fbpx

Din share în share, a ajuns și la mine cea mai nouă nebunie marca Heineken. Oamenii ăștia ar trebui să fie etalon pentru orice agenție, client sau companie care face reclame.

Cam de 2-3 ori pe an trântesc câte o reclamă care are la baza ideile de prietenie, pasiune, unitate și surpriză. De data asta s-au distrat la meciul AS Roma – Real Madrid. Priviți clipul de mai jos, Heineken The Dilemma, care, după părerea mea, are prea puține vizualizări, deocamdată:

Dacă mă întrebați pe mine, tipul s-a simțit cam nașpa că prietenii lui i-au făcut o astfel de surpriză, în timp ce el a plecat, i-a lăsat singuri și nici nu le-a mai răspuns la telefon. Însă rezultatul final merită și sloganul “Don’t let your friends down on a UEFA Champions League Night” a fost foarte bine exemplificat.

Cum vi se pare noul experiment Heineken? Pe mine mă face să mă oftic și mai tare că nu am ajuns în casa lor din Amsterdam (era prea aglomerat în ziua aia) și să le invidiez pe fetele de la Oxygen PR care se ocupă de ei în România!

Poate vrei să citești

2 thoughts on ““Heineken The Dilemma” – de văzut

  1. Si eu cred ca tipul s-a simtit prost in prima faza, dar it’s for a greater good si valoarea prieteniei care merita, desi mai apar mici sacrificii cum ar fi un bilet VIP.

    Eu unul as fi fost maxim de entuziasmat cand as vedea elicopterul :)) E pe bucket listul meu plimbarea cu unul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.