Felicitări Pepsi și Vama

A fost nevoie de puțină nebunie, creativitate și dorința de a face ceva diferit. Câteva echipe nebune, care nu se gândesc doar la vânzări și bugete și un drum memorabil până la mare. 

Într-o zi Pepsi i-a spus agenției sale că vrea sa facă ceva nebunesc, ceva diferit, orice care să aibă legătură cu campania lor #SpiritLiber și cu trupa Vama. Și într-un brainstorming cineva, Vlad Socianu, s-a gândit ca Tudor Chirilă să întrerupă concertul și să îi invite pe oameni să plece împreună în vamă pentru o noapte, cu autocarele Pepsi și să mai cânte și acolo. Le-a fost teamă că nu se va umple niciun autocar. Că toți o să aibă treabă, o să fie obosiți, o să ezite.

Rezultate?

  • 3 autocare și o mulțime de mașini cu oameni care s-au cunoscut acolo și s-au organizat pe loc
  • aproximativ 200 de persoane care au plecat din Fabrica spre Vama Veche cu Vama
  • părinți cu copii, tineri care au cerut voie la părinți, neveste care și-au anunțat soții, oameni care au facut ce au simțit în momentul ăla
  • o noapte și o zi în care newsfeed-ul tuturor s-a umplut de Pepsi și Vama
  • un artist și o trupă impresionate de o așa idee care nu le-a venit lor înainte
  • Graffiti BBDO, Tribal, Pepsi, Roton, Agentia de Vise – echipe care merită lăudate

Ăsta e momentul în care regret că nu am fost la acest concert și jumătate, chiar dacă știam de el, știu toate versurile și acolo mi-ar fi fost locul. Nu am avut #SpiritLiber și am primit o binemeritată lecție!

Asta e social media pe care o iubesc. Real Time Marketing-ul pe care aș vrea să îl pot face mereu.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.