fbpx

Articolul acesta este unul aniversar. Se implinesc fix 2 ani de cand postez joburi in social media pe blog. Si pentru ca articolele din aceasta categorie au fost bine primite, o sa continui aceasta traditie, atata cat o sa mai existe joburi de postat:) Va doresc sa va ajute si sa va gasiti locul de munca potrivit.

2ani-in-social-media

Internship Jr. Content Engineer

Dacă-i zâmbăreț, descurcăreț și cu poftă de învățare, atunci să ne trimită CV-ul + răspunsul la cerințele de mai jos la contact@makesense.ro, până pe 28 august.

  1. Convinge-ne în 10 rânduri să ne placă un brand care îți place ție foarte mult.
  2. Ce superputeri ai?

Proba de foc va fi întâlnirea cu Măriuca. Cum cine-i Măriuca?

Content writer (part-time)

Ce trebuie să faci:

Sa postezi materiale pe site-uri, rețele de socializare și pe blog.

Ce îți oferim:

Salariu în funcție de performanțe, Program flexibil, Mediu de lucru plăcut

Ce ne dorim de la tine:

Să te pasioneze scrisul, Să îți dorești să progresezi, Sa fii îndrăzneață și creative, Să fii punctuală

Contact: 0760 039 108, mario.m@arcsa.ro

Social Media Marketer

Căutăm Junior într-un departament creativ, care îmbină viziune, strategie și ambiție.

Ce așteptări avem? Un potențial normal în normalitatea noastră și ceva experiență!

Cine suntem noi? O echipă tânără, deschisă, responsabilă, pasionată de domeniu, în care tu îți poți găsi locul!

Aplică și spune-ne care este normalitatea ta! Detalii aici

Trimite-ne câteva cuvinte despre asta și CV-ul tău, fie în aplicație, fie la simona.dumitru@creativeluggage.com!

Junior Brand Manager

Media Service Zawada Publishing , a publisher of children’s titles is looking for a Junior Brand Manager who is willing to take the challenge of developing and support the vision and high level strategy for our brands, including consumer focus, brand architecture and communication strategies across all products, dealing in the same time with operational tasks.

What your general tasks will be:

As a Junior Brand Manager at MSZP :

– You will be developing annual brand plans and growth drivers, leveraging consumer insights and market understanding to ensure all plans and strategies are anchored on solid, relevant insights.

– You will support the development of the innovation strategy and pipeline and identify new business opportunities within the category /portfolio to fully exploit the market potential.

– You will lead the deployment of marketing strategies to marketing campaign and marketing messages, though all forms of media.

– You will have to oversee the local resources dedicated to produce marketing communication collaterals (print and online) and/or contribute with ideas about how we should create new products in order to cover children’s and parent’s needs.

What it would be your responsibilities:

You will work closely with our editorial team to create advertising pages for our products, to correct and complete pages that are related to marketing, keep a close relation with our toy & media partners, be in charge of ordering CMCs(toys to be inserted in the magazines) and follow the entire procedure until these will rich our warehouse.

You will lead the entire integrated marketing communications campaigns, including the approval stage, using all appropriate media (TV, radio, print, online).

You will also be required to:

  1. Have medium knowledge of online marketing.
  2. Maintain knowledge of latest relevant computer and mobile technologies that we could use to promote our products.
  3. Assist in solving design problems as they arise during online project that will be developed.
  4. Lead in all aspects online marketing campaigns.

Good English language skills and a desire for new media tools are also required for this role.

Please send us your resume together with a cover letter at adina.lukacs@mszp.ro, no later than 15th of September 2015.

PR in Casino

1653360_1590714217847406_5463248046106066300_n

Marketing& PR Specialist

For our organization to have the impact it aims towards, your activity as Marketing & PR Specialist will have a direct contribution to positioning and selling the organization’s brand and increase its visibility.

