Joburi in Social Media (31)

Pentru că articolele din această categorie au fost bine primite, iată că revin cu încă unul la început de primăvără. Vă doresc să vă ajute și să vă găsiți locul de muncă potrivit.

Joburi-in-social-media

PR & Marketing Specialist
Cautam coleg/a!
Ai 2-3 ani de experienta intr-o agentie? Iti doresti sa-ti schimbi biroul cu unul mai nonconformist? Daca te pricepi sa scrii, stii sa faci un plan de promovare si poti derula o campanie cap-coada, vino in echipa noastra!
Ce oferim?
Un birou cu totul atipic, de care o sa te indragostesti!
O echipa tanara, fun si plina de idei.
Trimite CV-ul tau la pr@chefsexperience.ro si hai sa ne cunoastem!
* Jobul este full time si se adreseaza celor care si-au terminat studiile (de licenta/master)

Specialist Comunicare

Se caută un iubitor de călătorii cu experiență în Comunicare de cel puțin 2 ani și abilități de leadership.

Viitorului nostru coleg sau viitoarei noastre colege îi place să călătorească și chiar o face, a stat măcar o dată într-un hostel și înțelege diferența dintre un oaspete și un client. Are cel puțin doi ani de experiență în Comunicare, Marketing ori PR și poate face și implementa un plan integrat de Comunicare pentru un brand cu mai multe filiale.

Viitorul nostru coleg va coordona cu succes un departament de Comunicare în care există deja colegi care se ocupă de Social Media, evenimente și copywriting. Este creativ și are inițiativă dar lucrează și în echipă, conform unor deadline-uri.

Trimite CV-ul tău pe adresa de email marketing@puravidahostels.ro

Social Media Marketing Manager

– Create a strategy for our company online presence;

– Create shareable content appropriate for specific networks to spread both our brand and our content.(Blogging) ;

– Take care of company website, industry trends and awareness;

– Build and manage the company’s social media profiles and presence, including Facebook, Twitter, LinkedIn, and additional channels that may be deemed relevant;

– Monitor and engage in relevant social discussions about our company, competitors, and/or industry, both from existing leads and customers as well as from brand new audiences;

– Run regular social promotions and campaigns and track their success. (e.g. Twitter chats, LinkedIn discussions, etc.);

– Drive consistent, relevant traffic and leads from our social network presence;

– Explore new ways to engage and identify new social networks to reach our target buyers;

– Track, measure, and analyze all initiatives to report on social media ROI.

If you have:

– at least 3 years experience as a online copywriter/ content manager;

– Bachelor’s degree in Mass Communication, Advertising, Broadcasting, or its equivalent;

– Flair in copywriting and conceptualisation skills (both in English and Romanian)

– The ability to adapt to a fast paced environment

– Self-starter and entrepreneurial mindset.

Please send us a CV at: joinus@easyhost.com

2 Juniori Comunicare & PR

Suntem în căutarea a 2 colegi pasionați de comunicare și relatii publice, care să se alăture echipei noastre aflată în continuă creștere. Pozițiile sunt entry-level, experiența în agenție nu este obligatorie, însă ne-ar plăcea să fii o persoană organizată și proactivă, cu înclinații spre social media, content writing și project management.

Trimite-ne CV-ul tău, alături de o scrisoare de intenție, la adresa office@pi2.ro

Social Media Internship

12141727_1145738848771739_7538411792996928264_n

Marketing Manager

Our marketing manager is responsible with achieving market & business growth goals, connecting with communities and establishing frufru brand as the first choice in healthy living.

  • Cares for the brand and the communities we are serving, in the best of their interest
  • Develops and executes targeted sales and marketing plans to meet the needs of our communities
  • Develops new products and new ways to better serve our clients
  • Implements communication, support and consumption experience
  • Drives trial & seeds the product in a tailored way
  • Spots trends and identifies opportunities to integrate the brand in the urban communities
  • Continually seeks opportunities to develop the brand with an entrepreneurial approach, comes up with creative & valuable initiatives
  • Achieves set goals and meets all deadlines, acts within the budget
  • Delivers executional excellence and shows love for the details in all areas of their role

Details here

Junior Social Media Specialist

Ce trebuie sa faci la noi?

