fbpx

Pentru ca articolele din aceasta categorie au fost bine primite, iata ca revin cu inca unul in mijloc de vara cand deja multi prieteni m-au certat ca nu l-am publicat mai devreme 🙂 Va doresc sa va ajute si sa va gasiti locul de munca potrivit.

social-media-logic1

Marketing & PR entry level

Suntem așadar acum în căutarea unui coleg în departamentul Marketing & PR. Este un job entry level, care cere puţină experienţă, mult entuziasm şi dorinţa de a învaţa şi mai ales de a aplica. La Evensys se munceşte mult şi responsabilităţile sunt mari. Ritmul este alert, dezvoltăm mai multe evenimente în acelaşi timp, avem perioade foarte aglomerate, dar şi momente mai relaxate.

Candidatul ideal este student în ani finali (facultate sau Master) sau proaspăt absolvent. Cei mai mulţi noi colegi au venit din zona comunicării şi au avut o minimă experienţă în organizarea de evenimente, în agenţii de PR sau asociaţii studenţeşti.

Aplica si detalii la Manafu

Marketing Communication Manager

Are you passionate about marketing and communication? If you are seeking a challenging and engaging position, if you want to build a broad range of skill sets and become a multidisciplinary professional then bring your desire to achieve and your dedication to solve problems and look no further.

As our Marketing Communications Manager you will be responsible for managing the development and implementation of integrated marketing communications programs targeting key industry segments to support the selling efforts across the entire Honeywell Scanning and Mobility (HSM) portfolio of products.

So, what will you actually be doing? Share your passion by managing and coordinating the Global Tracking Marcom needs, developing and driving the execution of the global marketing communication plan (including events, campaign, NPI deliverables) and strategies to support sales plan, helping create defendable solution oriented value propositions and clear messaging to drive greater adoption of Global Tracking offerings across core vertical markets, developing and supporting the execution of core communication materials needed to support and enable sales success, new product introductions and thought leadership, planning and executing annual partner communications and quarterly newsletters, fostering a two-way feedback communications mechanism to maintain and expand understanding of sales challenges and market drivers

Detalii aici

Coordonator de comunicare si PR

Echipa Salvati Copiii lucreaza pentru imbunatatirea vietii copiilor, pentru aparararea si promovarea drepturilor acestora, asigurandu-se ca fiecare copil este protejat de orice forma de violenta, abuz sau exploatare.

Cautam un profesionist energic, entuziast si cu experienta, care sa se alature echipei noastre in calitate de coordonator de comunicare si PR.

Responsabilitati

Coordonarea comunicarii, astfel incat aceasta sa se faca in timp real si eficace. Coordonatorul de comunicare va sustine munca directorului de programe si a directorului de strangere de fonduri prin activitati de advocacy in sprijinul campaniilor Salvati Copiii si de comunicare in vederea maximizarii eficacitatii initiativelor de strangere de fonduri ale organizatiei.

Coordonarea colaborarii cu agentiile specializate in comunicare.

Gestionarea relatiilor cu presa, organizarea de conferinte de presa pe temele relevante pentru organizatie, comunicarea permanenta cu institutiile mass-media relevante pentru Salvati Copiii Romania;

Gestionarea relatiilor de comunicare cu filialele Salvati Copiii si cu Save the Children International.

Candidatul ideal – competente si experienta

Foarte bune abilitati de analiza si sinteza;

5 ani experienta minima in domeniul comunicarii

O buna cunoastere a mass-media din Romania;

Succes dovedit in managementul brandurilor si campaniilor;

O foarte buna utilizare a mijloacelor moderne de comunicare;

Experienta in munca cu factorii de decizie in media, institutii din domeniu, s.a.;

Foarte bune abilitati de redactare de materiale specifice;

Abilitate demonstrata de gestionare a costurilor si, totodata, de crestere a performantei;

Capacitatea de a reprezenta organizatia in medii dintre cele mai diverse;

Capacitatea de a comunica eficace, atat oral cat si in scris;

O foarte buna stapanire a limbii romane, scris si verbal si o buna comunicare in limba engleza.

Va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra, insotit de scrisoarea de intentie si portofoliu de proiecte de comunicare, la email rosc@salvaticopiii.ro sau fax 021 312 44 86 pana la data de 10 iulie 2015.

