fbpx

Saptamana trecuta v-am anuntat conferinta Digital Marketing Forum, organizata de Evensys, pe data de 6 martie.

Ceea ce nu am subliniat atunci, si este timpul sa o fac acum, este faptul ca in ultima parte de discutii vom avea parte de o serie de studii de caz relevante, printre care:

Prima campanie Facebook Logout Experience din Romania

– este un concept de promovare implementat pentru prima data in Romania de Thinkdigital si MEC Interaction

– sunt multe discutii si dezbateri asa ca sigur o sa fie de bun augur studiul de caz

– eu stiu clar ca atunci cand dau log out, ies in secunda aia deci nu sunt in target

– vom afla cum  se obtin peste 3 milioane de impresii si un reach de 1.763.716 utilizatori, intr-o singura zi de campanie

“Why don’t you come over?”, campania Gandul – GMP

– a fost clar cea mai rasunatoare campanie online la inceput de an

– “We may not like Britain, but you will love Romania. Why don’t you come over?” a fost sloganul campaniei Gandul, GMP Advertising si Webstyler, dedicata englezilor si prejudecatilor despre Romania

– sper sa se vorbeasca si despre acele afise realizate de fani, care au fost sterse de Facebook (cel putin asa am auzit)

– o campanie frumoasa, prin care s-a vorbit despre Romania in peste 100 de ziare internationale, asa ca abia asteptam cifrele

Secretele primului brand romanesc care a depasit 1 milion de fani pe Facebook

– acesta este Kiss FM, daca inca nu stiati

– vom afla o parte din culisele celor doua campanii care au atras un reach de peste 5 milioane de utilizatori de Internet

– in special se va discuta despre lansarea aplicatiilor Superstar si Top Secret, in 2012

– aflam si despre cum s-au promovat pe aceasta pagina branduri din zona Telecom, Pharma, E-Commerce, Retail si FMCG

– ma astept la cifre concrete, bugete, obiective, rezultate (stiti voi ca rezultate fara bugete si obiective … nu prea merge)

In plus, vom primi, analiza si promova, rezultatele studiului “Leading Brands” (by Gemius si Evensys). Deocamdata am aflat ca:

“Utilizatorii de Internet din Romania prefera brandurile care aleg sa comunice online cu clientii sai prin cat mai multe canale disponibile: blog, newsletter, retele sociale si care au o imagine online impecabila”.

Poate vrei să citești

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.