Pentru că articolele din această categorie au fost bine primite, iată că revin cu încă unul la început de an. Vă doresc să vă ajute și să vă găsiți locul de muncă potrivit.
Junior Media Planner
Sitting within the local channel teams, Media Planning is responsible for strategically and operationally planning, co-ordinating and evaluating all on-air promotional activity on a channel. The Junior Media Planner will work to implement the strategy given their Media Planning Manager. The Junior Media Planner is the main point of contact for the London BSO presentation schedulers and is required to regularly review the TX schedule for editorial and strategic fit prior to transmission.
Details here
Consultant Comunicare
Daca te-ai gândit vreodată cum ar arăta numele tău pe o carte de vizită care deschide drumul spre schimbarea în bine, alături de colegi respectați de clienți și de industrie, acest anunț îți poate schimba viața și ție.
Căutăm un consultant în comunicare, iar pentru început, condițiile ca CV-ul să-ți fie selectat pentru lista scurtă sunt următoarele
Minim 3 ani de experiență într-o agenție de comunicare (PR, advertising, digital sau BTL)
Experiență în managementul unor proiecte cu cel puțin 2 componente de comunicare – digital, mobile, social media, media relations, advertising, BTL, media, producție
Cel puțin 3 clienți care pot confirma abilitățile pe care le descrii în CV
Așteptăm CV-ul tău la adresa office@rogalski.ro până pe 5 februarie 2015.
Junior si Senior Public Advisor
Suntem în căutarea a 2 public advisori: un junior (cu experiență de minim 1 an în domeniul relațiilor publice) şi un senior (cu experienţă între 3-5 ani).
Experiența de agenție este dezirabilă, dar nu obligatorie, echipa noastră putând fi completată și de către profesioniști independenți care au coordonat campanii de PR pentru minimum trei clienți în ultimul an, jurnaliști sau bloggeri atrași de lumea fascinantă a PR-ului.
Ce îți trebuie pentru a fi un bun public advisor?
Abilități excelente de scriere, bune conexiuni cu jurnaliștii și bloggerii, o bună cunoaștere a mecanismelor din social media, capacitate de auto-organizare în sarcinile de zi cu zi, capacitate de a face față presiunii deadline-urilor și perioadelor stresante, structură logică a gândirii și discursului, cunoasterea limbii engleze la nivel avansat, să trăiești pentru a învăța, să ai simț practic, să fii de gașcă.
Ce trebuie să faci pentru a intra în echipa public advisor-ilor?
Să ne impresionezi cu CV-ul tău, trimis la adresa office@publicadvisors.ro (ATENȚIE! subiectul emailului trebuie sa conțină următoarele cuvinte „Aplicație PR Rom – numele şi prenumele tău [SENIOR / JUNIOR]”).
Să ne spui în maxim 160 caractere de ce eşti colegul ideal pentru noi.
Să ne răspunzi top of mind (in 2-3 cuvinte) la următoarele întrebări:
- Cel mai interesant jurnalist din România?
- Ce social network te reprezintă?
- Atunci când ești online, care e sursa ta preferată de informație?
- Care e activitatea de PR care te reprezintă?
- Care este cartea care te-a marcat?
- Care este revista preferată?
- Ce personaj dintr-un serial crezi că te reprezintă?
- Unde în București îți bei cafeaua/ceaiul?
- Care este plăcerea ta vinovată?
Deadline: 12 februarie 2016 ora 8:00
Junior Social Media Manager
The Junior Social Media Manager is part of the Costumer Communication, PR and Social team, within Avira’s Online Business department. You will contribute to social media channels such as Facebook, Twitter, Pinterest, Google+, YouTube, Avira’s company blog, building awareness for Avira in the market, increasing our engagement scores and active fan base.
Details here
Internship in Social Media
Căutăm un spirit expresiv, care își dorește să învețe mult și repede. Ceea ce vrem să vedem este o expresivitate flexibilă și un raționament deschis. Ceea ce oferim este experiența noastră într-un internship de 3 luni, plătit, cu scopul angajării.
Mai multe detalii despre ce presupune acest internship, găsiți în aplicație.
Vă așteptăm cu multă curiozitate înscrierile până pe 7 februarie!