1) Sa iti placa sa scrii! Si asta se va vedea in articolele de blog si in postarile creative de pe Social Media.

Cum sa scrii? Creativ, structurat, cu miez, catchy. Sa ai un stil versatil si un limbaj adaptat fiecarui brief – de la corporatist pana la sarit de pe fix. A, si neaparat corect gramatical (avem un Grammar Nazi in echipa ☺); daca ai si cunostinte de SEO, te vor ajuta cu siguranta.

2) Sa iti placa Social Media si sa te pricepi. A se citi: “nu doar sa pierzi vremea pe Facebook, ci sa stii cum sa il folosesti in avantajul nostru si al clientilor nostri!”

Sa administrezi conturi online pe toate retelele de socializare adecvate profilului clientului (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Google+, Pinterest, Instagram etc. )

Sa propui campanii si activitati creative pentru strategia de Social Media

Sa fii organizat si structurat: intai planifici si rascolesti internetul, apoi implementezi

Sa masori rezultatele si sa adaptezi din mers strategia

Detalii aici

2 x Content Marketer

Am pregătit două poziții pentru doi viitori specialiști în Content, Organic Search și PR.

Este o poziție de comunicare care depășește activitățile clasice de PR și content copywriting, într-un mix de jurnalism de brand axat pe calitate și performanță.

Poziție: Content Marketer (Paid Entry level position, Full-time, starting hours 10:00AM)

Unde? București, sediul Vertify, la 10 minute de Piața Romană.

Ce căutăm?

Oameni de comunicare la început de drum, cu o minte brici, multă pasiune pentru scris, online, idei de PR și earned media, energici și cu mult chef de treabă, foarte dornici să înceapă o carieră în search marketing alături de echipa potrivită.

Care va fi rolul tău?

Vei lucra cot la cot cu noi pentru a obține vizibilitate clienților agenției, majoritatea small și medium business-uri (de tip e-commerce, servicii sau publishing) care cresc o dată cu noi. Vei face din brandurile pentru care lucrezi “the go to source” pentru userii lor, cărora le vei oferi cea mai bună experiență de conținut, adaptat intereselor.

Pe lângă crearea acestui conținut, pe care mii de oameni îl caută lună de lună, rolul tău va fi și să îl faci vizibil online prin strategii de content marketing, PR și SEO.

In a nutshell: o să publici materiale de care ești mândru, o să înveți o mulțime de lucruri despre content, PR, copywriting, comunicarea cu jurnaliștii și impactul conținutului asupra rezultatelor SEO și creșterii unui brand în online.

Aplica aici

PR Consultant (cu experiență)

Ne dorim un coleg sau o colegă cu o experiență de cel puțin 5 ani în domeniul relațiilor publice, care scrie bine și corect, nu se sperie de deadline-uri strânse și căruia/căreia nu îi este teamă să încerce, chiar și atunci când poate să greșească. Ne-ar mai plăcea ca el/ ea să propună soluții atunci când semnalează probleme, să fie organizat/ă și să aibă simț practic. Experiența în agenție este un plus, așa cum este și o excelentă cunoaștere a limbii engleze. Ne așteptăm să aibă viziune creativă, intuiție, răbdare și simțul umorului. Îi așteptăm CV-ul la office@conanpr.ro, alături de răspunsul la întrebarea “cum ai măsurat succesul ultimei campanii la care ai lucrat?”, până vineri, 11 martie.

Marketing Manager

The right person will be comfortable in an “all hands on deck” environment, loves solving people problems and can thrive in a startup culture. This role is all about bringing UberLOVE to our users.

