fbpx

Pentru al treilea an consecutiv am placerea de a fi blogger oficial la evenimentul organizat de Evensys. Sunt mandra de asta si sper sa va pot oferi informatii utile in aceasta calitate.

Astfel, in perioada 6-7 martie 2013, la Crowne Plaza Hotel, cea de-a VII-a editie a evenimentului Digital Marketing Forum, va aduce in prim plan cele mai noi idei, solutii de optimizare a campaniilor online si studii de caz relevante. In prima zi va avea loc conferinta la care voi fi prezenta si eu, urmand ca in a doua zi sa se desfasoare un workshop sustinut de invitati internationali si locali ce se adreseaza specialistilor in marketing din companii care doresc sa aprofundeze solutiile si tacticile ce sustin eficienta in campaniile online.

Programul conferintei

Viitorul marketingului interactiv – Evolutia marketingului sub influenta noilor media

  • Descoperim unele dintre tendintele actuale la nivel mondial pentru a aduce idei in strategiile online viitoare.
  • Aflam ce strategii si campanii au avut cele mai bune performante in marketing digital!
  • Vedem care vor fi tendintele majore in marketingul digital in 2013
  • Asiguram succesul campaniilor viitoare integrand tactici eficiente.
  • Pregatim integrarea efectiva a activitatii online in mixul de marketing general

Strategia de marketing online – Desfasurarea unei campanii cu adevarat interactive

  • Corelam corect platformele online de comunicare pentru a obţine rezultatele dorite in fiecare campanie si a construi o experienta de brand inedita.
  • Urmarim incorporarea si combinarea comunitatilor, retelelor sociale, blogurilor si altor canale social media pentru a genera o experienţa relevanta pentru consumatori.
  • Alegem cele mai potrivite tactici in strategia online.

Digital Clinic: Solutii pentru problemele campaniilor interactive

Oricat de bine ai planifica o campanie in mediul online, te poti trezi cu surprize mai putin placute. Aceasta sesiune va oferi solutii la unele dintre cele mai intalnite provocari ale oamenilor de marketing.

  • Am lansat o campanie, am vizitatori insa nu am nicio conversie.
  • Am lansat o campanie cu bannere, suntem in mijlocul campaniei, si nu am suficiente click-uri?
  • Am lansat un concurs intr-o aplicatie pe Facebook si dupa doua zile, am ramas fara aplicatie!
  • Am multi fani pe Facebook, dar ce fac cu ei? Ce obiective trebuie sa imi setez?

Case studies: Campanii digitale creative si eficiente

Specialisti in marketing vor oferi o serie de studii de caz ale campaniilor integrate ce au imbinat cu succes canalele digitale cu cele tranditionale.

Pentru mai multe detalii despre eveniment, accesati si mobysite-ul: digitalforum.miniweb.ro 

Ne vedem acolo si, pentru cei care nu pot ajunge, pe 6 martie fiti siguri ca intre 9 si 17:30 un simplu refresh la mine pe blog, in articolul dedicat, va va arata tot ce se discuta acolo (urmariti si pe Twitter hashtagul #digitalforum)

UPDATE

Din motive de sanatate, mi-a fost imposibil sa ajung la eveniment.

Poate vrei să citești

6 thoughts on “Blogger oficial la Digital Marketing Forum 2013

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.