To this end, you will work closely with our Marketing Director to create/design our Social Media strategy and execute both this and our PR & Marketing strategy. You will have free reign and ownership over your activity with guaranteed space to innovate and leave your mark on your projects.

This is a full time, paid position in Bucharest.

Details here

Online Marketing Manager

Daca…

> Ai experienta de 1-2 ani in marketing pentru produse online

> Ai experienta in folosirea Google Adwords, ai realizat campanii si le-ai gestionat, masurand si optimizand rezultatele lor

> Ai folosit tehnici SEO si PPC in promovarea online a unui produs

> Te descurci in Google Analytics si stii sa interpretezi date

> Ai experienta relevanta in marketing online si ai realizat campanii de advertising performance-based

> Iti cunosti bine produsul, concurenta relevanta si dinamica pietei pentru a oferi solutii in timp scurt

> Esti orientat spre rezultate si excelenta in tot ceea ce faci

> Ai gandire matematica si esti prieten cu Excel

> Ai realizat campanii de promovare pentru evenimente

> Esti extrem de organizat, meticulos si atent la detalii

…atunci vrem sa te cunoastem.

Ce iti oferim?

> Un mediu de lucru plin de provocari

> Dinamism, motivare, sprijin si libertatea de a adapta propriul mod de lucru la identitatea noastra

> Locul tau intr-o echipa tanara de profesionisti care exceleaza in domeniile lor de activitate

> Beneficii financiare si non-financiare motivante pe masura rezultatelor tale

Daca te regasesti in cerintele de mai sus, scrie-ne la raluca@internetcorp.ro

Project Manager

Căutăm un jurnalist online pentru postul de Project Manager al site-ului nostru! Dacă eşti un om cu viziune, bun prieten cu termenii SEO, newsletter, social-media şi ești interesat de Leadership, Management şi Dezvoltare Personală, aşteptăm aplicaţia ta pe adresa redactia@cariereonline.ro cu titlul “Vreau sa fac parte din redactia CARIERE!”

Account Executive (BTL field)

If each of us hires people who are smaller than we are, we shall become a company of dwarfs. But if each of us hires people who are bigger than we are, we shall become a company of giants.

Take the challenge and apply by sending your resume to House of Fun: hr@mercury360.ro

Social Media Manager

At Kaleidoscope Proximity, it’s OK to be weird and have a say. We are weird too. The weirdness makes it special, but it can be a bit jarring if you’re used to another way of working.

This person we’re looking for should be, first of all, a creative & responsible digital nerd who values teamwork, involvement, discipline, empathy and commitment. Secondly, he/she should have a minimum of 1 year of experience in the field and great enthusiasm for reaching its second one. Loves to write & understands that his/her purpose in the agency is to create value to the brand and value to the people within the social media landscape.

Note to our future employee

  1. Stay open. This is a busy place that leverages personal growth and professional development.
  2. Take action. As a proof, every awesome thing you see here happened because someone decided to make it happen.

CVs to andreea.strachina@proximity.ro

Social Media & Marketing Manager

We are looking for a creative, organized, innovative and experienced person to be our Social Media & Marketing Manager for the SuperJeans shop. You’ll be responsible for the ongoing management and growth of SuperJeans social media presence in alignment with our business strategies and direction. You’ll have a very interesting job, in a very cool domain like fashion and you’ll get to work in the center of Bucharest.

So, what will you actually be doing?

– plan, develop, execute and optimize the social media strategy on all platforms

– generate, edit, post daily content (original text, images, video, blog articles) that attracts and makes users to interact in the best way possible with the SuperJeans brand.

– Moderate, verify, use and respond to the user generated content.

– Constantly improve of the social media actions using the insights from each platform and Google analytics.