You are…

A utility player. You’re willing to find resolutions to rider issues early, late and often.

Self-driven. You have superior organizational skills, integrity and great follow through on tasks. You don’t get overwhelmed easily…

Naturally curious. You’re innovative,  extremely creative and constantly looking for ways to improve upon things.

Word savvy. You have exceptional writing skills and can craft everything from emails and blog posts to policies and summaries, easily adjusting your tone/voice accordingly.

Graceful. You are self aware, well-spoken on the phone and eloquent in emails. You’ll humbly be the voice of Uber.

Fun. You’re a charismatic people person who can talk to anyone; you’re flexible, fearless, and excited to help build something awesome and share it with the world.

Motivated. You understand the impact of a highly-satisfied, excited crew of users; you are slightly obsessive-compulsive about grinding away at issues.

The most organized person you have ever known.

Apply here

Pay Per Click Specialist

Farmec currently has a career opportunity for a Pay per Click (PPC) Specialist as part of our Online Sales business unit.

Our PPC Specialist will be responsible for planning, optimizing, implementing, and analyzing paid per click activities for farmec.ro, farmec.eu and other beatiful campaign websites.

This position is key to the growth and success of our digital platform, and will be responsible for the top-to-bottom coordination of our pay-per-click (PPC) campaigns. The ideal candidate must possess an in depth understanding of paid search and have professional experience in pay-per-click (PPC) management.

Details here

Social Media Consultant

visual-angajare2-full

Aplica aici

Digital Marketing Manager

If you live and breathe digital marketing, we want to talk to you. We are looking for a Digital Marketing Manager to develop, implement, track and optimize our digital marketing campaigns across all digital channels.

Responsibilities

• Plan and execute all web, SEO/SEM, marketing database, email, social media and display advertising campaigns
• Design, build and maintain our social media presence
• Measure and report performance of all digital marketing campaigns, and assess against goals (ROI and KPIs)
• Identify trends and insights, and optimize spend and performance based on the insights
• Brainstorm new and creative growth strategies
• Plan, execute, and measure experiments and conversion tests
• Collaborate with internal teams to create landing pages and optimize user experience
• Utilize strong analytical ability to evaluate end-to-end customer experience across multiple channels and customer touch points
• Instrument conversion points and optimize user funnels
• Collaborate with agencies and other vendor partners
• Evaluate emerging technologies. Provide thought leadership and perspective for adoption where appropriate

Aplica aici

Junior PR Consultant

Dacă ai o experiență de un an în relații publice, ești curios și pasionat de comunicare, trimite-ne CV-ul la office@conanpr.ro și povestește-ne, în email, cum decurge o zi obișnuită pentru tine. Deadline: 11 martie.

Social Business Associate

Are you service driven, highly organized and a skilful manager of details? Then you will fit right in at QUALITANCE. We want you to keep yourself and our clients happy, while also further developing your skills as a Social Business Associate and your positive attitude.

What you’ll do :

– Take direction from the Manager for the program assigned

– Manage Company branded social accounts: develop and implement strategy, create social messaging, community management, real time influencer engagement

– Develop enablement materials and social tip sheets, working with the WW or Marketing Manager assigned to promote internal awareness of activities specific to the assigned region.

– Take responsibility for the Program social accounts to cover the business hours of the assigned geographic market, posting content on a predetermined schedule each day, monitoring activity and social performance (including competition)

– Provide social support for program oriented events

– Provide social media metric reporting to track the performance of the overall program and program participants

Details here

Marketing Executive

Căutăm o persoană care își dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică, creativă și iubitoare de frumos.

Cerințe:
– proaspăt absolvent/ă de Facultate (Master) cu specializare în marketing, comunicare, pasionat de cărți (atât digitale, cât și audio sau de răsfoit) și prieten/ă cu limba Româna și Engleză.
– experiență de 1 an în domeniul comunicării și înțelegerea unor concepte precum SEO, PPC, CPC sau campanie, target, alinierea obiectivelor de marketing cu cele de vânzări.