Online Marketing Specialist
What you will do:
Analyze the web pages from SEO perspective and make recommendations;
Generate SEO content;
Create and optimize PPC campaigns;
On-page and Off-page optimization;
Develop sustainable and specific SEO & SEM strategies;
Analyze the results obtained and elaborate periodical reports for the clients.
Details here
Digital Account Manager
Cautam Digital Account Manager bun vorbitor de limba engleza.
Daca ai minim 3 ani experienta pe o pozitie similara si talent la initiat si crescut relatia cu clientii, asteptam CV-ul tau.
Aplica aici
Marketing & PR Director
Key Account Manager
We are currently looking for Key Account Manager’s for our Bucharest offices in Romania.
The Key Account Manager’s overall objective is to develop and implement the sales strategy per customer in alignment with RB’s strategic objectives (NR, COP, Gross Margin, NWC), and to manage the customer relationship on an ongoing basis.
Details here
Digital Account Manager
Cautam Digital Account Manager bun vorbitor de limba engleza.
Daca ai minim 3 ani experienta pe o pozitie similara si talent la initiat si crescut relatia cu clientii, asteptam CV-ul tau.
Aplica aici
PR Assistant
Student/absolvent Comunicare/Jurnalism. Limba engleza fluent scris/vorbit- (CAE/CPE reprezinta un avantaj). Voce placuta pentru convorbirile telefonice. Cunostinte consistente in a folosi Office (Outlook, Word, Excel, PPT). Cunostinte de utilizare a retelelor sociale. Usurinta/corectitudine/eleganta in redactarea textelor scrise. Atitudine pozitiva si etica
Detalii aici
Coordonator relatii publice si marketing
Vrei sa faci din fiecare zi la job una excelenta. Iti place sa imparti si sa primesti optimism. Lucrezi cu perseverenta, dedicare, seriozitate. Deschizi cu interes mail-urile de la LinkedIn ce au ca titlu „Companiile A, B, C, cauta candidati ca dvs”. Esti in cautarea unei oportunitati de dezvoltare. Esti proactiv(a). Ai multa ambitie, iti plac provocarile si ti-ai dori un job dinamic, prin care sa-ti testezi creativitatea, care sa-ti ofere autonomie, unde ideile tale sa fie ascultate si sa aiba impact. Ai atentie la detalii, si nai trece peste virgule in plus sau greseli gramaticale, decat daca au fost puse intentionat. Crezi in ideea de comunitate. Iti plac oamenii si ajuti cu placere. Iti place sa scrii. Iti place sa fii citit(a). You care, share, dare. Seara, te uiti la filme in engleza fara sa ai nevoie de subtitrare. Dai join evenimentelor si ti-ar placea ca si tu sa le organizezi candva.
Esti om de Marketing si PR, cu experienta de peste 2 ani, administrezi cu mare pricepere canale social media si site-uri (sau esti dispus(a) sa inveti cum se face). Ai vrea niste colegi de birou prietenosi, dispusi oricand sa ajute, cu care sa imparti idei si croissante de calitate. Ai raspuns da la cel putin 90 la % dintre afirmatii? Apasa new email, atasaza CV-ul tau si da-i send catre dana.cavaleru@hr-club.ro pana pe 5 februarie.
Community Manager
Outbox cauta un Community Manager. Detalii direct la ei pe Facebook.
Content Writer
Iubesti cuvintele, storytelling-ul si ai o curiozitate insatiabila despre mecanismele ascunse ale continutului valoros si util care converteste in online? Ar trebui sa ne cunoastem. Vrem sa ne marim departamentul de Content Marketing si Native Advertising cu un content writer cu experienta, pregatit de un ghostwriting plin de aventuri pe unele dintre cele mai populare publicatii online.
Cerinte:
- diploma in jurnalism/ comunicare/ advertising sau experienta in presa;
- experienta in producerea de continut online si continut specific retelelor sociale;
- simt ascutit al calitatii; continutul produs va fi cel mai bun din categoria lui;
- atentie la detalii, drafturi scrise si editate cu responsabilitate;
- creativitate in gasirea si abordarea subiectelor;
- publisher mindset: capacitatea de a te plia pe profilul mai multor publicatii si de a crea continut care sa satisfaca nevoile publicului lor specific;
- gandire analitica, actiuni bazate pe evaluarea rezultatelor; optimizarea conversiei;
- productivitate; suntem o agentie care se dezvolta in permanenta pentru ca task-urile sunt rezolvate rapid si eficient – ne dorim asta si de la tine;
- fire proactiva, usurinta in a pune intrebarile potrivite la momentul potrivit;
- o relatie buna cu deadline-urile si respectarea unui calendar editorial;
- fluenta in limba engleza.