– Research, write, edit posts on WordPress and edit texts on the Magento platform

Detalii si aplica aici

Brand Manager

brand_manager

Public Advisor – PR Executive

Suntem în căutarea unui public advisor cu experiență de minim 1,5 ani în domeniul relațiilor publice. Experiența de agenție este dezirabilă dar nu obligatorie, echipa noastră putând fi completată și de profesioniști independenți care au coordonat campanii de PR pentru minimum trei clienți în ultimul an, de jurnaliști și de bloggeri atrași de lumea fascinantă a PR-ului.

Ce îți trebuie pentru a fi un bun public advisor?

Abilități excelente de scriere, Bune conexiuni cu jurnaliștii și bloggerii, O bună cunoaștere a mecanismelor din social media, Capacitate de auto-organizare în sarcinile de zi cu zi, Capacitate de a face față presiunii deadlineurilor și perioadelor stresante, Structură logică a gândirii și discursului, Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat, Flexibilitatea programului de lucru, Să trăiești pentru a învăța, Să ai simț practic, Să fii de gașcă.

Ce trebuie să faci pentru a intra în gașca public advisor-ilor?

– Să ne impresionezi cu CV-ul tău, trimis la adresa office@publicadvisors.ro (ATENȚIE!!!!!: subiectul emailului trebuie sa conțină următoarele cuvinte “Aplicație SC – numele si prenumele tau”).

– Să ne spui în maxim 160 caractere de ce ar trebui să fim impresionați de tine

– Să ne răspunzi top of mind la următoarele intrebări:

1.Cel mai interesant jurnalist din România? 2.Ce social network te repezinta? 3.Atunci când ești online, care e sursa ta preferată de informație? 4.Care e activitatea de PR care te reprezintă? 5.Care este cartea care te-a marcat? 6.Care este revista preferată? 7.Ce personaj dintr-un serial crezi că te reprezintă? 8.Unde în București îți bei cafeaua/ceaiul? 9.Care este plăcerea ta vinovată?

Deadline: 14 august ora 16:00. ATENȚIE!!!!! Aplicațiile incomplete nu vor fi luate în considerare

Creative Team

Centrade is looking for a smart, funny, inspired & creative Creative Team (pun intended). If you have 4-5 years experience in advertising, send us your CV + portfolio at cristina.georgescu@centrade.ro! Details here

PR Account Executive:

Centrade is looking for a PR Account Executive – http://centrade.ro/centrade-is-looking-for-a-pr-account-executive/

Interested?

Send us your CV at cristina.georgescu@centrade.ro!

Digital Strategy Manager

Candidatul ideal va coordona creatia, implementarea si livrarea  strategiilor de digital pentru companie si pentru clientii din portofoliu.

El/Ea va fi parte integranta din initiativele de Business Development ale companiei

El/Ea va coordona managementul conturilor si account managerii, asigurandu-se ca relatia cu clientii ramane una armonioasa si calitatea serviciilor livrate e mentinuta

El/Ea va formula recomandari sustenabile pentru strategia digitala a clientilor

Va lucra in stransa legatura cu departamentele de vanzari si AdOperations, va coordona echipa creativa pe proiecte specifice. Ne intereseaza sa fie familiar/a cu softuri de raportare si cu Excelul. Powerpointul este, de asmenea, esential.

Avem nevoie de un om care e la curent cu toate, sau macar cu cele mai multe dintre noile provocari ale mediului digital.

Colegul nostru ideal lucreaza bine in echipa si intr-un mediu vocal si in continua schimbare.

Aplica aici

Asistent Marketing Online / Digital Marketing Specialist

Care este profilul colegului pe care il cautam?

