Hai la SocialPedia 29 offline despre Social Media Strategy în 2021

Ediția 29 a SocialPedia are loc pe 10 august 2021, de la ora 18:30, offline și este powered by Lidl România și sprijinită de Foodpanda.

Speakerii acestei ediții cu tema “Social Media Strategy în 2021” sunt: Adriana Georgescu – Digital Manager Golin România, Ciprian Susanu – consultant în digital marketing și Gelu Duminică, sociolog.

O strategie în social media este esențială pentru orice campanie de comunicare, fie că vorbim despre branduri sau creatori de conținut, pentru poziționarea în fața audienței și, într-un final, pentru conversii.

De la stabilirea obiectivelor, setarea unor KPI’s relevanți și alegerea publicului țintă, până la strategia de conținut, realizarea unui plan de postări și alocarea unui buget, toți acești pași ar trebui să se regăsească în strategia de social media.

Invitații SocialPedia 29 vor discuta despre toate aceste lucruri și vor încerca să răspundă la întrebări precum:

  • Cum se face corect o strategie de social media?
  • De ce ar trebui să țină cont brandurile atunci când își stabilesc strategia de comunicare?
  • Dar creatorii de conținut/influencerii?
  • Cum introducem în strategia de social media discuții despre diversitate și egalitate de șanse?
  • Care sunt principalele provocări în realizarea strategiei de social media?

Strategia de social media este vitală pentru orice brand și creator de conținut. De aceea, o discuție despre pași, tips & tricks, greșeli și provocări este necesară, în special pentru specialiștii aflați la început de drum sau nu. Aducem pe scena SocialPedia oameni cu experiență în domeniu, care vorbesc despre strategie în 2021, într-o perioadă în care 55% dintre consumatori descoperă brandurile noi în social media și 68% sunt de acord că social media îi ajută să interacționeze mai ușor cu brandurile și companiile.”, declară organizatorii evenimentului.

“Ne aflăm într-un punct de cotitură în care brandurile trebuie să treacă printr-o examinare brutal de sinceră și să devină cu adevărat relevante pentru comunitățile lor: „În 2021, cele mai inteligente branduri vor înțelege unde se încadrează în viețile clienților în social media. Și vor găsi modalități creative de a-și găsi locul în conversație în loc să încerce să o conducă, creând conținut care străpunge zidul indiferenței.” (Hootsuite Social Trends 2021). Cheia orelor de brainstorming pentru generarea idelor de conținut pare să fie în mâinile consumatorilor și poartă numele de social listening.”, declară Adriana Georgescu, Digital Manager la Golin România.

#SPEAKERI

Răspunsul la toate întrebările voastre le aflăm împreună de la invitații SocialPedia 29:

? Adriana Georgescu este Digital Manager la Golin România unde coordonează una dintre echipele de social media. Deși s-a alăturat echipei la început de an, simte că este aici de-o viață și e recunoscătoare pentru oamenii faini cu care lucrează zi de zi. Are o experiență de peste 7 ani în digital & social media, a dezvoltat și a implementat numeroase strategii de social media atât pentru branduri locale, cât și pentru branduri globale. 

? Ciprian Susanu este consultant în digital marketing cu expertiză integrată în strategie de marketing online și de business. În cei peste 16 ani de experiență, Ciprian a participat activ la dezvoltarea industriei online din România, având o perspectivă holistă asupra domeniului atât alături de agenția Dare Digital, primul ecosistem local de specialiști în comunicare strategică integrată gata să-și pună expertiza digitală în beneficiul brandurilor locale și internaționale, cât și prin Formula4, seria de training-uri prin care a susținut formarea a sute de profesioniști în industrie.

? Gelu Duminică este doctor în sociologie și cadru didactic asociat al Facultății de Sociologie și Asistență Socială din cadrul Universității din București. În ultimii 19 de ani a coordonat activitatea Fundației Agenția de Dezvoltare Comunitară ”Împreună”, una dintre cele mai active organizații non-guvernamentale care militează pentru incluziunea socială a grupurilor vulnerabile, cu un focus deosebit pe comunitățile cu romi.

#PROGRAM

18:00 – Intrăm live pe ZOOM și socializăm, povestim ce-am mai făcut în ultima perioadă, ne facem încălzirea pentru invitați.
19:00 – Prezentare Adriana Georgescu
19:30 – Ciprian Susanu
20:00 – Prezentare Gelu Duminică
20:30 – Socializare

#INSCRIERI

Vrei să vii alături de noi? Înscrie-te gratuit la SocialPedia 29, de aici https://socialpedia.ro/socialpedia-29/

Accesul este permis doar persoanelor care prezintă la intrare dovada schemei complete de vaccinare, un test RT-PCR negativ realizat cu maximum 72 de ore înainte de eveniment, un test antigen negativ realizat cu maximum 24 de ore înainte eveniment sau dovada că ați trecut prin boală în ultimele 180 de zile.

Sponsored by Lidl România

Partner: Foodpanda (folosiți codul SOCIALPEDIA20 pentru orice comenzi de peste 40 de lei, până pe 15 august).

Partener Media: Kiss FM

Parteneri: Siviero Maria, Heavy Cup, Liliac

Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC

Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 46-48

Vă mulțumim în avans pentru share-uri și pentru participarea alături de prieteni interesați de acest domeniu. Împreună putem învăța să iubim frumos social media ?

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.