fbpx

Eu am renunțat să mai număr anii. Nu știu de câte ediții sunt prezentă la GPeC. Clar e că pentru ei este deja al 11-lea an și nu par să se oprească deloc, ba dimpotrivă.

gpec

Și anul acesta am plăcerea să fiu Blogger Oficial al celui mai mare eveniment de e-Commerce din România. Ca de fiecare data, vorbim de GPeC Summit 25-26-27 Mai, Competitia Magazinelor Online GPeC 2016, Scoala de Vara de E-Commerce de la finalul lui august și GPeC Summit & Gala Premiilor E-Commerce Noiembrie.

Cei peste 600 de participanți așteptați sunt owneri de magazine online, persoane cu funcții de conducere din companii de retail, FMCG, owneri sau persoane de conducere din agențiile de publicitate, specialiști din zona de marketing și online.

Informații complete puteți găsi peste tot pe internet. La bloggerii oficiali, la organizatori, pe site, social media etc. Oriunde doriți. Deci nu le voi copia și aici. Ci voi enumera doar 2 aspecte pe care eu le consider importante anul acesta:

  1. Lista speakerilor internaționali de la GPeC Summit 2016:

    Alex Langshur (Co-Founder Cardinal Path & Director Emeritus Digital Analytics Association)– Daniel Waisberg (Google Analytics Advocate)

    David Darmanin (Founder Hotjar)

    Karl Gilis (Co-Founder AGConsult)

    Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL)

    Brian Dean (Founder, CEO and SEO Blogger Backlinko)

    Chris Hague (Communications & Marketing Manager ZoomSphere)

    Paul Rouke (Founder & Director of Optimisation PRWD)

  2. Daca lucrezi în E-commerce, trebuie să mergi la GPeC pentru că:– e ca la Social Media, fie că vrei sau nu vrei, locul tău este acolo

    – vei intra în legătură directă cu comunitatea de e-Commerce din România

    – vei putea vedea ce face, crede, gândește, plănuiește piața, în general și concurența ta, în particular

    – poți descoperi studii de caz care să te inspire în viitoarele campanii

    – vei descoperi ce e bine și ce nu la magazinul online pentru care lucrezi și te vei întoarce la muncă cu o mulțime de lecții învățate și liste de to do pentru toți colegii

    – vei afla, pe bune, dacă îți place sau nu să lucrezi în domeniul acesta

    – o sa ai lângă tine oameni care fac asta de zeci de ani și sunt dispuși să socializeze cu tine

    – vei avea oportunitatea de a lega posibile parteneriate cu magazinele online participante

Eu simt că fac parte din lumea de E-Commerce din România de doar 6 luni, de când lucrez la F64, chiar dacă am mai facut Social Media pentru magazine online și acum 5 ani. Asa că o sa fiu mai atentă și mai pregătită să învăț și să mă întorc la birou cu o mulțime de idei noi.

Deci, ne auzim și anul acesta de la GPeC, de acum până în noiembrie! 

Poate vrei să citești

2 thoughts on “Lucrezi în E-Commerce? Trebuie să mergi la GPeC!

  1. Vad acest eveniment din ce in ce mai promovat pe multe dintre locurile pe care le frecventez. Chiar si retelele sociale sunt pline. Sunt foarte curioasa de cum se va desfasura.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.