Asteptam CV – urile voastre insoțite de minim 5 exemple de materiale scrise la adresa ioana.vacarasu@seomonitor.ro.
Account Manager
Căutam un Account Manager cu experiență de minim 2 ani într-o agenție de publicitate. Datorită specificului proiectului pe care urmează să-l coordoneze viitorul Account Manager, constituie un avantaj experiența într-o agenție digitală și/sau o agenție de branding.
Daca ești interesat/interesată, trimite-ne un mesaj cu CV-ul AICI și datele tale de contact.
Social Media Manager
Recrutam in echipa noastra un social media manager cu talent la scris si inspiratie la vizualuri, know how de raportari complexe si un antrenament serios in descoperit tot ce misca bine pe retele de socializare.
Ce asteptam de la tine:
– sa ai cel putin doi ani de experienta in gestionarea unor comunitati online
– sa te descurci bine cu instrumente de SEO, Analytics, Facebook Ads
– sa ai cunostinte despre digital marketing si abilitati de project management
Ce trebuie sa faci:
– aplica aici cu un portofoliu si un CV cu realizarile tale de pana acum
– argumenteaza-ne in maximum 500 de caractere care crezi ca este rolul social media in viata unui brand.
Aplica aici
Account executive
Candidatul ideal
Persoana serioasa, descurcareata, organizata si sociabila care doreste sa invete si sa evolueze profesional.
Descrierea jobului
– Va tine legatura cu clientii agentiei pentru diferite campanii de promovare. (aprobare de materiale, follow-up, idei, solutii);
– Va intocmi rapoarte pentru clientii agentiei;
– Va participa la diverse evenimente si intalniri cu clientii;
– Va lucra alaturi de un project manager pentru proiecte punctuale (traininguri, mystery shopping etc);
– Va intocmi baze de date.
*Abilitatea de a scrie texte reprezinta un avantaj suplimentar.
Mail la office@brandixit.ro
Marketing Coordinator
Pentru ca avem din ce in ce mai multe proiecte, am deschis o noua pozitie de Marketing Coordinator. Vino in echipa noastra daca esti pasionat de marketing si ai idei inovatoare prin care putem promova proiectele marca Inspire, iar noi iti punem la dispozitie toate resursele pentru a le implementa!
Care vor fi atributiile tale?
Vei promova proiectele agentiei;
Vei elabora strategii pentru campanii de marketing de impact si te vei asigura de implementarea acestora;
Vei monitoriza permanent piata si concurenta in vederea actualizarii si/sau modificarii strategiilor de marketing ale companiei;
Vei mentine o vizibilitate ridicata a brandului prin diverse evenimente;
Vei realiza materiale publicitare (texte de promovare, newsletter, bannere etc.);
Vei coordona modul in care sunt realizate si promovate site-ul companiei si site-urile proiectelor pe care le desfasuram.
Detalii aici
Digital Project Manager
Cautam un geek nou. Un geek care sa nu fie programator, dar caruia sa-i placa sa lucreze cu programatorii. Un geek care sa nu fie designer, dar care sa aiba un ochi format pentru a recunoaste un design de calitate. Un geek care sa fie pasionat de aplicatiile de tot felul si sa-l entuziasmeze ideea de a dezvolta unele noi.
Astfel, daca ai experienta (minim 2 ani) in implementarea de proiecte digitale (platforme web, site-uri, landing page-uri, aplicatii mobile etc.), lucrul in echipa cu programatori si designeri si esti pasionat de lumea digitala, trimite-ne un mesaj AICI cu datele tale de contact si CV-ul tau
Communication Specialist
The Orange Brand & Communication Team is looking for a talented Communication Specialist who is passionate about advertising and wants to make meaningful contributions to the Orange advertising campaigns you enjoy the team work but aren’t afraid to manage challenging projects independently either-or welcomed in an environment where it you can develop, evolve and learn new skills and information.
Here’s what you’ll have to do: plan, develop and administer mass-market advertising campaigns.