Digital Conversion Coordinator

ikea

Aplica aici

Digital Marketing Assistant

Propose and implement digital marketing campaigns tailored to different target groups ( e.g. insured persons, clients, potential clients, partners, medical providers);

Identify and implement creative ways to lead end users (insured persons) to utilize Company’s applications (Online/ Mobile Appointments applications, My account, etc.);

Propose digital marketing methods that are innovative and always anticipate the intent of Company’s customers and search engines;

Opening and maintaining social networking channels;

Promote and ensure graphical design of social media platforms and apps, develop digital promo materials;

Manage content, ensure graphical design and efficiently promote Company’s social media platforms and apps;

Ensure adequate integration of platforms (social media, app, web, blog);

Perform daily maintenance of company website, sub-sites, social media sites, cross-media message transportation;

Interface with internal customers and suppliers (internal or external), work closely with the internal clients on digital marketing projects;

Relationship management to customer requests;

Successfully manage cross-media message transportation with tangible results online;

Seeking out new opportunities for online marketing campaigns;

Provide reporting on social media initiatives and ensure regular social media monitoring;

Keeps up-to-date with advances in web technology and all about social networking and viral marketing campaigns.

Aplica aici

Asistent Marketing Online in Iasi

Cerinte:

-Cunostinte despre Marketingul Online: Social Media, Affiliate marketing, E-mail marketing, Facebook Ads, Google Search, Bloguri, Mobile Adv;

– experienta in marketing minim 2-3 ani in domeniul online inclusiv Facebook Ads, Google Adwords si Google Analytics;

– Capacitate de analiza si de studiu comportamental;

– Initiativa, creativitate si dinamism, atitudine pozitiva si deschisa spre rezolvarea problemelor; dorinta permanenta de autodepasire si de a ramâne conectat la noutatile din domeniul marketingului online;

-Experienta in optimizarea, actualizarea, mentenanta si dezvoltarea site-urilor;
- experienta de analiza, sinteza si redactare concisa a textelor publicitare in domeniul online si nu numai;

-Cunoasterea a pachetului MS Office, editare grafica;

-Cunostinte limba engleza (scris si vorbit);

– Abilitatea de a lucra atât individual cât si în echipa.

-Capacitate foarte buna de analiza, concentrare pe cifre si pe masurarea succesului campaniilor sau a actiunilor initiate;

Detalii aici

Echipa de online in Oradea

Cautam echipa: Art, Copy, Web Developer, Social Media editor, Client Service si Assistant Manager

Aplicațiile pe: vreau.si.pot@bizmart.ro!

Social Media Executive

Our ideal candidate knows that Social Media does not only mean Facebook, is active on 3 or more social networks and has held a similar position for at least a year.

If you are that person, send us an email with your CV or anything else you consider relevant because we would like to meet you. office@oxygenpr.ro

PR Assistant

inTech Dynamics is looking for a new colleague in the role of PR Assistant to join its digital marketing team!

In this role, you will:

– Check specific information from a given database

– Organize databases according to instructions

– Place phone calls to users/customers to verify information

– Look up information online

– Be part of an amazing, young dynamic team that will open up new career opportunities!

If you have very good command of English, you are available for working in the afternoon and you are always armed with a “can do” attitude, we are looking forward to welcome you in our team!

We offer a great learning-based work environment, excellent benefits and growth opportunities!

Applications can be sent at ioana.pribac@intechdynamics.com

Om (fericit) de Marketing si PR

Ne dorim ca omul cu care colaboram sa fie:

* cu experienta in domeniul mkt si PR de minim 3 ani

* pasionat de ceea ce face

* un fan al dezvoltarii personale

* o persoana vesela si pozitiva

* un om implicat in ONG-uri (ca experienta de munca sau voluntariat)

Noi suntem o echipa unita, mai mult prieteni decat colegi, cu ambitia de a transforma lumea intr-un loc armonios si primitor in care dezvoltarea personala sa fie cel putin la fel de comuna ca si matematica.

Cel sau cea care va lucra cu noi are de facut urmatoarele:

Pentru Institutul pentru Fericire – promovare online:

* strategie de comunicare in Social Media

* strategie de promovare online a fiecarui curs in parte, in functie de specificul sau

* gestionare FB events – creare, intretinere, ads

* Google Ads

* newsletter

Pentru Institutul pentru Fericire – promovare offline:

* strategie de promovare offline a fiecarui curs in parte, in functie de specificul sau

* prezenta la festivaluri si evenimente de dezvoltare personala

* parteneriate cu comunitati, ceainarii / cafenele, cinematografe, etc.

