Webinarul gratuit oferit de Alexandru Negrea si Vlad Stan, se desfasoara in acest moment. Detalii aflati de aici iar eu incerc sa fac un live-blogging pe care il voi completa apoi cu niste concluzii.
Se va desfasura un workshop despre paginile de Facebook. Detalii se gasesc aici si va invit sa va inscrieti daca lucrati in domeniu.
– orice ai vrea sa faci pe Facebook, trebuie sa ai un obiectiv
– succes inseamna indeplinirea obiectivului pe care ti l-ai stabilit la inceput
De ce Facebook?
– poti targeta utilizatorii dupa aproape orice, aceasta fiind o mare problema in trecut in Romania
– a reusit sa faca multi oameni sa ofere date reale despre ei
– permite setarea unui landing page pentru fanii noi si de aplicatii
Ai strans 10.000 de fani printr-un concurs, ce faci cu ei apoi?
– trebuie sa continui comunicarea cu ei si sa nu lasi pagina sa moara
– sa le oferi informatiile de care au nevoie ca ei sa devina clienti ai produsului tau
– livreaza constant continut pe pagina, despre tine (cu toate ca nu o recomanda) si despre domenii conexe
– send an update catre fani, este un mass message cat de poate de legitim catre cei care te urmaresc
– nu se pot costumiza foarte mult aceste update-uri dar trebuie sa ai macar un link cu track pe el
– problema acum cu update este ca nu toti oamenii si-au activat noul tip de mesagerie la noi in tara
– este gresit sa opresti complet comunicarea dupa ce faci un concurs
– trebuie sa ai grija si ce si cum vorbesti, pentru ca tone of voice are o mare importanta
– este foarte important, in general pe Social Media, sa fii constant
Recomandari pentru Facebook
– cele mai eficiente posturi sunt cele cu poze
– 2-3 mesaje pe wall, unul dimineata si unul spre seara, exceptand cazul in care ai o promotie
– nu pune link singur ci pune si parerea ta despre el
– nu vorbi prea mult despre tine, pentru ca devine sufocant
– nu pune doar linkuri spre site-ul tau, pune linkuri despre domeniul tau in general
– poti sa vorbesti personal, fara “dumneavoastra” dar sa ti cont mereu de obiective si de publicul-tinta
– in Statele Unite ale Americii exista cuvinte cheie sugerate care sa obtina “like” si “comment”
– este posibil ca daca obti multe like-uri fara commenturi sa scrii statusuri complete, la care fanii nu mai au ce completa (asa ca spune lucrurile pe jumatate)
– obiectivele de vanzari merg foarte bine pentru companiile care vand online si atunci pot masura
– daca vinzi doar offline e greu de facut legatura intre vanzari si succesul in Social Media
– e posibil sa mai fie nevoie de 1 an de zile pentru a educa fanii sa continue activitatea de pe pagina (si deci sa vinzi)
– Facebook e o solutie de vanzari pe termen lung si foarte lung dar asta presupune sa fii foarte bun in a-ti forma si educa o comunitate puternica care sa sustina brandul
– acum in tara noastra Facebook e o unealta de construire de comunitate
– daca vrei sa iti faci pagina de blog, o idee importanta este sa oferi continut exclusivist pentru acea pagina
– poti transforma profilul normal in pagina de facebook, dar se pierde tot continutul, trebuie facut apoi inca un profil care sa fie admin (e recomandat sa va documentati bine inainte)
– de vazut aplicatiile de pe pagina BCR (BCR Open Ladies, Antreprenori, Credit Rapid etc) iar la webinar se va invata cum se fac
– ca sa faci aplicatii pe fb iti trebuie minime cunostinte de html
Din pacate timpul a fost foarte scurt timp. S-au inscris 200 de oameni si s-au logat maxim 99 de persoane. Workshopul o sa fie pe 25 iunie iar acest webinar a fost doar un inceput, o introducere.
Felicitari Alex pentru initiativa, se vede ca multi oameni sunt interesati si cred ca o discutie de acest gen ar dura zile intregi. Subiectul este inepuizabil. Bravo Cristina Bleoju pentru organizare si sper sa ne vedem la workshop.
Pingback: Retrospectiva anului 2011 | Sabina Cornovac Online