Social media cu respect by Florăria Magnolia

Am tot scris despre Social Media în diverse forme, însă aproape niciodată nu am dat cuvântul celor din spatele magazinelor online. Acum e prima dată și, cu siguranță, nu e nici ultima. 

Vă invit să descoperiți povestea acțiunilor din social media derulate de echipa florăriei Magnolia care este extrem de activă în mediul online:

floraria magnolia

De ce Magnolia? De unde vine numele florăriei?

Primul magazin Magnolia a fost deschis în oraşul Bistriţa, în Piaţa Magnoliilor. Fiind o zonă foarte cunoscută a oraşului, am găsit un nume uşor identificabil cu locul unde era poziţionată florăria, astfel încât oricine ar fi auzit de Florăria Magnolia, să fie dus cu gândul automat la locul unde ne poate găsi. În plus, chiar adorăm magnoliile!

În spatele lansării fiecărei afaceri românești am găsit o poveste unică. Care este a voastră?

Povestea noastră începe în anul 1997 din dragostea pentru flori şi pentru oameni. Într­-o perioadă în care comerţul în general, dar mai ales comerţul cu flori, era total netransparent şi necivilizat, ni s-­a părut că era un domeniu în care puteam face lucruri mult mai bune. Am crezut în potenţialul unei afaceri curate şi nu am greşit deloc.

V-­am văzut foarte activi în mediul online. Cum a început aventura voastră pe internet?

Magnolia.ro este primul site de comerţ cu flori din România. L­-am lansat în anul 2001 şi de atunci este în continuă creştere. Ne place să fim printre primi, dacă nu chiar primii, când vine vorba despre noi oportunităţi, aşa că mediul online a reprezentat o provocare. Cifrele indică faptul că suntem pe primul loc în ceea ce priveşte vânzările de flori online, iar asta e o confirmare a faptului că facem lucrurile cu pasiune.

Postați zilnic pe social media și am observat că și răspundeți constant clienților. De ce?

Social media reprezintă o lume a socializării, aşa cum îi spune şi numele. E firesc să ne dorim să fim aproape de clienţii noştri, iar mediul online ne este de mare ajutor. Răspundem cu drag tuturor clienţilor pentru că, la fel cum nouă ne place să avem un feedback din partea lor, tot aşa şi noi dorim să le oferim răspunsuri şi să existe o comunicare reală.

Care sunt cele mai importante reguli pe care vi le­-ați impus în acest domeniu?

Respectul e ceea ce ne defineşte. Ne respectăm clienţii şi angajaţii şi dorim să ajungem cu onestitate la sufletul oamenilor. De asemenea, una dintre regulile esenţiale este păstrarea calităţii produselor şi a serviciilor.

Sunteți un magazin online și offline care la final de zi trebuie să vândă. Cum vă ajută concret social media și cum măsurați rezultatele?

Social media ne ajută în primul rând să fim mai vizibili, să ne promovăm produsele şi serviciile, astfel încât tot mai mulţi oameni să afle de noi. De asemenea, ne ajută să ne conturăm imaginea pe piaţă şi ne aduce clienţi noi. De multe ori se întâmplă ca persoane care văd un buchet deosebit pe pagina noastră de Facebook, să intre pe magnolia.ro şi să îl comande sau să vină într­-unul din magazinele fizice şi să solicite acel tip de buchet. Aşadar, există o serie de legături între mediul online şi cel offline, legături pe care încercăm să le menţinem cât mai vii pentru rezultate cât mai bune.

 

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.