A fost nevoie de puțină nebunie, creativitate și dorința de a face ceva diferit. Câteva echipe nebune, care nu se gândesc doar la vânzări și bugete și un drum memorabil până la mare.
Într-o zi Pepsi i-a spus agenției sale că vrea sa facă ceva nebunesc, ceva diferit, orice care să aibă legătură cu campania lor #SpiritLiber și cu trupa Vama. Și într-un brainstorming cineva, Vlad Socianu, s-a gândit ca Tudor Chirilă să întrerupă concertul și să îi invite pe oameni să plece împreună în vamă pentru o noapte, cu autocarele Pepsi și să mai cânte și acolo. Le-a fost teamă că nu se va umple niciun autocar. Că toți o să aibă treabă, o să fie obosiți, o să ezite.
Rezultate?
- 3 autocare și o mulțime de mașini cu oameni care s-au cunoscut acolo și s-au organizat pe loc
- aproximativ 200 de persoane care au plecat din Fabrica spre Vama Veche cu Vama
- părinți cu copii, tineri care au cerut voie la părinți, neveste care și-au anunțat soții, oameni care au facut ce au simțit în momentul ăla
- o noapte și o zi în care newsfeed-ul tuturor s-a umplut de Pepsi și Vama
- un artist și o trupă impresionate de o așa idee care nu le-a venit lor înainte
- Graffiti BBDO, Tribal, Pepsi, Roton, Agentia de Vise – echipe care merită lăudate
Ăsta e momentul în care regret că nu am fost la acest concert și jumătate, chiar dacă știam de el, știu toate versurile și acolo mi-ar fi fost locul. Nu am avut #SpiritLiber și am primit o binemeritată lecție!
Asta e social media pe care o iubesc. Real Time Marketing-ul pe care aș vrea să îl pot face mereu.