Ar fi minunat dacă profilul candidatului/ei se caracterizează prin proactivitate, respectarea deadline-urilor, pasiune și motivație pentru îndeplinirea unor obiective.

Noi vă oferim un mediu de lucru plăcut, o echipă de oameni simpatici și un pachet salarial corespunzător cerințelor de mai sus.

Așteptăm CV-urile pe adresa cariere@actsipoliton.ro până la data de 30 aprilie 2016.

Marketing Assistant

Event coordination for BWFR activities – coordinating the events and workshop preparation and full implementation

Communication with BWFR members via phone & emails

PR communication  – creating communication text in Romanian & English related to our events

Discussion with partners and sponsors of BWFR , establishing meeting and sending offers for collaborations

We are looking for:

2 years former experience  – preferred in event/marketing/sales

Amazing English – written & verbal

Excellent communication skills  – written & verbal

Friendly & smiling personality

Multitasking approach

Proactive mindset, creativity and open minded personality

Friendly with the PC – office Microsoft, social media

Please apply by mail at office@talentreserve.ro

Senior Digital Account Executive

Ar putea fi biroul tau. Daca stii deja de vreo 2-3 ani ce inseamna job-ul asta, convinge-ne ca poti sa-l faci cu un entuziasm care sa creasca la fel de repede ca tehnologiile cu care vei jongla zi de zi.

Aplica aici cu un CV si hai sa vorbim mai multe.

Specialist Marketing Online

12933128_942702545814780_7712612390802193772_n

Junior Trade Marketing Specialist

Printre responsabilitatile acestui post, se numara:

Identificarea, alinierea si prioritizarea oportunitatilor categoriei pe canalul alocat;

Dezvoltarea unui plan al categoriei pe canal, prin identificarea oportunitatilor de crestere;

Planificarea promotiilor si evaluarea pe canal.

Candidatul ideal trebuie sa aiba si:

Experienta in Marketing / Business Planning de minim 1 an;

Experienta in management-ul clientului / canalului / categoriei;

Studii superioare;

Engleza fluent.

Jobul este full-time si cei interesati pot aplica aici.

Brand Manager Nestlé Infant Nutrition

Printre obiectivele acestui post: liderarea si dezvoltarea strategiei de marketing a categoriei de nutritie infantila din cadrul Nestle cu scopul cresterii cotei de piata, fidelixarea consumatorilor in acord cu obiectivele de business ale companiei.

Printre responsabilitati:

Dezvoltarea unei cunoasteri aprofundate a comportamentului clientilor, concurentei si implicatiile acestora pentru brand

Implementarea strategiei comunicarii de marketing pentru fiecare brand al categoriei

Contributia la dezvoltarea procesului de planificare de business

Implementarea proiectelor de comunicare B2C (media advertising, PR & sponsorizari)

Candidatul ideal trebuie sa aiba, printre altele, o experienta de minim 4 ani in marketing, in pozitia de Brand Manager, in zona bunurilor de consum (sau echivalentul), dar si experienta in lucrul cu agentiile de publicitate din zona pharma.

Jobul este full-time si cei interesati pot gasi mai multe detalii, precum si prezentarea aplicatiei lor aici.

Internship in Marketing

Compania NNC Services este în căutare de interni dornici să învețe și să lucreze în Marketing și Lead Generation.

Căutăm studenți/masteranzi pasionați de marketing și prieteni la cataramă cu Google, LinkedIn, XING și/sau alte platforme de business.

Avem o echipă tânără, cu experiență în marketing și comunicare B2B, care te poate învăța cum se creează campanii de promovare și dezvoltare pentru companii din S.U.A și Europa.

Posturile de internship sunt plătite și se adresează persoanelor care doresc să lucreze part time sau full time.

Așteptăm CV-ul tău pe adresa office@nnc-services.com

BONUS: Internii pot primi la sfârșitul internshipului oferte de a rămâne în echipa NNC.