  1. Ideal, este un absolvent de studii superioare in Marketing sau Comunicare. Daca nu, macar niste cursuri intensive de specializare sa fi facut.
  2. Este un mid-level marketing specialist , dornic sa invete si sa se dezvolte profesional si personal. Are pana in 30 de ani, a acumulat experienta in cadrul unei agentii sau intr-o companie (minim 3 ani activitate in marketing digital), iar acum vrea sa-si dedice toate cunostintele si efortul pentru un singur proiect. Vrea sa “mute muntii din loc”.
  3. A conceput si implementat campanii online de promovare sau vanzare pentru clienti, in acord cu strategia si obiectivele respective ale acestora.
  4. A facut setup si administrare pentru campanii de PPC: Google Adwords si Facebook Ads (“le mananca pe paine”).
  5. A conceput si executat campanii de E-mail Marketing (Aweber/Mailchimp).
  6. A avut in grija administrarea website-ului (editare continut, creare pagini si landing pages, creare funneluri, urmareste cresterea ratei conversiei. NU trebuie sa stie programare si dezvoltare).
  7. A monitorizat performanta website-ului si campaniilor online prin Google Analytics si alte tooluri de masurare

Ar fi un plus si ne-ar impresiona cu adevarat, daca ar stii si SEO si grafica (realizare bannere / machete)

Apoi, ne mai dorim cateva lucruri:

  1. Sa stie sa zambeasca si sa fie placut, cu el insasi si cu cei din jur. In firma noastra, regula este ca tu sa ai o atitudine pozitiva, iar apoi sa transmiti starea de bine si altora si incerci sa faci experienta celor din jur cat mai placuta. Daca persoana este prea serioasa, nu o dorim printre noi.
  2. Sa ii faca placere sa ii ajute pe cei din jur si sa rezolve probleme. Intalnim situatii diverse in activitatea noastra zilnica, insa de fiecare data este cineva printre noi care sare in ajutor si “salveaza ziua”.
  3. Sa comunice prietenos si cald, insa cu profesionalism, cu grupurile tinta pe care “le targeteaza. Lucram in servicii medicale, asadar este foarte important sa fim empatici si sa comunicam prietenos cu prospectii sau pacientii nostri.
  4. Sa fie dispus sa invete si sa se dezvolte atat profesional, cat si profesional. Daca oamenii din echipa noastra nu se dezvolta, nici firma nu se dezvolta.
  5. Sa fie organizat, chiar foarte organizat.
  6. Sa fie harnic. Nu ne place lenea, in schimb ne plac oamenii care sunt dispusi sa dea 200% pentru firma.
  7. Sa fie descurcaret si persistent. Cand primeste o sarcina de rezolvat, sa nu se opreasca pana nu gaseste solutia.

Ce oferim?

  1. mediu de lucru placut, cald si foarte prietenos
  2. salariu competitiv
  3. oportunitati de training si specializare
  4. biblioteca cu carti pentru dezvoltare personala si profesionala
  5. seriozitate: vei primi salariul si alte avantaje fara intarzieri – de fiecare data!
  6. alte cadouri si surprize

De cand avem nevoie de tine si cum aplici? Cat mai repede. Nu exista un termen limita pentru a aplica, vom stabili interviurile de angajare in functie de ordinea sosirii CV-urilor.

Daca ai citit acest anunt, daca te potrivesti cu descrierea si te entuziasmeaza ideea de a lucra pentru proiectul Donna, trimite-ne un e-mail cu subiectul “Aplic pentru ASISTENT MARKETING ONLINE” la donna@donna-medicalcenter.ro cu CV-ul tau (care sa contina o poza recenta si un link la pagina personala de Facebook, daca ai) si raspunsuri pentru urmatorul mini interviu online:

  1. De unde ai aflat de aceasta pozitie deschisa? 2. De ce vrei aceasta pozitie? 3. Ce experienta si abilitati te califica pentru asta? 4. Care este salariul minim pe care ti-l doresti pentru acest rol?

Specialist Marketing

Ai experienta in marketing si comunicare? Ai incercat un pic din zona de branding si copywriting? Jobul presupune activitatile de promovare si comunicare pentru florariile fizice deschise de Grupul Floria in Bucuresti.

