De cate ori nu ni se intampla sa ramanem efectiv socati de ceva? Si pur si simplu sa nu intelegem logica acelui lucru. Stai in loc, te intrebi si nu gasesti niciun raspuns.
Sa o luam pe rand, ca sa va spun toate detaliile problemei, poate ma lamuriti si pe mine:
– se da o facultate de jurnalism
– se da un secretariat pe care nimeni nu il suporta (stim deja toti motivele)
– se da o studenta care vrea sa se inscrie la disertatie
– aceea studenta e un om normal, lucreaza, are program de munca, nu poate sa se plimbe pe la facultate mereu
– se da un site al facultatii cu numele de telefon si orar
– se da o intrebare simpla legata de actele necesare pentru inscriere (foarte important ca altfel te plimbi cateva zile pe la notar, xerox etc)
Astea sunt datele problemei. Apoi se pune la socoteala faptul ca ti-ai dori sa suni acolo, sa pui intrebarea, sa primesti raspuns si gata. Ca doar de aceea exista 2 numere de telefon, multe secretare cu orarul personalizat si posibilitatea de a da telefon. Sa incercam sa sunam deci:
– nu raspunde la niciun numar de telefon in timpul programului (am incercat 2 persoane)
– nu raspunde nici cand nu e program cu publicul
– daca te duci acolo cand poti tu, te pune sa vii in timpul programului
– daca te duci cand trebuie (cu invoit de la munca etc), descoperi ca nimic nu e bine si trebuie sa mai faci drumuri
– intrebi daca poti suna si ti se spune ca sigur ca da, gasiti pe site numerele
– intrebi de ce nu ti se raspunde niciodata si ti se spune ca nu e timp de asa ceva.
Ori e un moment al zilei in care am eu niste probleme, ori ceva e gresit si o simpla studenta care vrea sa dea o disertatie, dupa ce ca are emotii, o pregateste luni de zile, are intalniri cu profesorul coordonator, mai sta si in zilele de inscriere sa se intrebe … “De ce?”. Parca facultatea nu vrea sa scape de ea. Ca sa nu zic ca isi bat joc.
Deci? Are cineva o explicatie? Alta decat “Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul?”
Nici eu nu am putut intelege niciodata logica secretariatului de la FJSC. Si din pacate am un drum de facut pe acolo, ma ia cu groaza.
Mult curaj iti doresc!
Peste tot este la fel,ma scuzi de interventie dar acasta comoditate si lipsa de interes este peste tot la noi in tarama refer.Timpul trece leafa merge noi cu drag muncim!:)))
Se intampla ceva cu oamenii. Pe bune. Eu as lua-o altfel: se da una bucata tipa de treaba. Are prieteni, e sociabila, e ok. O cunosti de mult timp, ti se pare o bomboana de fata. Tipa ajunge secretara. Incepi sa auzi tot felul de chestii despre ea. Ca se poarta urat, ca urla, ca zice ceva si face altceva. Te miri: n-are cum, ea e fata cuminte. Si apoi te lovesti tu de secretare identice. Si-ti dai seama ca se intampla ceva. Persoanele se TRANSFORMA? In fata ghiseului e OM, in spatele ghiseului e altceva. ARE PUTERE! Trist, dar adevarat.
Pe bune, peste tot e la fel. Am facut 2 facultati, am interactionat si cu secretarele de la rectorat de la Univ. Toate-s la fel, ce ziceti voi E PESTE TOT! Vorba Sabinei: aveti vreo explicatie? Alta decat “betia puterii” & stuff?
Eu zic ca se intampla pentru ca nu sunt penalizate ca nu raspund la telefon sau pentru ca vorbesc urat. Si asta se intampla in toate domeniile unde este vorba de customer service. Daca instituatia/compania respectiva nu penalizeaza in niciun fel o neregula dovedita angajatul va crede ca poate face orice pentru ca oricum nu pateste nimic.
Slavă Domnului că cel puțin la dizertație n-am avut asemenea probleme cu secretariatul. Țin minte doar că am completat niște cereri/formulare pe care le-am depus și aia a fost.