Hai la SocialPedia 65 despre Influencer Marketing în 2024

 Speakerii acestei ediții sunt: Dr. Alexandra Mircea – Founder & Owner @ Dentalist București, Medic stomatolog și Dental awareness speaker, Andrei Nebunoiu – Brand Manager Neversea & MASSIF și Emil Rengle – Head of Influencer Marketing la UNTOLD Universe. 

La nivel global, piața de influencer marketing valorează în jur de 21 miliarde de dolari și se crede că va ajunge la valoarea de 47 miliarde de dolari până în 2027. Iar semnalul este clar: brandurile încep să prioritizeze, din ce în ce mai mult, campaniile cu influenceri.

Conform unui studiu MOCAPP, influencerii români au, de cele mai multe ori, o audiență locală, formată exclusiv din consumatori din România. În luna iunie 2024 existau aproximativ 48.000 de influenceri români activi, fiecare având cel puțin o campanie plătită pe lună. Cele mai multe campanii cu influenceri sunt pe Instagram (unde Reels au un reach organic mediu de 85%, iar caruselurile generează 36% din comentarii), dar TikTok vine puternic din urmă, mai ales datorită engagement-ului ridicat pe care îl vedem acolo, conform studiului MOCAPP.

În ceea ce privește brandurile, cele mai importante industrii care investesc în Influencer Marketing sunt Fashion & Retail / FMCG, Beauty & Make-up, Finance & Banking, și Gadgets & Smartphones.

În aceste condiții, cum își aleg brandurile influencerii potriviți și cum pot aceștia, la rândul lor, să creeze conținut care să le includă valorile?

La SocialPedia 65 dezbatem toate aceste lucruri, descoperim trucuri pentru colaborări de succes cu influenceri, învățăm cum să construim comunități puternice și aflăm cum trebuie să arate o colaborare de succes între un brand și un influencer.

Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:

  • Cum alegi influencerii potriviți pentru brandul tău în 2024? 
  • Ce trebuie să știe brandurile despre piața de Influencer Marketing din România? 
  • Cum arată o campanie de Influencer Marketing executată corect? 
  • Care sunt cele mai mari provocări pe care le au brandurile, agențiile și creatorii de conținut atunci când lucrează împreună? 
  • Cum arată un brief corect pentru un influencer? 
  • Cum îți construiești o comunitate unită ca influencer? 
  • Cum pot influencerii să comunice relevant și autentic pentru comunitățile lor și să atragă atenția brandurilor în același timp? 
  • Cum își aleg influencerii subiectele despre care postează și cum decurge procesul de creație?

Powered by: Lidl România

Partener Media: Kiss FM

Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC

Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 – 46, Bucuresti

Vă mulțumim în avans pentru share-uri și pentru participarea alături de prieteni interesați de acest domeniu. Împreună putem învăța să iubim frumos social media.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.