Pentru Institutul pentru Fericire – PR:

* relatia cu presa, bloggeri, conectori, etc.

* comunicate de presa

* parteneriate si prezenta media

* parteneriate de continut: creare si gestionare

Pentru Motivonti (blogul nostru) – promovare online:

* strategie de SM

* newsletter

Asteptam de la voi, in formate cat mai creative un CV cu poza care sa contina informatii despre rezultatele specifice pe care le-ati avut in trecut. si un articol de 300 de cuvinte in care sa ne povestiti despre o carte (poate fi si literatura)/ curs / experienta de dezvoltare personala care v-a imbogatit.

Informatiile sunt primite pe adresa de email: malina.chirea@ipf.ro pana la data de 6 iulie! Succes!

Marketing & Communication Specialist

– Responsible to achieve internal and external communication materials both offline & online: mails, punctual advertising, marketing campaigns related posts, advertorials;

– Write and correct communication materials: flyers, brochures, internal and external newsletters etc.;

– Assist in ensuring that all lines of business within the Services organization meet the current Coface brand guidelines;

– Ensure strong execution of marketing plans/calendars and major launches;

– Collaborate with other departments (Product Development, Sales etc.) to promote company initiatives and ensure an integrated communications approach;

– Be involved in organizing events: conferences, seminars, receptions, parties and internal events;

– Organize CSR actions, depending on the annual budget;

– Perform various reports/ presentations at the request of the department’s manager or general manager;

– Ensure strong communication within social media channels;

– Keep him/herself updated on changes to all relevant Coface brand guidelines.

Detalii aici

PR & Communication Specialist

joburi

  • 2-3 ani de experienta in aria de comunicare;
  • Studii superioare de profil finalizate (ex. comunicare, publicitate, marketing, relatii publice);
  • Cunostinta avansate de limba engleza si Microsoft Office;
  • Experienta in derularea campaniilor de social media (concept pagini de brand si campanii Facebook Ads, LinkedIn, Twitter etc.);
  • Abilitati excelente de comunicare scrisa (la nivel de copywriting) si verbala in limbile romana si engleza;
  • Experienta relevanta in crearea, implementarea si coordonarea unor strategii de comunicare de succes (ce includ si elemente de tip media, relatii publice, concepte creative, identitate de brand, blogosfera);
  • Experienta in aria de evenimente (workshopuri, conferinte de presa, teambuilding-uri etc.);
  • Cunostinte de operare la nivel de baza /mediu a programelor de grafica Indesign si Photoshop – reprezinta un avantaj in procesul de selectie;
  • Cunostinte utilizare Mail Chimp si Google Adwords – reprezinta un avantaj in procesul de selectie.

Aplica aici

Account Executive

Propaganda Brand New – divizia de branding a agentiei Propaganda, cauta Account Executive cu experienta in agentie de publicitate de cel putin 2 ani, descurcaret, curios, organizat, prietenos, atent la detalii si cu simt estetic.

Daca le bifezi pe toate (experienta este obligatorie), trimite-ne CV-ul pe adresa madalina.o@propaganda.ro

Digital Manager

Golin cauta Digital Manager in echipa The Bridge

Daca ai experienta de 3-4 ani in social media, ai coordonat in ultimii ani campanii de social media si digitale de succes, recunoscute de industrie si, in plus, esti organizat/a, ai talent la scris, esti creativ/a si functionezi bine in echipa, trimite-ti cv-ul si portofoliul care sa demonstreze toate cele de mai sus la amehedintu@golin.com

Un plus il reprezinta experienta in crearea si coordonarea de campanii cu bloggeri si coordonarea cu rezultate foarte bune a paginilor de Facebook pentru clienti cu prezenta activa in social media.

Internship in online in Brasov

Ești din Brașov? Folosești internetul mai mult decât pentru distracție? Citești bloguri, ești atent și la reclame atunci când stai pe Facebook și te întrebi uneori cum sunt făcute ele?

Dacă răspunsul tău este pozitiv la întrebările de mai sus, atunci ești candidatul potrivit pentru noi!

