✅ Ediția 51 a SocialPedia are loc pe 8 august 2023, de la ora 18:30, offline, despre Influencer Marketing in 2023 și este powered by LIDL Romania.
Speakerii acestei ediții sunt: Adrian Anghel – Senior Digital Manager @ Golin România, Cristina Stroiu – Senior Digital Associate @ Golin România și Alina Greavu – Content Creator @ Aluziva
Până la finalul anului 2023 se așteaptă ca industria de influencer marketing să ajungă la valoarea de 21,1 miliarde de dolari, cu 29% mai mult decât în 2022. Acest lucru înseamnă că brandurile alocă mai mult bugete ca niciodată pentru campaniile cu influenceri și creatori de conținut.
De asemenea, anul 2023 aduce o schimbare: companiile încep să lucreze din ce în ce mai mult cu nano și micro influenceri, în detrimentul macro influencerilor și vedetelor. În acest moment, TikTok este cel mai popular canal pentru campaniile de influencer marketing, depășind Instagram pentru prima oară la nivel global. Cele două platforme sunt urmate îndeaproape de Facebook și YouTube.
În aceste condiții, cum reușesc brandurile să identifice cei mai potriviți influenceri pentru campaniile lor? Și cum pot influencerii și creatorii de conținut să creeze conținut pentru audiențele lor, astfel încât să rămână în continuare relevanți?
La SocialPedia 51 discutăm despre cele mai noi trenduri în Influencer Marketing, descoperim studii de caz și informații practice direct de la branduri și agenții, apoi ascultăm povestea Aluzivei, o creatoare de conținut care reușește să schimbe, picătură cu picătură, lumea din jurul său.
Sponsored by – LIDL Romania
Agenție parteneră – MTH Digital
Partener Media: Kiss FM
Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC
Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 – 46, Bucuresti
Vă mulțumim în avans pentru share-uri și pentru participarea alături de prieteni interesați de acest domeniu. Împreună putem învăța să iubim frumos social media.