Digital Account

Strong interpersonal skills. Problem solver. Flexible. Time management skills. KPI-driven. Organized. Proactive. Experience in managing budgets. Tech-savvy. Ability to manage multiple projects. Minimum 1 year experience in a similar position.

Would you fit in at 4ideas?

Send your CV to office@4ideas.ro, along with a covering email telling us what you can bring to the team.

Internship – Specialist online

Vrei să înveți, să te dezvolți, să faci parte dintr-o echipă dinamică și să fii și plătit?

Dacă ești student sau masterand într-unul din domeniile Comunicare, Relaţii Publice sau Jurnalism, ai o experiență relevantă de minimum 1-2 ani în domeniul comunicării, ești creativ și ai spirit de inițiativă, te asteptăm alături de noi. Ne dorim să știi limba engleză la nivel mediu, să fii organizat și să poți respecta termenele limită. Cunoștințele de Photoshop reprezintă un avantaj, cât și experiența în domeniul social media (gestionare conturi, campanii social media).

Vei planifica săptămânal calendarul de postări pentru pagina de Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram, vei scrie postările și vei gestiona comunicarea pe aceste canale

Responsabilități:

Vei realiza împreună cu Coordonatorul echipei de comunicare strategia departamentului

Vei planifica săptămânal calendarul de postări pentru pagina de Facebook, Twitter, Linkedin și vei scrie postările

Vei realiza cercetări utile pentru proiect (subiecte de interes pentru Facebook etc)

Vei analiza impactul implementării diverselor campanii online de promovare a proiectelor existente

Vei lua parte la întâlnirile săptămânale ale echipei și vei reprezinta asociația la evenimente

Alte informații:

Poziția se adresează persoanelor care urmează un program masteral in domeniul știintelor comunicării

Program de lucru flexibil 30h/saptămână.

Dacă ești interesat de aceasta poziție te rugăm să ne trimiți CV-ul tău, o scrisoare de intenție, un text (comunicat de presă, articol etc) de maxim o pagină și, dacă este cazul, și câteva informații despre adresele conturilor de social media pe care le gestionezi, cu mențiunea “Specialist Online”, până la 15 martie 2016.

Account Executive

La McCann Erickson cautam cel mai bun Account Executive.

Trimite-ne CV-ul daca ai minim un an experienta de lucru intr-o agentie de publicitate full service si stii ca locul tau este in echipa noastra.

Suntem convinsi ca alaturi de noi vei deveni cel mai bun Account. Aplica aici

Junior PR – Timisoara

Alt Club caută un Junior PR pasionat și inițiat în comunicarea online & offline. Vezi mai jos cerințele lor și numeroasele beneficii aferente.

Ce dorim de la tine:

să fii organizat și atent la detalii

să fii orientat spre clienți – este necesar un nivel ridicat de customer service

abilități foarte bune de comunicare

pasiune și creativitate în ceea ce faci

seriozitate și responsabilitate

Descrierea jobului:

te vei ocupa de comunicare, promovare și de organizarea diverselor evenimente în cadrul clubului

Ce îți oferim:

un job full-time, însoțit de un orar flexibil

un mediu de lucru foarte fain, salariu atractiv + numeroase beneficii

Social Media Addict

We are currently looking for a new member to join us in our digital adventure.

If Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest and Linkedin have no secrets for you, then you are more than welcomed to Webhelp DMS team !

12801426_1134933693207647_4718759237541441448_n

Sr. Account Manager

The force is strong with us, again. We are looking for a Sr. Account Manager with fair or extensive digital experience.

If you have the required know-how to fit in, lots of positive energy, you are willing to be part of a team of game changers and wish to explore the depths of account managing, apply here.