The Pharmacy este locul în care ideile de marketing online prind contur și sunt implementate pentru a aduce rezultate companiilor dintr-o gamă variată de domenii. Suntem o agenție dinamică, cu o echipă tânără și experimentată care e pregătită să îți fie alături în primii tăi pași în marketing online bazat pe performanță.

Detalii aici

PR Communication Specialist

– coordoneaza activitatile de comunicare (PR intern si extern) pentru brand si produsele sale;

– coordoneaza, impreuna cu Communication Managerul, activitatea agentiilor de PR si online, si stabileste prioritatile pentru acestia;

– coordoneaza comunicarea interna;

– coordoneaza aparitia publicatiilor Fares;

– coordoneaza prezenta Fares in diversele emisiuni TV;

– realizeaza bugetul de publicitate in termenii companiei;

– negociaza in numele FARES cu diversi furnizori externi (productie si creatie);

– coordoneaza activitatea tipografiilor sau caselor de productie – pentru productia materialelor de comunicare in termenele agreate.

Aplica aici

Specialist Marketing & PR

-Dezvolta si mentine relatiile de comunicare cu influentatorii locali si internationali la nivel de imagine

-Dezvolta strategia de evenimente si organizarea acestora

-Se ocupa de realizarea continutului si a productiei materialelor suport (prezentari, materiale de promovare)

-Implementeaza planul de comunicarea in social media

-Actualizeaza si dezvolta website-ul companiei, editeaza și asigura difuzarea materialelor tip newsletter pentru clienti activi si potentiali clienti

-Analizeaza si identifica modalitati de optimizare a experienţei online si offline a clientilor Stejarii Pool Club

-Mentine relatia cu presa.

Aplica aici

Online Specialist

Întreținerea și actualizarea site-ului companiei (actualizarea produselor, stocurilor și prețurilor, actualizarea ofertelor);

Identificarea unor noi canale de promovare și vânzare online;

Identificarea noilor oportunități de dezvoltare a companiei/ produselor/promotiilor in mediul online;

Propune, implementează și monitorizează campanii de vânzări online;

Propune, implementează și monitorizează campanii saptamânale de e-mail marketing;

Responsabil pentru creșterea bazei de date (newsletter);

Responsabil pentru creșterea traficului pe site;

Responsabil pentru menținerea și dezvoltarea bazei de date B2B;

Propune si implementează strategii de fidelizare a clienților;

Coordonează proiecte de marketing afiliat;

Propune, implementează și monitorizează campanii de promovare on-line: PPC, Google Ad words, Facebook Ads;

Elaboreaza analize si rapoarte lunare

Cerințe:

– Experiență de minim 2 ani într-un post similar cu responsabilități de online marketing;

– Capacitate de analiză, sinteză și redactare concisa si corecta a informatiilor;

– Cunostinte de SEO si e-commerce;

– Experienta in utilizarea Google Adwords si Google Analytics;

– Creativitate, flexibilitate si originalitate, atentie la detalii si interes pentru calitate;

Vă invităm să trimiteți CV-urile la adresa de mail ciprian.constantin [at] all.ro

Affiliate Marketing Assistant

You will be working for a successful beauty start-up company based in New York and be part of a team of young and creative people. You’ll be working from home on the US timezone (5pm-1am Romanian time).

We’re looking for someone serious, organized and responsible with advanced English (oral & written) skills.

Basic social media and marketing knowledge is a must as well.

Lots of opportunities to learn and grow in the company.

Starting salary is $400/month. Send CV at sara@irresistibleme.com

Social Media Specialist

Esti pasionat(ă) de vedete, social media şi de ştiri? Te interesează bârfele despre celebrităţi? Dacă răspunsul este afirmativ, site-ul www.spynews.ro te aşteaptă în echipa lui.

Ce trebuie să ştii?

Să scrii corect!

Să foloseşti instrumentele online de documentare şi informare (Google, Twitter, Facebook, Instagram);

Să ai spirit de analiză şi selecţie a informaţiilor relevante;

Să cunoşti limba engleză;

Să fii creativ şi responsabil.

Ce o să faci

Redactezi stiri pe teme relevante, care să respecte strategia editorială a site-ului;

Te documentezi utilizănd surse variate de informare, verifici exactitatea si corectitudinea informaţiilor obţinute şi te asiguri de relevanta lor pentru target;

Promovezi articole pe Facebook.

Aşteptăm CV-urile pe info@spynews.ro.