Candidatul ideal:

– Experienta in marketing minim 2 ani

– Abilitati de comunicare, deschidere la sugestii, gandire pozitiva

– Buna organizare, precizie, flexibilitate, nivel ridicat de atentie si concentrare

– Orientare catre rezultate: eficienta, rezolvarea situatiilor si depasirea obstacolelor

– Initiativa, creativitate si dinamism, atitudine pozitiva si deschisa spre rezolvarea problemelor

Detalii si aplica aici

Online Community Specialist

Responsabilităţi

  • Creare de conținut pentru social media
  • Customer support
  • Monitorizare și follow-up pentru activitățile social media
  • Implementarea de campanii online
  • Crearea, gestionarea şi creşterea prezenţei companiei pe bloguri, Twitter, Facebook, şi alte canale relevante pentru strategia de online

Profilul dvs.

  • Persoană creativă
  • Capacitatea de a lucra simultan la mai multe proiecte
  • Foarte organizat şi orientat către detalii
  • Experienţă în gestionarea conturilor corporate Social Media
  • Experiență privind crearea şi monitorizarea campaniilor de pe Facebook, Twitter
  • Abilități de redactare, experiență în copywriting  constituie un plus
  • Cunoştinţe excelente de limba engleză. Limba germană prezintă avantaj

Detalii si aplica aici

Account Manager

– nivel: account manager / senior account executive

– experienta: cel putin 3 ani implementare in-store si/sau organizare evenimente

Aplica aici

PR Trainee

Daca esti o persoana creativa, pozitiva si studiezi Relatii Publice si Comunicare, atunci esti ceea ce cautam.

Aplica aici

Online Marketer

Dacă nu eşti puternic online, nu exişti. Am experimentat acest lucru în afacerea noastră şi în afacerile clienţilor noştri. De aceea, căutăm un coleg sau o colegă care să ne ajute să fim și mai puternici online.

Această persoană va lucra în biroul nostru din Cluj.

Cum ar trebui să fii ca să ,,batem palma”?

  1. Ai o atitudine pozitiva, ești optimist și îți place să lucrezi cu alți oameni.
  2. Ești deschis să înveți și îți dorești enorm să te dezvolti.
  3. Ești creativ, talentat și iubești să faci lucruri frumoase.
  4. Îți pasă de oameni, de munca ta și vrei să ajuți.
  5. Iti place sa faci lucrurile bine până la capăt și vrei să eviți greșelile pe cât posibil.
  6. Îți dorești să lucrezi într-un cadru bine stabilit și să primești suport (dacă ai nevoie).
  7. Îți plac activitățile care se repetă și pe care le îmbunătățești.
  8. Îți plac statisticile și ai o fire analitica, ce observă tipare si mici erori. Știi că această fire te ajută să înțelegi mai bine procese și rezultate.
  9. Ești atent la detalii, dar oamenii spun despre tine că te miști repede.
  10. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă, da.
  11. Poți să fii proaspăt absolvent(ă), masterand(ă) sau chiar student(ă). Nu contează vârsta, ce contează este atitudinea!
  12. Îți dorești să devii cel mai bun online marketer din România și vrei să ne ajuți să devenim cel mai puternic brand pe online din țară.

Detalii aici

Communications Associate

We’re looking for a dynamic, experienced communications pro to work in our communications team in Central & Eastern Europe – to help tell our amazing story throughout the region as we fight policy fires, launch new markets and expand our services.

WHAT YOU’LL DO

  • Support Uber communications in Central & Eastern Europe developing strategies, messaging and tactics to support Uber’s public policy objectives.
  • Provide communications counsel and service to our clients – city teams.
  • Engage in proactive and reactive media relations with tier 1 media – both national and regional – and more.
  • Help on a busy press office including issues management.
  • Come up with creative ideas to push our messages
  • Deliver top quality communications counsel and tactical execution for cities throughout the region – quickly.

Detalii si aplica aici

Intern Social Media

Zaggers looking for interns.

