✅ Ediția 48 a SocialPedia are loc pe 16 mai 2023, de la ora 18:30, offline, despre PPC Marketing in 2023 și este powered by MTH Digital.
Speakerii acestei ediții sunt: Robert Dumitru – Creative Director & Partner @ MTH Digital, Cristi Movilă – Eastern Europe General Manager & EMEA Sales Leader @ VTEX, Ludmila Corlățeanu, designer vestimentar @ Milla Milla.
Campaniile PPC pot ajuta afacerile ecommerce să crească mult conversiile și să genereze venituri prin direcționarea anunțurilor către clienții care caută produsele sau serviciile brandului. O campanie PPC eficientă nu doar crește interesul către o pagină de produs sau o pagină de destinație, ci aduce traficul potrivit. Rapoartele PPC permit evaluarea performanței anunțurilor, măsurarea ratelor de conversie și ajustarea strategiei pentru a optimiza rezultatele.
În 2023, 65% dintre companiile mici și mijlocii la nivel global rulează campanii PPC. Cu toate acestea, 72% dintre ele nu și-au ajustat reclamele de peste o lună. În același timp, 96% dintre branduri folosesc Google Ads.
În ceea ce privește industria de e-Commerce, se prevede că va genera peste 6,3 trilioane de dolari la nivel global. Iar piața se va extinde cu până la 10,4% până la finalul anului.
În aceste condiții, cum pot brandurile de e-Commerce să ruleze campanii eficiente care să ajungă la publicul lor țintă?
La SocialPedia 48 discutăm despre cele mai noi trenduri în PPC Marketing și E-Commerce, descoperim studii de caz și informații practice, apoi ascultăm povestea unui designer român de succes care rulează campanii de Ads și investește constant în promovare.
Powered by – MTH Digital
Partener Media: Kiss FM
Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC
Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 – 46, Bucuresti
Vă mulțumim în avans pentru share-uri și pentru participarea alături de prieteni interesați de acest domeniu. Împreună putem învăța să iubim frumos social media.