fbpx

Ce asteptari am de la eTravel Conference?

Este primul an in care sunt invitata sa fiu Blogger Ambasador al conferintei nationale de afaceri si promovare online dedicata industriei de turism din Romania, eTravel Conference

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ma bucur mult de oportunitatea asta pentru ca am avut ocazia sa calatoresc prin diferite locuri atat in tara cat si in strainatate si sa scriu despre asta si mi-ar placea sa se repete acele experiente. Dintre “cele mai frumoase infotrip-uri” enumar Oslo, Milano, Sighisoara, SibiuVama Veche – Sandalandala,  Ramnicu Valcea (de 2 ori), Vila Leonida, Chisinau, Copenhaga, Antalya, Albena si Snagov.

In acelasi timp, am zilnic contact cu bloguri de travel, le urmaresc, le salvez unele articole, sunt prima mea sursa de informatii inainte de plec undeva si abia astept sa aflu mai multe despre ele. In top sunt mereu Razvan Pascu, Cezar Dumitru si Simona Stanescu. Dar cu siguranta sunt si multi altii pe care o sa ii descopar in timp sau pe care nu i-am enumerat aici.

Legat de conferinta de saptamana viitoare, mi-am setat asteptarile in functie de ceea ce ne promit organizatorii si de ceea ce imi doresc eu sa aflu:

  • cum isi doresc bloggerii de travel sa colaboreze cu brandurile (din perspectiva F64, un partener al lor)
  • ce asteptari au brandurile de travel de la bloggeri
  • care sunt diferentele dintre bloggerii de travel si cei generalisti (cum decid clientii pe cine includ in campanii, cine genereaza cele mai multe lead-uri etc)
  • care este brief-ul pe care un brand il ofera unui blogger de travel inainte de un infotrip
  • care sunt cele mai mari nelinisti ale brandurilor de travel in raport cu comunicarea online
  • care sunt cele mai mari campanii online pe zona de travel national, ce bugete au avut si ce rezultate
  • studii de caz internationale care pot fi adaptate, realistic vorbind, la Romania
  • cum alegi, din perspectiva calatorului, cea mai buna oferta de turism dintre cele promovate online
  • promovarea proiectelor independente de travel ( ca Travelers of Bucharest)
  • exista real time marketing in turismul din Romania
  • de ce nu este capabila Romania sa isi faca o campanie de imagine potrivita
  • cum ajutam turismul national sa se dezvolte

Acestea sunt doar cateva dintre curiozitatile pe care mi le-am notat. Poate sunt prea multe, poate prea precise sau complicate, sa vedem la cate primesc raspuns 🙂 Poza de mai sus e reprezentativa pentru cum vreau sa ma simt dupa ce ma intorc de la conferinta.

Sabina Cornovac

Content Creator & Social Media Manager din 2008

View all posts by Sabina Cornovac →

5 thoughts on “Ce asteptari am de la eTravel Conference?

  1. Multumesc de mentionare si ma bucur ca ma urmaresti 🙂 Din pacate, nu o sa fiu la conferinta ca luni plec la o alta conferinta in Maroc la care confirmasem deja inainte de a afla data lui e-travel. Sper ca te va inspira 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.