Graffiti PR dorește să își lărgească echipa. Ești pasionat de social media și ai abilități de project management? Dacă la acestea se adaugă și o dorință mare de a experimenta lucruri faine într-o agenție de PR, hai să ne cunoaștem mai bine. CV-ul tău e așteptat la: ioana.andra@bbdo.ro, până la 18 august 2015.

Paid Internship in PR

We’re looking for a fresh and experience hungry new colleague to work with us in a paid internship program starting this summer! The new colleague will get the chance to prove his worth in a various public relations disciplines including copywriting, media analysis and social media communication with the goal to develop his or her communication skills.

The best candidates will have the chance to join the team.

Requirements: English literate. Punctuality. Eagerness to learn. Team player. Studies in a communication field.

Description: The internship starts immediately and ranges from 1 month to 3 months. The internship program is paid.

Application requirements: Create a letter of intent describing the PR discipline you want to get better in and why, no more than one page.

Send it to internship@smartpoint.ro in an email with the subject “Smart Internship”

Digital Marketing Manager

The Digital Marketing Manager is responsible for the successful delivery of Digital Marketing projects, across the five core pillars of digital marketing: Online Experience, Social, Search, Email and Performance Media. These projects will support the different regional / country marketing plans and are delivered through the effective management of the practitioners in the Digital Marketing Practice.

The role will involve people development and management and discipline management. It will require a strong track record of delivery as well as strong people management skills and the ability to manage multiple different stakeholders.

Detalii si aplica aici

Social Media Insights Specialist with German

The Social Insights team is a globally distributed research capability specializing in analysis of multiple sources of social data (social listening, social trend-watching, and secondary data). We also provide proprietary thought leadership, primarily through the execution of research programs exploring emerging trends and behavior through social media. We add value to our stakeholders and IBM through our translation of research findings into key actionable insights related to consumer behavior, product adoption, brand perception, competitive context etc.

Detalii si aplica aici

Senior Account Executive

Iata ce ne-am dori de la tine:

– sa ai experienta in BTL;

– sa ai o atitudine pozitiva;

– sa fii foarte bun la scrierea prezentarilor;

– sa fii AS in dezvoltarea de bugete;

– sa poti gestiona cu succes proiectele integrate (client service & field).

Detalii si aplica aici

Junior Client Service

Cerinte:

– Studii superioare de profil- finalizate: Marketing / Publicitate

– Experienta de minimum 1 an in Market Research si Client Service

– Cunostinte avansate de limba Engleza (scris si vorbit)

– Cunostinte de utilizare a MS Office

– Experienta in digital reprezinta un avantaj

Responsabilitati:

– Implicarea in procesul de vanzare cu focus pe suport in realizarea propunerilor catre clientii

– Realizarea prezentarilor in Power Point pentru clientii actuali si potentiali

– Monitorizarea modului in care brandurile clientilor comunica in mediul online si a feedback-ului primit din partea consumatorilor

– Implicare in realizarea newsletterului lunar si a ofertelor speciale destinate clientilor

Competente si abilitati necesare:

– Persoana responsabila, orientata spre rezultatele echipei in cadrul careia activeaza si spre rezolvarea problemelor

– Minim de experienta in comunicarea cu clientii, angajatii si partenerii

– Gandire creativa

– Abilitati de relationare

– Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa

Beneficii:

– Asigurarea unor traininguri periodice de marketing research si tehnici de vanzari

– Echipa tanara si dinamica

– Salariu corelat cu performantele plus bonusuri atractive

– Telefon mobil

-Posibilitati de avansare

Asteptam CV-urile pe office@doctorbrand.ro

Cum mai gasesc joburi fac update aici. Daca aveti, stiti unde sa ma gasiti. Si daca nu va cautati, un share la acest articol poate sa va ajute prietenii aflati in cautare icon smile Joburi in Social Media (15) Multumesc!

Poate vrei să citești

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.