Community Manager

Visual Hierarchy (visualhierarchy.co), a digital products market for web designers, is searching for an individual for the position of Community Manager.

The selected candidate will work full-time from our office in Bucharest.

Minimum requirements: BA in Communications or Marketing; English proficiency: FCE – B grade, IELTS 6.0 (writing and reading min. 6), TOEFL ( min. 75 total score; reading 15; writing 22);  Good understanding of the WordPress platform and social media networks; Having minimum knowledge and interest in the web design industry; PR experience would be a plus.

Detalii aici

PR Account Executive

Responsibilities:

Attends strategy and planning meetings with account team and contributes ideas

Attends meetings with clients and prepare reports of the proceedings

Researches media vehicles for possible placement for clients

Assists in preparation of proposals and budgets

Assists in coordination of project activities

Proofreads copy, press releases, etc for accuracy

Prepares strategic media lists

Assists in research for new business efforts

Pitches trade media and business/consumer/tech media with direction from account team

Executes event planning activities with direction from account team

Conducts research for strategic public relations planning

Participates in logistical operations of special events planning and coordination

Desired Skills and Experience:

Bachelor’s degree in Communications, Journalism, Public Relations, English, Marketing or a related field

One year of experience in a public relations agency or similar position in a non-agency setting (some agency experience required)

Excellent writing, presentation (written and verbal) skills and a strong work ethic

Excelent written and spoken English

Fluency in Microsoft Office suite (including advanced PowerPoint skills)

Strong organizational skills and dedication to deadlines

Strong social media experience

Ability to think strategically, creatively, and proactively.

Interested?

Send us your CV at cristina.georgescu (at) centrade.ro!

Account Manager

Contul e chiar misto, genul “suculent”, te poti lauda la rude si prieteni. Ce-i drept, implica abilitati de stat intre Scylla si Charibda – but hey, nothing in life comes free.

CV-urile si pledoariile vor ajunge pe adresa viitoarei sefe de la Heartvertising.

Aplica aici

Social Media Community Manager

Ilyan.com is a constantly expanding creative agency with offices in Sofia, Bucharest, Beograd and London and managing projects in UK and Eastern Europe.

Due to our growing business needs, we are looking for a Social Media Community Manager to join its creative team.The Social Media Community Manager candidate is responsible for actively engaging customers and influencers within the social media channel.

Aplica aici

Community Manager Cluj Napoca

Impact Hub Cluj-Napoca is looking for a Community Manager, a wizard for igniting our community of impact creators!

We are looking for a full time community manager. The main purpose of the role is to attract, develop and maintain a thriving, balanced and diverse community of members.

At Impact Hubs community managers are overlooking the members’ experience, ensure all processes are running smooth, the culture is one of collaboration, the daily operations are enabling the impact work our members are joining to do, the connections and conversations in the space are triggering inspiration and concrete collaborations amongst members and partners.

The community manager also coordinates the events designed and facilitated to directly inspire and enable members to develop their ideas and initiatives, to help their organizations and startups thrive.

Detalii aici

Marketing & PR Cluj Napoca

Impact Hub Cluj-Napoca is looking for a lead in marketing, communications and PR!

We are looking for a fulltime marketing, communications and PR lead. The scope of the work is as follow:

­ Marketing would entail: Positioning, brand identity, design and styling, as well as supporting the product and programs development.

­ Communications would entail: Content writing, messaging for different target audiences, interviews, developing strategic channels, social media and PR.

Part of the work is highly strategic, and you are involved with the long-term development of the business, the other part is production work, where you are responsible for supporting the team in with their marketing and communications needs, and daily operations. The challenge at this stage of the business is ensure the relevant positioning of the Impact Hub Cluj-Napoca to its local and national stakeholders, to support the attraction of the core community and peers for the local programs and the collaborative space.

Detalii aici

PR Executive, full time

Dacă jobul clasic de corporație nu te (mai) încântă, dacă preferi să lucrezi dintr-o cafenea sau altă locație informală,

dacă ești pasionat(ă) de comunicare și ți-ar plăcea să construiești reputația unui brand, dacă ești curios/curioasă cu privire la lumea din jur și preferi argumentele asupra superstițiilor, atunci acest job este pentru tine!