Details here
Copywriter
– Jobul implica redactarea de continut (postari pe blog, comunicate de presa, tutoriale, descrieri produse etc.) pentru site-uri din Romania.
– Materialele se vor redacta in baza unui brief oferit de client sau stabilit impreuna cu acesta de catre candidat.
– Temele pot fi propuse de client sau sugerate de copywriter, in baza unei analize a domeniului de activitate.
– Publicare materiale in resursele puse la dispozitie de Agentie (ziare, bloguri, etc.) si raportare activitate catre client.
Detalii aici
Specialist PR
Se cauta un specialist PR pentru conceperea, promovarea, stabilirea de parteneriate, sponsorizări, publicitate și organizarea de evenimente, cu trei ani experiență în domeniu.
Evenimentele publicației noastre se înscriu în tematica asumată (dar nu exclusivă) „art, culture and wealth management” și se adresează unui public de tip high end customer, consumator de branduri premium și interesat de activități culturale.
Sunt binevenite pasiunea pentru oricare dintre subiectele abordate în ediția tipărită și pe websiteul revistei – artă, arhitectură, călătorii, design, gastronomie, investiții, modă, muzică, leadership, vinuri și altele – și conexiunile în oricare din aceste domenii.
Oferim o poziție full time, într-o echipă simpatică și un sediu din zona Dorobanți, cu un program care presupune îmbinarea activităților de birou cu întâlniri frecvente cu oameni interesanți din diferite domenii de activitate.
Cei interesați sunt invitați să trimită un CV și o scrisoare de motivație (în română sau în engleză) la adresa bm@theartofliving.info până pe data de 15 ianuarie 2016.
PR
Suntem in cautare de PR pentru o casa de discuri, nou infiintata.
Despre noi:
– Suntem tineri, avem idei marete si ne dorim ca toate sa fie puse in practica.
Fiecare din noi are un vis, sunt sigur.
Tot ce facem , facem din pasiune si din placere.
Ne marim echipa, asa ca vrem pe cineva capabil sa promoveze piese si artisti in mediul online, media, etc. cum poate si stie mai bine, prin orice mijloace posibile.
Cautam o persoana cu initiativa, idei fresh, un minim de experienta ( sa ai habar cu ce se mananca), carismatica, prietenoasa si nu in ultimul rand ”om”. Ca multi au uitat sa fie oameni, majoritatea sunt roboti.
-Programul: Tu iti faci programul ( esti propriul tau sef )
-Salariul: In functie de rezultatele obtinute (pentru ca daca iti faci treaba vin si bani, chiar foarte multi)
-Poti lucra si de acasa, poti lucra si de afara :))) (nu-mi pasa, doar sa iti faci treaba si nu o sa te deranjez. Oricum nu ma bag in treaba ta, doar daca vin cu o idee ”blanau”.etc)
Fara caterinca: Avem nevoie de oameni tari ”pe promovare” si oameni cu capul pe umeri, prietenosi, calzi(ca afara e frig) :)), de treaba.
Multumesc mult. Puteti trimite C.V -ul Dvs. la adresa de e-mail: stefanescu.mihaisebastian@yahoo.com
Social Media Manager
Vei juca rolul creatorului de continut, dar si al curatorului (cos play-ul nu este necesar).
Ce vei avea de facut
Sa concepi si sa scrii continut pentru mai multe pagini de Facebook, facand echipa cu un Art Director
Management de conversatii pe comunitatile brandurilor din portofoliu
Sa participi activ cu idei si concept de activari sau campanii pentru brandurile pentru care scrii
Sa intelegi personalitatea brandurilor pentru care vei lucra
Sa intelegi si sa urmaresti obiectivele stabilite pentru paginile de brand pe care vei lucra
Setarea campaniilor de media: Facebook Ads
Sa fii la curent cu principalele subiecte de discutii din online – de la ultimul „rant” al lui Donald Trump la ultimul top Buzz Feed
Ce ar trebui sa ai deja
Gramatica perfecta si vocabular bogat, dar totusi natural
Minim 2 ani de experienta intr-o pozitie similara
Experienta in crearea de continut si/sau campanii pentru Facebook
Un nivel avansat de intelegere a modului in care este consumata si distribuita informatia online, nu doar in Facebook
Experienta sau proiecte derulate pe oricare alte canale social media (Instagram, YouTube) sunt un bonus
Abilitatea de a-ti prezenta propriile idei si propuneri nu doar in fata colegilor, dar si a clientilor
Un nivel avansat de limba engleza, atat vorbit cat si in scris
Aplica aici
Senior Account Executive
Wanted for our NINJA Client Service Clan!