Digital Account Director

Key responsibilities:

-Develop and manage Digital Marketing strategies for clients

-Perform client reviews and scope new opportunities to improve, or upsell Social Media services

-Understanding analytics/performance, liaise with creative and technology team to ensure the delivery of the campaigns/projects

-Develop plans, research, presentations, budgets for clients and prospective clients

-Management of day to day client activity

For this role ideally you will have:

–      Higher level of education in Marketing

–      Minimum 5 years of experience in digital and social media environment

–      Understanding of SEO, SEM and PPC advertising

–      Experience in community management and  Social Media Advertising (Facebook, Twitter)

–      Excellent client management skills

–      High presentation skills (both verbal & written)

And most importantly,  you …

You are organised, obviously – we don’t even mind if you’re a bit of a perfectionist. (A bit!). You’ll be able to manage multiple tasks and tight deadlines with confidence and ease.

But you’re also ambitious,hardworking & eager to learn, with heaps of initiative.You’ll no doubt have terrific organisational skills and time management, with the ability to multi-task and prioritise a constantly busy workload across multiple groups. Your excellent communication skills, both written and orally, will be demonstrated by your clear and calm personal style, while your friendly, confident manner will enable you to deal with staff and clients at all levels.Gaining the respect of your colleagues is key to your success in this role.

 

We’ll be expecting you to exhibit a ‘ can do ‘ attitude, showing that you’re willing to help out the team and work on ad-hoc projects as required by the agency.You’ll always be calm under pressure and will show a sense of responsibility in everything you’re asked to take on.You’ll be assertive but approachable and diplomatic, especially when faced with conflict-resolution and problem-solving situations, and in order to drive the businnes forword or obtain results.

Finally, you are a decent human being. That’s kind of important to all of us here at MSPS Group.

The company offers a competitive remuneration package and great opportunities for professional development.

Candidates are kindly asked to forward their CV to: hr@msps.net (ref. code ROD)

Copywriter & responsabil social media

12829248_769687859797413_4562252653318031870_o

Account Executive

Ce cautam?

Cel putin un an de experienta in domeniu

Sa fie foarte responsabil in ceea ce priveste deadline-urile

Sa inteleaga si sa organizeze fluxul proiectelor agentiei

Sa pastreze buna comunicare cu superiorul direct

Abilitatea de a planifica si prioritiza task-uri

Abilitati foarte bune de comunicare

Sa fie un “om de echipa”

Ce oferim?

Un mediu de lucru in care oamenii din jurul tau vor sa faca proiecte din ce in ce mai bune.

O echipa in care ne distram si muncim in acelasi timp.

E poate cea mai frumoasa echipa in care vei lucra vreodata 🙂

Aplica aici

Junior Digital Marketing Specialist

Cauti o oportunitate de a lucra pentru o companie in crestere, alaturi de o echipa de tineri talentati? Ai gasit-o! iAgency cauta un specialist/a in digital marketing pentru a se alatura echipei de noastre.

Nu esti familiarizat/a cu termenul?

Iti dam cateva hinturi: te pricepi la marketing? Te pricepi la publicitate in general? Iti place sa scrii si te exprimi corect atat in scris cat si in vorbire? Esti o persoana creativa?

Care vor fi responsabilitatile tale:

Punerea in aplicare a strategiei de marketing, atingerea obiectivelor stabilite, mai exact:

 

– SEO – de la magazine online pana la portaluri, pe toate trebuie sa le ajutam sa fie gasite de utilizatorii de internet, cat mai usor, in Google

– Copywriting – crearea de articole pentru blog, comunicate de presa, advertoriale, texte pentru produse in romana si engleza, practic orice tine de content writing

– Email marketing – Realizarea de continut si gestionarea campaniilor de email marketing

Abilitati necesare:

– abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa

– atentie la detalii

– aptitudini organizatorice puternice si capacitatea de a executa mai multe sarcini, in acelasi timp

– capacitatea de a lucra in echipa

– motivat, increzator si atitudine pozitiva

– Background din urmatoarele domenii: Marketing, Publicitate, Jurnalism

Cerinte facultative, un plus pentru a te alege pe tine:

– experienta de minim 1 an in marketing digital

– experienta in grafica digitala, cunoscator al programelor Adobe CS, Adobe Photoshop, Corel Draw

– SEO – experienta in optimizarea site-urile pentru motoarele de cautare

– experienta in gestionarea conturilor de social media si utilizarea de tool-uri pentru social media

– experienta in gestionarea si intelegerea unei campanii de email marketing

– experienta in gestionarea conturilor PPC, Google Adwords, Facebook Adds

Daca simti ca ai potentialul de a indeplini aceste sarcini, ne-ar placea sa facem cunostinta. Ne poti trimite CV-ul pe adresa de email ramona@iagency.ro

Senior Copywriter sau Senior Art Director

Daca ai minim 3 ani de experienta in agentie, atunci vrem sa ne cunoastem si sa povestim mai multe.

Garantam echipa cu umor si idei smart, cu care vei vrea sa accepti provocari.

Asteptam CV + portofoliu pe adresa de mail office@tribalworldwide.ro

PR

Asociatia de Terapie Comportamentală Aplicată din Bucuresti, specializata in recuperarea copiilor cu autism, recruteaza PR/Fundraiser care se se ocupe de promovarea imaginii asociatiei si de strangere de fonduri in beneficiul copiilor.

Ce conditii trebuie sa indeplinesti?

– Sa fii absolvent al unei forme de invatamant superior (preferabil: comunicare, jurnalism, marketing, stiinte umaniste sau alte domenii relevante)

– Sa ai experienta in domenii precum: fundraising, vanzari, relatii publice, comunicare, marketing, publicitate, coordonare evenimente.

Asteptam CV-urile voastre si o scurta scrisoare de intentie la adresele de e-mail: anca.dumitrescu@atca.ro sau contact@atca.ro

Termen limita: 15 martie 2016

Junior SEO Specialist

SEO Cupcake isi mareste echipa!

Cautam un Junior SEO Specialist pentru departamentul de SEO al agentiei de marketing online SEO Cupcake. Ne dorim ca noul nostru coleg sa aiba ambitia de a cunoaste cat mai bine strategiile SEO, sa fie serios si motivat, sa fie capabil sa scrie fara greseli gramaticale si sa aiba cunostinte minime despre platforma WordPress. Nu e necesar sa aiba experienta in domeniul SEO, ci doar un bagaj de cunostinte de marketing online si foarte multa determinare de a invata intr-un timp cat mai scurt cat mai multe.

Salariu net: 1300 RON, pentru primele luni, urmand ca acesta sa creasca in functie de eficienta sa. Trimite CV-ul la adresa thenextcupcake@seocupcake.ro!

Social Media Specialist

Cerinte:
– Studii medii/ superioare (în cazul studiilor medii, cel puţin 2 ani experienţă);
– administrarea strategiilor si a campaniilor de social media;
– responsabil cu reputatia companiei online;
– limba romana ireprosabil;
– limba engleza nivel avansat;
– experienta dovedita in redactarea si publicarea pe facebook, twitter, wordpress etc;
– experienta si pasiune pentru bitcoin reprezinta un avantaj semnificativ.

Oferta:
– posibilitatea de a fi parte dintr-un domeniu revolutionar si de a avansa profesional in cadrul unei companii de succes;
– contract de munca pe perioada nedeterminata;
– remuneratie corelata cu pregatirea, experienta si rezultatele dovedite;
– mediu de lucru placut si dinamic.

Toate CV-urile vor fi tratate in conditii de confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru interviu.

Aplica aici

PR part-time

Daca este cineva interesat de un job part-time (3-4 ore) in PR, de acasa si indeplineste urmatoarele cerinte:

1. licentiat in/student la Comunicare si Relatii Publice sau cu experienta in domeniu
2. cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
3. persoana foarte organizata si capabila sa lucreze cu deadline-uri

Poate trimite un CV la adresa office.besci@gmail.com cu titlul emailului Aplicatie job PR pana pe 14 martie.