Numele meu este Oana și sunt freelancer pe proiecte de comunicare de mai mulți ani. Vei lucra cu mine în echipă. Vom avea un birou mobil, în cafenele sau acasă. Prin urmare, ar trebui să-ți placă un astfel de mediu, să fii capabil să te organizezi singur(ă) și să îți găsești motivația zilnică.

Ce fel de candidat caut?

  • Ai terminat Comunicare și Relații Publice și locuiești în prezent în București.
  • Ai minim 1-2 ani de experiență într-un departament de PR, preferabil într-o agenție de PR.
  • Cunoști limba engleză la nivel avansat.
  • Comunici ușor oral și excelent în scris.
  • Ai idei creative.
  • Ești atent(ă) la detalii.
  • Punctualitatea și capacitatea de prioritizare și organizare îți sunt la îndemână.
  • Ești gata să te implici în funcție de necesitățile proiectului.

Preferabil sa ai experiență în relaționarea cu jurnaliștii, sa stii să lucrezi în Photoshop, Joomla și/sau WordPress si sa fii familiar(ă) cu metodele de comunicare în social media.

Ce responsabilități vei avea? Vei realiza materiale de PR în română și engleză (comunicate de presă, discursuri, interviuri, broșuri etc.) Împreună vom organiza evenimente de PR. Vei coordona realizarea de materiale print și promoționale. Împreună vom realiza filme de prezentare și scurte filme documentare.

Cu ce te va ajuta acest job? Te vei bucura de un mediu de lucru plăcut, informal. Vei avea flexibilitate când vine vorba de program. Vei câștiga experiență într-un ritm rapid. Vei înțelege mai multe despre universul în care trăim ☺

Bineînțeles, activitatea ta va fi plătită și reglementată printr-un contract.

Dacă te regăsești în descriere, trimite un CV precum și răspunsul tău la provocarea de mai jos într-un email la sandu.oana@gmail.com cu titlul: Aplicație PR Executive până la data de 25 iulie 2015.

Provocare: Ai un client (ONG) care pe 1 august dorește să organizăm un eveniment de lansare prin care să anunțe înființarea sa și obiectivele pe care le urmărește. ONG-ul luptă împotriva violenței domestice. Echipa este una tânără, nonconformistă și căreia îi plac foarte mult lucrurile simple, naturale și creative. Propune o locație de lansare în București sau împrejurimi și descrie conceptul evenimentului așa cum l-ai vedea tu. Nu ai limită de buget, doar de imaginație.

Marketing Assistant

Căutăm colegă/coleg creativ, pasionat de marketing și de promovarea online care să aducă zâmbete în echipa noastră din București, pe un post part-time. Biroul e pregătit, scaunul e pe poziție și te așteaptă dacă:

* Urmezi o facultate sau un master în domeniul marketingului

* Locuiești în București

* Ești glumeț și comunicativ

* Ești bun la respectarea deadline-urilor

* Ai o atitudine pozitivă

* Ești creativ și vii cu idei noi

* Cunoști foarte bine și respecți gramatica limbii române

* Poți scrie cu ușurință texte creative de promovare

* Îți place să citești

CE VEI FACE?

* Te vei ocupa de partea administrativă a companiei ( facturi, contracte, evidență plăți )

* Vei scrie articole pentru blogul nostru și te vei ocupa de actualizarea lui, alături de ceilalți colegi

* Vei lua parte la brainstorming-uri și la implementarea campaniilor de promovare

* Vei realiza activități de vânzări și de promovare a agenției

Făcând parte din echipa noastră vei avea parte de un program de muncă flexibil, într-un mediu relaxat și plăcut, cu colegi “de gașcă”. smile emoticon

Dacă te-ai regăsit în descrierile de mai sus și dorești să ne cunoști, trimite-ne CV-ul tău la adresa cv@vismark.ro

Comunicare si PR Part-time

Asociația Komunitas (www.asociatia-komunitas.ro) anunță selecția pentru ocuparea unui post part – time de responsabil Comunicare și PR (20 de ore pe săptămână) în București, in perioada 01.09.2015 – 30.04.2016

Detalii aici

PR Executive

Pregatire si experienta:

  • Studii superioare de specialitate (PR, Marketing)
  • Experienta de specialitate: preferabil dar nu obligatoriu, 1 an (sau experienta din proiecte de colaborare)

Cunostinte necesare:

  • Relatii publice
  • Cunoasterea pietei (se ofera suport din partea echipei)
  • Marketing operational
  • Operare PC: MS Office, editare grafică (Corel, Adobe) reprezinta un plus
  • Limba engleză nivel mediu
  • Pregătirea de materiale si rapoarte
  • Cunoasterea legislatiei in domeniu

Beneficii:

  • Program de lucru flexibil de 4-5 ore/zi
  • Salariu de 1200 lei/luna (plus alte bonusuri in functie de activitatile prestate)
  • Lucrul intr-o echipă tânără, pentru a creste impreuna

Asteptam CV-ul si scrisoarea de intentie pe adresa de email at.stejariiaurii@gmail.com

Specialist in PR / Personal Branding

– experienta in PR, Marketing, Personal Branding

– abilitati de comunicare si redactare communicate

– cunostinte temeinice de Word si Power Point

– limba engleza avansat

– experienta in domeniul juridic este un avantaj

CV si scrisoare de intentie pe careers@dragne.ro

Marketing coordinator

Minim 2 ani experienta in marketing in servicii de tip B2B

–         Cunostinte despre analiza pietei, a concurentilor si stabilirea targetelor potrivite pentru tipurile de proiecte dezvoltate de agentie

–         Cunostinte medii de limba engleza

–         Creativitatea si deschiderea catre nou sunt un „must have”

–         Sa ai o atitudine pozitiva, proactiva si sa fii pasionat de marketing

–         Abilitati excelente de comunicare

–         Sa fii o persoana dinamica, orientata catre rezultate

–         Sa dai dovada de capacitati organizatorice excelente si sa poti lucra cu dead-line-uri

–         Seriozitate si perseverenta in atingerea obiectivelor propuse si/sau stabilite

Aplica aici

Junior Brand Manager

Colaboreaza cu Senior Brand Manager-ul pentru crearea, dezvoltarea si implementarea brand-ului propriu al companiei, cu scopul cresterii notorietatii brand-ului, optimizarii portofoliului de produse si maximizarii profitului.

Detalii aici

Digital Specialist

Reporting on and analyzing web reports and key visitor metrics for agency websites and for bloggers websites (using Avandor).

Defining and implementing analytics code to track website goals (landing pages) and conversions for the campaigns.

Executing an online strategy to give each regional website a search visibility advantage in that marketplace.

Maintaining and reporting Google AdWords accounts for each campaign

Maintaining and supporting existing websites, social media sites/ brand accounts and updating them as warranted.

Executing email campaigns – content, design and code, send and reporting.

Creating marketing campaigns for key strategic partners and for the clients.

Implementing the web content and proposed new technics based on leading business content marketing strategies.

Maintaining the hosting/ registration/ renewal and redirects of the clients domains on the agency VPS.

Generating new inbound links and grooming an existing link referral network

Reviewing placement and visibility of the banners on publisher and bloggers websites.

Working directly with bloggers to create implementation plans to optimize their websites and integrate them in Digital Glamour campaigns (visuals, videos and content).

Streamlining a product information distribution solution to our partner channels

Project planning: scope, bandwidth, timelines for deliverables.

Defining and mapping the information architecture for future development that will leverage a database and content management system to employ contemporary web standards with specific concerns to on page and off page SEO, UX, content delivery, content management, product placement with a “mobile first” design.

Detalii si aplica aici

Account Executive

La McCann Erickson angajam un Account Executive.

Trimite-ne CV-ul daca ai minim un an experienta de lucru intr-o agentie de publicitate, esti pasionat de domeniul digital si esti convins ca in echipa noastra vei deveni cel mai bun.

Aplica aici

Junior Social Media Specialist

– Creating and executing the social media recruitment strategy according to company and team goals

– Continually experimenting with new ideas for how to build Genpact’s social presence

– Proactively interacting with online communities across all platforms

– Generating, editing, publishing and sharing daily content that builds meaningful connections

– Moderating conversation and encouraging its flow

– Planning and developing strategies for increasing engagement

– Creating positive sentiment for the brand, across all Social Media platforms

– Working closely with the Employer Branding Specialist

Detalii si aplica aici

Cum mai gasesc joburi fac update aici. Daca aveti, stiti unde sa ma gasiti. Si daca nu va cautati, un share la acest articol poate sa va ajute prietenii aflati in cautare icon smile Joburi in Social Media (15) Multumesc!

Poate vrei să citești

5 thoughts on “Joburi in Social Media (23)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.