NÍNJA s. m., adj. 1. (luptător) bine antrenat, cu costum special. 2. (persoană) aparținând unor grupări secrete, în CENTRADE, care luptă ca mercenar, în scopuri idealiste.
Daca ai perfectionat arta NINJA cel putin 2 ani, asteptam CV-ul tau pe hr@centrade.ro
Administrator de Site
Pentru ca tot crestem mari si frumosi, suntem acum in cautarea unui coleg sau o colega care sa intregeasca echipa noastra. Avem nevoie de un Administrator de Site, nu neaparat cu experienta, pentru ca vom avea grija sa il trainuim.
Ce trebuie sa faci?
- Operare in programul de gestiune (emitere facturi, chitante avize catre client);
- Creare conturi de client si plasare comenzi;
- Adaugare produse pe site, descrieri, imagini;
- Monitorizare si procesare comenzi (online, telefonic, pe mail);
- Pregatire colete si livrare prin curier;
- Administrarea conturilor de social media (Facebook, Google+, Instagram, Twitter);
Ce iti oferim?
- Posibilitate de promovare rapida;
- Mediu de lucru placut/profesionist;
- Contract de munca full time;
- Discount atractiv pentru produsele comercializate pe site.
Daca te-am convis, trimite-ne un email pe adresa ana.pasol@zenda.ro si te vom contacta pentru a stabili un interviu.
Account
SEO cupcake te provoaca! Daca te adaptezi usor si vrei sa ai un job pe care sa-l iubesti, vino sa inveti sa fii cel mai bun Account! Organizam un internship (platit) de Junior SEO Account, la finalul caruia poti castiga chiar acest job! Trimite-ne CV-ul tau pe office@seocupcake.ro pana pe 15 ianuarie 2016.
Specialist Marketing
Descrierea jobului:
– Defineste si propune produsele ce vor aparea in cataloage tinand cont de indicatorii comerciali (sezonalitate, cifra de afacere etc.);
– Urmareste, corecteaza si valideaza informatiile cuprinse in paginile cataloagelor;
– Asigura si mentine contactul cu agentiile de publicitate si distributie pentru materialele de comunicare interna sau externa;
– Gestioneaza baza de date aferenta cataloagelor, contribuie la redactarea descrierilor tehnice ale produselor din cataloage;
– Analizeaza si evalueaza rezultatele cataloagelor si ale campaniilor publicitare.
Candidatul ideal trebuie sa aiba:
– Experienta profesionala de minim 2-3 ani in domeniul marketingului in cadrul unei companii de retail (multinationala – de preferat);
– Cunostinte in domeniul marketingului (analiza, cercetare, cataloage, baza de date);
– Bune abilitati de comunicare si relationare;
– Capacitate de analiza si sinteza;
– Abilitati organizatorice si de planificare;
– Adaptabilitate, initiativa si receptivitate la noi informatii;
– Nivel bun de operare PC (Microsoft Office: Excel, Word, Power Point);
– Cunostinte de limba engleza la un nivel avansat(conversational si scris), limba franceza reprezinta un plus;
– Studii superioare absolvite (diploma de licenta) in domeniul Marketingului – de preferat.
Aplici aici
Cum mai gasesc joburi fac update aici. Daca aveti, stiti unde sa ma gasiti. Si daca nu va cautati, un share la acest articol poate sa va ajute prietenii aflati in cautare Multumesc!
Dacă ai putea să îi și ajuți pe cei care par potriviți să capete aceste job-uri ce bine ar fi!
Cred ca este imposibil. Am cerut CV-uri la un moment dat si pe cele mai bune le-am recomandat. Mai departe e treaba lor, nu?
Minunat articol Sabina. Eu lucrez deja ca Junior Media Planner si incurajez pe oricine in genul acesta de cariera chiar si celelalte job-uri sunt perfecte pt cineva care isi doreste sa evolueze sau sa se perfectioneze in acel domeniu.
Anunt nou: http://cariere.kaufland.ro/content/kaufland_arbeitgeber/ro/home/Oportunitati-de-angajare/specialist_online_bucuresti.html