Online Sales&Marketing Specialist

Ce cautam?
– Minum 3 ani experienta in vanzari online (e-commerce);
– Absolvent studii superioare;
– Limba engleza – nivel avansat;
– Excelente abilitati de comunicare;
– Orientare spre client si spre rezultate.

Responsabilitati:
– Participa la crearea strategiei de vanzari pentru site-urile, serviciile si produsele din portofoliul companiei;
– Stabileste si mentine relatii cu clientii de publicitate;
– Defineste, gestioneaza si extinde actualul portofoliu de clienti;
– Stabileste si coordoneaza campanii de vanzare a produselor companiei;
– Participa la definirea campaniilor de vanzare a produselor companiei;
– Consiliaza clientii cu privire la produsele companiei;
– Creeaza si dezvolta relatii cu clientii, identifica metode de fidelizare a acestora;
– Atinge obiectivele de vanzare servicii de publicitate si produsele companiei;
– Intocmeste diverse rapoarte, la solicitarea managerului ierarhic superior;
– Realizeaza prezentari pentru clienti.

In cazul in care sunteti interesati, va asteptam CV-ul pe adresa de e-mail jobs@softwin.ro.

Social Media Manager

Te poți alătura echipei TUDOR Communication dacă ești o persoană creativă, pasionată, meticuloasă, cu spirit de echipă, organizată și muncitoare, cu o atitudine pozitivă și orientare spre soluții.
Criterii obligatorii:
– Ai o experiență de minimum 2 ani în domeniu
– Scrii foarte bine
– Stăpânești foarte bine limba engleză (scris și vorbit)

Candidatul ideal:
– Înțelege nevoile specifice ale clientului și știe să construiască mesaje relevante
– Știe să creeze și să gestioneze comunități
– Știe să identifice influenceri relevanți
– Știe să măsoare rezultatele și rata de conversie a activității în online
– Are abilități de project management
– Știe să lucreze în Photoshop

Trimite-ne CV-ul tău pe adresa mihaela@tudor-communication.ro, cu textul ”Candidat Social Media Manager”, până pe 11 martie.

Junior Sales & Marketing Specialist!

Daca locuiesti in Bucuresti, esti la curent cu cele mai noi strategii de marketing, esti o persoana dezinvolta si comunicativa, ai bune abilitati de vanzare, negociere, persuasiune si ai o usurinta in a dezvolta relatii interpersonale, atunci esti ceea ce cautam! Nu punem accent pe experienta, dar implicarea este obligatorie!

Ce vei face? Vei gandi strategii de marketing, vei identifica si contacta noi clienti in baza strategiei stabilite, vei merge la intalniri cu clientii, vei stabili parteneriate si vei participa la evenimente in calitate de reprezentant al agentiei.

Beneficii: comisioane substantiale, program flexibil de 6h/zi, laptop si telefon pentru desfasurarea activitatilor. In plus te vei dezvolta personal si profesional alaturi de o echipa tanara si creativa! smile emoticon

Asteptam CV-ul tau pana pe 31 martie 2016 pe adresa de e-mail cariera@improvemedia.ro

Cum mai găsesc joburi fac update aici. Dacă aveți, stiți unde să mă găsiți. Și dacă nu vă căutați, un share la acest articol poate să vă ajute prietenii aflați în căutare icon smile Joburi in Social Media (15) Mulțumesc!

1 Comment

  1. Pamfile Lucian

    Sunt foarte faine şi super utile recomandările! Îţi urmăresc în fiecare lună postările de acest gen. Am chiar o propunere, pentru următoarele cu joburi în Social Media: există de puţin timp o platformă doar cu joburi în digital şi cred că poate reprezenta şi ea, de asemenea, o sursă bună cu astfel de joburi. Este http://www.digitaljob.ro. Ce zici? 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.