fbpx

Tocmai ma apucam sa scriu un articol pe blog, cand am vazut pe Facebook o postare de la Pro TV. Am dat click, nu am gasit ce scria ca ar fi acolo. Am reactionat. Ce a urmat?

Excludem din start modul in care se promoveaza ProTV. Stiri bombastice, titluri exagerate, “Like & Share” si altele de genul. Pe scurt: se vorbea de o poza care a socat Romania. Vrei sa vezi marea minunatie. Dai de un video si text. Nici urma de poza.

Vedeti comentariile, da? Pur si simplu oamenii doreau sa vada poza, nu sa asculte stirea. Si ce daca fix la finalul stirii apare si poza? Si o poza cu ea, punand lumanari, a socat Romania?

Din pacate pentru unii asta inseamna Social Media. Noroc ca e libertate de exprimare si oamenii stiu sa taxeze.

Poate vrei să citești

8 thoughts on “Mai ramane ceva de spus?

    1. Pagina lor de Facebook este plina de asa ceva. De genul “A murit X. Like daca i-ai vazut filmele, share daca iti pare rau” …

  1. Eu nu ma mir ca fac chestii din astea.
    Uitati-va la crimele de la ora 5, happy hour si alte programe “educationale”.
    Ma gandesc sa-mi vand televizorul.
    Nici Discovery nu mai am.

  2. Nu e vina postacului (ca altfel nu am cum sa-l/s-o numesc). E vina managerului (comm, pr, mkt) care nu-i seteaza KPI-uri relevante si aliniate la obiectivele business-ului.

    Probabil, indicatorii de performanta actuali sunt cei vanitosi: like-uri, share-uri, in cel mai bun caz trafic.

    Dar la bounce rate, page views, time on site, abonari, CTR pe bannere nu se uita nici naiba.

    Normal ca apar tot felul de statistici care zic ca Social Media nu vinde, daca nu se face social media marketing in adevaratul sens al cuvantului.

    P.S. Multam pentru includerea in blogroll. Apreciez si ma bucur ca ma urmaresti. 🙂

    1. Dap. Probabil ca atata, vai avem mii de like-uri si atata. Unde lucram eu inainte se numara ce trafic aduc din Facebook, cat se sta acolo si cat cheltuiesc pe site oamenii veniti din Facebook etc. Asa e normal cred 🙂

      Te urmaresc de mult si trebuia sa fii aici de mult dar e mai bine acum decat niciodata. Bravo pentru blog si implicare 🙂

  3. O întrebare mai complexă 😛 Domnișoară Sabina, de ce credeți dvs. că aceste strategii de Social Media și de compunere a titlurilor, în general sunt atât de folosite de mass-media românească? Care este avantajul unor titluri bombastice?

    *îmi potrivesc ochelarii pe ochi și mă pregătesc să trec nota în catalog*

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.